Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik heb toevallig de utizending van van der vorst ziet sterren gekeken waar hij in kwam, en hij vertelde dat hij Anne Frank echt een powervrouw vond en haar heel belangrijk vond voor Nederland en daarom die tattoo heeft genomen

8 likes

Deze spuit 11 ziet nu dat er al iemand geantwoord had ik ga weer terug mn hol in

4 likes

waar slapen de kinderen van nick in dat appartement?

Ik denk in de ‘gastenkamer’ :wink: ze zijn er maar om het weekend toch? En dan ook nog vaker in hun 2e huis in België denk ik…

2 likes

Heb ik ook allebei hoor. 2 ovens want soms vlees/vis in de een en aardappels in de ander. Of de ander gebruik ik de stoomfunctie van. Of twee taarten tegelijk.

2 koelkasten want 1 in de keuken en 1 in de bijkeuken voor voorraad drinken en handig bij feestjes met veel eten en drinken.

Maar misschien is dat wel luxe? Zou vast zonder kunnen mAar vind het mooi makkelijk.

2 likes

Die heeft ze vast uitgezocht op het moment dat haar bril een tijdje kapot was

4 likes

Ik ben vooral verbaasd over die doorzichtige deur naar de wc? Dan kijk je dus zo van de “dressing” (:nauseated_face:) de badkamer in en zie je je partner lekker uitgebreid naar de wc gaan? Mooie (hotel)badkamer hoor, maar dat is toch helemaal niet handig in het alledaagse leven? Of zouden ze altijd op het losse toilet gaan poepen? :sweat_smile:

6 likes

Ja, die kast stond heel random daar toch? Nouja, heb 't niet helemaal afgekeken want kon het niet aan.

1 like

Ik vind het jammer dat zij altijd dingen ‘jat’. Ze doet alsof ze super creatief is en alles zelf ontwerpt maar in feite aapt ze gewoon na. Niet dat dat per definitie erg is, maar zeg dat er dan bij :roll_eyes:
Nu ook weer die halloween mood tracker, dit komt ook al 100x voorbij op Pinterest maar ze doet alsof ze zelf met het idee is gekomen.

2 likes

Zijn er mensen die samenwonen en elkaar nog nooit hebben zien poepen? Mind is blown.

Josh poept sws niet.

16 likes

Ik zie haar er wel voor aan om dat gewoon aan die kijker terug te betalen hoor.

Goh ja… de eerste twee hits op pinterest als je mood tracker zoekt:

dat is meer dan ‘geinspireerd zijn door’, dit is echt volledig nagemaakt.
Had ik echt niet verwacht van haar eigenlijk! Helemaal niet erg maar wel een beetje vreemd.

9 likes

Zijn er mensen die hier tijd voor hebben? Wat een gekneuter zeg, zeg ik als puzzelboekliefhebber

9 likes

Exactly my thoughts! Ik word echt lichtelijk agressief als ik dit soort dingen zie

2 likes

Is niet zo moeilijk hoor, gewoon je wc deur dicht doen :stuck_out_tongue:

Lukt mij al 8 jaar om het niet te zien en om niet gezien te worden.

10 likes

Tja, voor Diana is het haar werk dus dan heb je er wel tijd voor.

Ik vind die hele bulletjournal trend en dan zeker die moodtrackers nogal navelstaarderig, maar ach, als mensen het leuk vinden. Ik snap op zich wel dat het leuk is om zo te knutselen,

5 likes

Los van waar ze die adventkalenders vandaan heeft snap ik echt de lol niet van deze filmpjes. Een adventkalender is alleen leuk omdat je zelf elke dag een vakje mag openmaken?

5 likes

Ik vermoed in België?

Nick kookt wel af en toe.

Zou die deur niet mat worden als je ze in het slot doet?
Aangezien het thema ‘hotel-chique’ is, zou me dat niet verbazen.

5 likes