Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Plassen ook niet, de deur gaat hier gewoon dicht :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik heb een poos een mood tracker app gebruikt en dat vond ik wel echt fijn/handig! Ik vulde dan altijd s’avonds in hoe ik me voelde als ik terugdacht aan de dag. Maar daarbij gaf je ook aan wat je die dag gedaan had, en je kon een soort van statistieken zien zoals ‘op de dagen dat je heel vrolijk was deed je meestal dit’. Dat heeft me best wel goede inzichten gegeven over wanneer ik me het beste voel en hoe ik mijn dagen daar naar in kan richten. Maar zonder de aanvulling van wat je deed op die dag zie ik het nut er ook niet zo van in nee.

15 likes

Ik blijf echt ver uit de buurt als mijn vriend aan het poepen is haha, van de geuren die daarbij vrij komen wordt niemand vrolijker :poop:

@stervis als het zo’n deur is neem ik alles terug haha! Ze hadden ook een tv in de spiegel in de keuken dus zou wellicht nog best kunnen :’)

2 likes

Ik zou teleurgesteld zijn als ze dat niet hadden.:grin:
TV die uit bed komt, TV in de spiegel, een speciale ovale make up tafel, marmer overal,… Dan moet zo’n mat-wordende deur er ook wel af kunnen.

3 likes

Ik vind de vibe in Bonnies video net alsof ze zich aan elkaar irriteren.

2 likes

Ik voel mijzelf echt een vreetzak als ik die Advent opening van Bonnie en Nick bekijk. Dat ze bij 14 mini hapjes al helemaal vol zitten en misselijk zijn. Ik zou echt die hele kalender wel kunnen leeg eten en nog honger hebben.

38 likes

Je bent niet de enige :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil: hahah

1 like

Hahaha same

1 like

Had ik ook in mijn apartement. Maar wél een vaatwasser Haha.

Ik kan normaal gesproken ook veel chocola op, maar bonbons kunnen soms zulke intense vullingen hebben dat ik ook wel snel misselijk zou worden haha.

1 like

Wij hebben in het nieuwe huis straks ook een wc op de badkamer, als ik dan in bad lig en mijn vriend moet poepen dan gaat hij maar beneden. Beetje charme moet het allemaal nog behouden. :sweat_smile:Plassen kan wel vind ik.
Maar ik snap de functie van een glazen wc deur ook niet helemaal…

2 likes

Zo’n glazen deur lijkt me uberhandig met kinderen. Kun je mooi contact blijven houden wanneer er zo’n koter aan de deur staat te trekken net wanneer jij erop zit.
Ook kan Jose haar kind in de gaten houden of ze niet stiekem aan haar maquillage zit.

7 likes

Wow als ik zo’n huis/appartement zou kopen en alles helemaal naar m’n zin verbouw zou ik er ook echt wel heel lang in willen wonen. Ze willen niet dat hun dochter daar opgroeit dus gaan ze waarschijnlijk over een paar jaar verhuizen neem ik aan. Zonde maarja zij hebben waarschijnlijk zoveel geld dat ze zo weer wat anders kopen en alles laten verbouwen.

1 like

Het is ook niet moeilijk maar ik vind het zelf een beetje onnodig haha. Wist niet dat mensen dat erg vonden. Wij hebben maar 1 badkamer dus soms loopt het logistiek gewoon even zo, hehe.

1 like

Haha ja ik heb echt géén behoefte om m’n vriend te zien plassen en poepen en wil ook dat hij dat bij mij niet ziet. Weet niet, vind dat mega intiem en houd dat lekker voor mezelf.

9 likes

Hier ook hoor! Vind het al vervelend om na zijn gepoep naar de wc te gaan :joy:

1 like

Ik vind het appartement wel mooi maar ik zou daar echt niet chill in m’n trainingspakkie op de bank ploffen met een zak chips? En Josh praat altijd zoooo sloom, ik trek haar video’s daardoor echt slecht.

1 like

Jeetje de reacties onder Fadim haar vlog zijn echt scherp. En gemeen joh. Ik moet ook wel zeggen dat ik het apart vind dat ze zichzelf telkens in bed filmt (naakt) en dat ze zich dan later zo hardop afvraagt waarom mensen vragen of ze naakt slaapt. Film t dan niet?
Vind het wel heftig dat het uit is, net samen een huis gekocht en een auto en dan dit :frowning:

Oh en deze reactie wilde ik jullie niet besparen :joy:

1 like

Misschien moet ik het ook gaan invoeren. Voor de romantiek enzo.

Dat huis van Josh vind ik trouwens echt niets. De locatie, de inrichting, etc. Het is allemaal zo stijf en glamour maar niet echt huiselijk.
Hoewel ik het niet zou afslaan hoor, een appartement daar. Ik zou het alleen heeeel anders inrichten.

Oh en er staat geen één plant. Dat vind ik pas raar, itt tot die glazen deur.

6 likes

hahahahaha nee hoeft hier gelukkig niet!

goor verhaal

Hij heeft het één keer gezien en dat was op mijn allerslechtst tijdens mijn bevalling. Toen kwam alles er aan alle kanten uit en werd ik gezellig bijgestaan door vriend en verloskundige dat was een leuke bijeenkomst.
Maar toen kon dat alles me niets meer rotten want hallo, ik was aan het bevallen.

8 likes