Het appartement van Josh bevat zo veel bling en goud dat je bij een fikse hoofdpijn een zonnebril op moet doen.
Hahah onze wilvantien heeft een instastory die doorlinkt naar een naar haar eigen zeggen âsuperleuk interview over haar eetgewoontesâ.
Zal dat even een karig interview zijn
Die hele situatie is zo apart. Het is uit, ze willen momenteel niet aan de relatie werken, maar wonen nog wel samen??
Ja, ze ging vanmiddag live en daarin vertelde ze eigenlijk hetzelfde
inhoudelijk niet veel maar dat ze wel uit elkaar waren nu, nog wel samenwonen.
ik weet ook niet waar het heen gaat!
Op de kunstacademie zeiden we altijd beter goed gejat dan slecht bedacht
Toen Josh V die tv in die spiegel aandeed was ik even in shock. Het leek net zoiets uit een science fiction film ofzo hahahahah. Ik vind het wel mooi eigenlijk en er is echt gebruikt van mooie materialen. Ik vind dit 10 x mooier dan een huis met een roze bank, jungle planten en een Karwei kleed.
Ik heb de video niet gezien maar heb aan de hand van jullie omschrijvingen al een erg bijzonder beeld van het huis in mijn hoofd
Ja wij ook, maar de kunst is om er in ieder geval een eigen draai aan te geven
Die ketel is gewoon één op één gekopieerd (behalve dat ze één flesje bobbelig heeft gemaakt dan)
De nieuwe aflevering van Jachtseizoen is écht super leuk, met Rico Verhoeven!
Bedankt zijn precies de drie elementen die ik in mijn woonkamer hebđ
Ieder zijn smaak. Mooi appartement van Josh maar lijkt mij vreselijk om in te wonen, net een hotel geen huiselijke sfeer voor mij
Ik heb net ook die house tour gezien en zo veel pistolen? En whatâs up met al die glazen doosjes met inhoud? Vind het een prachtig appartement hoor, maar naast al die kleding, 2 kinderfotos en een flesje shampoo kon ik niets persoonlijks ontdekken.
Ik volg Anna Liss al vanaf het begin en vond haar altijd al vrij zweverig maar sinds haar break up⊠therapie sessie bij een dolfijnenwellness, paardentherapie een of andere bodyscan in noorwegen en nu weer een vlog vol gezwets over getallen en een volle maan sessie oid
Denk: meid, je maakt jezelf toch helemaal gek met al die therapieën
Haha my god, ja idd. wellicht is een cursus âhoe kom ik weer met beide benen op de grondâ een idee
Ik wou precies hetzelfde zeggen over die pistolen. Waarom zo vaak? En oh oh Josh, ik zag zelfs twee keer dezelfde accessoire (gouden pistool)
Haha ja vet knap gedaan! Ik zei ook tegen mn vriend, als je hem zo ziet komt hij op mij altijd over als zoân sukkelige reus die niet echt iets te melden heeft, maar vind hem echt een leuke gast!
Aimee gaat ook vaak weg, ze gaat dit jaar nog naar Parijs, Marrakech en Dusseldorf.
Ja inderdaad dat pistool is een tijd haar logo geweest maar heeft ze een paar jaar geleden veranderd omdat ze dat toch niet meer zo vond passen.
Laf Rico
Volgens mij heeft joy zon leuk feestje gehad, voel me wel vet oud nu haha, ruim 13 jaar verschil
Hahah ik heb op haar kanaal geklikt maar geen video bekeken. Dacht bij de intro naaaahh nevermind