Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik heb de video niet gezien maar heb aan de hand van jullie omschrijvingen al een erg bijzonder beeld van het huis in mijn hoofd

2 likes

Ja wij ook, maar de kunst is om er in ieder geval een eigen draai aan te geven :face_with_raised_eyebrow:
Die ketel is gewoon één op één gekopieerd (behalve dat ze één flesje bobbelig heeft gemaakt dan) :eyes:

1 like

De nieuwe aflevering van Jachtseizoen is écht super leuk, met Rico Verhoeven!

12 likes

Bedankt zijn precies de drie elementen die ik in mijn woonkamer heb😂
Ieder zijn smaak. Mooi appartement van Josh maar lijkt mij vreselijk om in te wonen, net een hotel geen huiselijke sfeer voor mij

5 likes

Ik heb net ook die house tour gezien en zo veel pistolen? En what’s up met al die glazen doosjes met inhoud? Vind het een prachtig appartement hoor, maar naast al die kleding, 2 kinderfotos en een flesje shampoo kon ik niets persoonlijks ontdekken.

4 likes

Ik volg Anna Liss al vanaf het begin en vond haar altijd al vrij zweverig maar sinds haar break up… therapie sessie bij een dolfijnenwellness, paardentherapie een of andere bodyscan in noorwegen en nu weer een vlog vol gezwets over getallen en een volle maan sessie oid
Denk: meid, je maakt jezelf toch helemaal gek met al die therapieën

5 likes

Haha my god, ja idd. wellicht is een cursus “hoe kom ik weer met beide benen op de grond” een idee

Ik wou precies hetzelfde zeggen over die pistolen. Waarom zo vaak? En oh oh Josh, ik zag zelfs twee keer dezelfde accessoire (gouden pistool)

Haha ja vet knap gedaan! Ik zei ook tegen mn vriend, als je hem zo ziet komt hij op mij altijd over als zo’n sukkelige reus die niet echt iets te melden heeft, maar vind hem echt een leuke gast!

1 like

Aimee gaat ook vaak weg, ze gaat dit jaar nog naar Parijs, Marrakech en Dusseldorf.

Ja inderdaad dat pistool is een tijd haar logo geweest maar heeft ze een paar jaar geleden veranderd omdat ze dat toch niet meer zo vond passen.

Laf Rico

2 likes

Volgens mij heeft joy zon leuk feestje gehad, voel me wel vet oud nu haha, ruim 13 jaar verschil

Hahah ik heb op haar kanaal geklikt maar geen video bekeken. Dacht bij de intro naaaahh nevermind :sweat_smile:

1 like

Omg ja ik kijk nu dat filmpje :heart_eyes: te leuk zeg wat zij allemaal mag meemaken.

Ik denk dat het in hun situatie (met een pas gekocht huis tegen de huidige huizenprijzenh ook vrij complex is om zonder “schade” van elkaar af te komen, waardoor samen blijven wonen voorlopig de beste oplossing is.

Ik zou me helemaal nerveus voelen in die steriele en saaie omgeving genaamd: appartement van Josh.

Ik zou me er pas op mijn gemak voelen wanneer er een paar confetti kanons zijn ontploft

6 likes

Waar zou je het langste kunnen blijven zonder gek te worden?

• De bunker van de foefjes
  • De showroomwoning van Josh

0 stemmers

1 like

Geen smaak is ook een smaak :woman_shrugging:

4 likes

Zij komt ook op Instagram altijd een beetje zweverig over maar ik vind haar situatie wel best bizar. Zij en Kimberley Klaver waren beste vriendinnen en die laatste is dus deze zomer van Bas Schothorst gescheiden en heeft dus nu een relatie met de ex van Anna Liss. Wtf. Dat één van je beste vriendinnen dan opeens met jouw ex-man gaat met wie je 3 kinderen hebt. Ze volgen elkaar ook niet meer op Instagram.

2 likes