Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Omg ja ik kijk nu dat filmpje :heart_eyes: te leuk zeg wat zij allemaal mag meemaken.

Ik denk dat het in hun situatie (met een pas gekocht huis tegen de huidige huizenprijzenh ook vrij complex is om zonder “schade” van elkaar af te komen, waardoor samen blijven wonen voorlopig de beste oplossing is.

Ik zou me helemaal nerveus voelen in die steriele en saaie omgeving genaamd: appartement van Josh.

Ik zou me er pas op mijn gemak voelen wanneer er een paar confetti kanons zijn ontploft

6 likes

Waar zou je het langste kunnen blijven zonder gek te worden?

• De bunker van de foefjes
  • De showroomwoning van Josh

0 stemmers

1 like

Geen smaak is ook een smaak :woman_shrugging:

4 likes

Zij komt ook op Instagram altijd een beetje zweverig over maar ik vind haar situatie wel best bizar. Zij en Kimberley Klaver waren beste vriendinnen en die laatste is dus deze zomer van Bas Schothorst gescheiden en heeft dus nu een relatie met de ex van Anna Liss. Wtf. Dat één van je beste vriendinnen dan opeens met jouw ex-man gaat met wie je 3 kinderen hebt. Ze volgen elkaar ook niet meer op Instagram.

2 likes

Ricooooooooooooo:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Nou idd, mijn vriend doet zelfs het licht uit als ik roep dat ik hem niet kan verstaan door de ventilator (die stopt dan ook). Zit ik in het donker te kakken terwijl hij tegen me loopt te lullen :woman_shrugging:
#loveittho

6 likes

Ik heb zo’n hekel aan ‘sexy’ halloween looks, die echt op geen enkele manier eng zijn, maar enkel lief en schattig en soort van sexy proberen te zijn. Ik snap halloween niet. (boncolor)

3 likes

Ik vind haar slaapkamer er echt uitzien als een (superdeluxe, dat wel) hotelkamer. Lees: Mooi maar wel heel onpersoonlijk.

Mee eens, maar ik vond haar eerlijk gezegd nog mee vallen. Ik zag deze op Insta voorbij komen: https://www.instagram.com/p/BpcqQQrCKv4/?hl=nl&taken-by=ninawarink

3 likes

Misschien moet het persoonlijke ook nog groeien? Dit lijkt me typisch iets waar je ‘last’ van hebt als je je hele huis in 1x nieuw kunt laten inrichten door een designer. Hoewel hun smaak natuurlijk ook wel gewoon zo is.

Ik hoop gewoon dat ze even een plant gaan kopen volgende week.

2 likes

https://www.byaranka.nl/soms-zakt-de-moed-mij-in-de-schoenen/
Vind dit wel een mooi open en eerlijk artikel. Lijkt me ook echt frustrerend als de aantallen maar blijven dalen maar je er wel je geld mee moet verdienen. Ook wel een grote gok om dit dan fulltime te doen natuurlijk. Maar dat geldt misschien voor alle zzp’ers. Heb ook echt respect voor mensen die hun eigen zaak opzetten (in welke vorm dan ook). Ik zou echt gek worden van de ‘onzekerheid’ denk ik

3 likes

Oh echt? Ik volg haar niet op instagram dus dat wist ik niet. Ja dat is wel heel erg kut inderdaad. Je verliest dan je partner en een goede vriendin
 maarja ik denk niet dat al die therapieĂ«n helpen. Het heeft ook tijd nodig om te helen. Maar als zij zich er goed bij voelt
 alleen soms denk ik: ‘word het niet allemaal te veel?’

Ik vind het ook echt knap dat ze met die onzekerheid om kan gaan, maar ik kan me ook goed voorstellen dat haar blogs niet iedereen aanspreken. Haar video’s kijk ik al helemaal nooit, die kunnen mij gewoon niet pakken.

2 likes

Klopt en dat geldt natuurlijk voor alle influencers. De een spreekt je wel aan en de ander niet. En het is natuurlijk een feit dat bloggen nu minder populair is dan YouTube. Dat zal natuurlijk ook meewerken. Plus dat er nu zoveel meer keuze is in wie je wel/niet wilt volgen dat je dan sneller kiest voor iemand die ‘bij je past’

2 likes

Speciaal even gekomen om te klagen over Annic. Wtf die shoplog? Onder andere zes winterjassen, alles heel snel even omhoog houden, meerendeel wordt niet eens gepast. De scrunchie, ja dat zie je nu overal dus eh ja die moet je hebben. Que? Klinkt eerder als ik had nog vijf euro budget over en deze ga ik aan mijn nichtje geven, maar zeg dat dan gewoon. De comments zijn ook niet mals. Had trouwens al even niet gekeken maar mijn hemel wat is ze weer dun zeg.

3 likes

Het is hier al vaker gezegd, maar mooi dat zij zo nuchter en realistisch is gebleven, en dat ze bij haar passie bloggen blijft (ipv ook over naar yt).
Als deze specifieke daling aan Google ligt, is daar dan nog op in te spelen, door seo verbeteren etc, of niet? Of is dat algoritme te wispelturig om je steeds aan te passen?

Ik moest deze zin wel 3x lezen:
“Maar wil je jezelf verkopen vragen bedrijven toch vaak weer naar die stomme cijfertjes en dat ik best kak als dat ineens een stuk minder is.”

Conclusie: ik denk dat ‘ik’, ‘is’ had moeten zijn :poop:

4 likes

Klopt, heel fijn dat zij niet zo’n standaard Instagram-girl wordt, imo. Vind haar ook nog steeds heel leuk om te volgen!

Wat betreft algoritmes; daar heb ik te weinig verstand van om iets zinnigs over te zeggen :sweat_smile:

En over die laatste zin: die is idd heel en beetje vreemd als je t zo leest. Maar denk idd dat het ‘is’ moet zijn :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Het verandert inderdaad vaak en daarom is het ook moeilijk om juiste informatie te vinden. Ben wel benieuwd wat zij precies doet om haar ranking te verbeteren!

1 like