Oh serieus ik ga over mn nek. Wát een halve gare.
Maar dit is volgens mij de enige post waar ze zo schrijft?
Vind dit dan erger:
“hihi m’n kinderen zijn telefoonverslaafd cute hè?!”
Zag toen ik even snel door haar insta scrollde een vrij recente post dat ze 23 werd, en ze heeft dus al 3 kinderen?!
Ah nee zeg die schrijfstijl is echt om te kotsen inderdaad🤢
Ik was nieuwsgierig naar de reacties maar ik zie alleen maar positieve reacties?
Negatieve worden vast verwijderd
Dat dacht ik al inderdaad
Ik heb gekeken. 18.5 minuut gespendeerd met het kijken naar het afbakken van croissantjes en het bereiden van een maggi bloemkoolovenschotel. Waarom iedereen nu maar lijkt te denken dat hun leven interessant genoeg is het op internet te zetten? Eerlijkheid gebied me wel te zeggen, volgensmij hebben ze het wel leuk met elkaar.
Toen ik een uur of wat geleden keek stond alles vol met negatieve reacties. Ik vind het echt bizar dat ze die allemaal weghaalt. In wat voor schijnwereld leef je dan? Echt te debiel voor woorden.
Zij had een tijdje terug toch een video over het declutteren van haar 100 winterjassen? En nu weer zo veel jassen erbij kopen, het slaat echt nergens op. Ongeacht of ze dit zelf heeft gekocht of dat het met een shoptegoed was.
Vorige week had ze een video over het opruimen en uitzoeken van haar kledingrek. Hoe vaak heeft ze daar niet gezegd: ja dit is leuk maar ik heb het nog nooit gedragen maar deze ga ik sowieso houden voor kerst!
Ik heb nu een flashback naar Aimee. Annic ook al dus?
Ooh juist, dat was aimee, sorry verkeerd gelezen! Straks maar eens de video van annic kijken
Ik vind het zo leuk voor Vet Gezellig dat ze nu 2 video’s op rij hebben die zo goed bekeken zijn. Hoop dat ze nu in een positieve sfeer blijven. Ik vond die tasty recepten video ook echt heel leuk om te kijken.
Die heeft in haar nieuwe video ook weer dingen gekocht hoor ;).
Ik denk dat ik haar ga ontvolgen. Halve videos gaan nu over opnames die kwijt zijn of niet gelukt of hele lange verklaringen voor wat dan ook. En verder vooral veel koop-dingen. Ergens vind ik het jammer om ‘weg te gaan’ maar meh.
Ja, al die oude beelden inderdaad! Zat bijna te janken op de bank.
Jaa hans en shifra, echt zo totaal anders dan ik ben maar vind ze echt zo’n liefdevol en gezellig gezin! En vlogs altijd leuk idd
Wil je een samenvatting geven? Niet zo’n zin om 20 minuten daaraan te besteden…
Thanks voor de toelichting! Heel heftig inderdaad En wat erg dat hij nooit is gestraft…
Ja ik werd er ook een beetje emotioneel van. Dat gevoel wat dan ook steeds terugkomt als ze hem weer ziet en in haar dromen lijkt mij echt verschrikkelijk!