Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Dat dacht ik al inderdaad

Ik heb gekeken. 18.5 minuut gespendeerd met het kijken naar het afbakken van croissantjes en het bereiden van een maggi bloemkoolovenschotel. Waarom iedereen nu maar lijkt te denken dat hun leven interessant genoeg is het op internet te zetten? Eerlijkheid gebied me wel te zeggen, volgensmij hebben ze het wel leuk met elkaar.

7 likes

Toen ik een uur of wat geleden keek stond alles vol met negatieve reacties. Ik vind het echt bizar dat ze die allemaal weghaalt. In wat voor schijnwereld leef je dan? Echt te debiel voor woorden.

5 likes

Zij had een tijdje terug toch een video over het declutteren van haar 100 winterjassen? En nu weer zo veel jassen erbij kopen, het slaat echt nergens op. Ongeacht of ze dit zelf heeft gekocht of dat het met een shoptegoed was.

Vorige week had ze een video over het opruimen en uitzoeken van haar kledingrek. Hoe vaak heeft ze daar niet gezegd: ja dit is leuk maar ik heb het nog nooit gedragen maar deze ga ik sowieso houden voor kerst!

Ik heb nu een flashback naar Aimee. Annic ook al dus?

Ooh juist, dat was aimee, sorry verkeerd gelezen! Straks maar eens de video van annic kijken

Ik vind het zo leuk voor Vet Gezellig dat ze nu 2 video’s op rij hebben die zo goed bekeken zijn. Hoop dat ze nu in een positieve sfeer blijven. Ik vond die tasty recepten video ook echt heel leuk om te kijken.

23 likes

Die heeft in haar nieuwe video ook weer dingen gekocht hoor ;).

Ik denk dat ik haar ga ontvolgen. Halve videos gaan nu over opnames die kwijt zijn of niet gelukt of hele lange verklaringen voor wat dan ook. En verder vooral veel koop-dingen. Ergens vind ik het jammer om ‘weg te gaan’ maar meh.

1 like

Ja, al die oude beelden inderdaad! Zat bijna te janken op de bank.

2 likes

Jaa hans en shifra, echt zo totaal anders dan ik ben maar vind ze echt zo’n liefdevol en gezellig gezin! En vlogs altijd leuk idd

1 like

Ja ik werd er ook een beetje emotioneel van. Dat gevoel wat dan ook steeds terugkomt als ze hem weer ziet en in haar dromen lijkt mij echt verschrikkelijk!

Er zijn meer mensen die zich afvragen waar al die negatieve comments zijn gebleven. Al het geslijm blijft wel staan. Ik weet niet waarom ik anders had verwacht maar dit valt me echt tegen.

1 like

Bij wie is dit?

Annics shoplog

1 like

Die shoplog van Annic… Het is allemaal van die kleding voor 16-jarige meisjes. Ik vind dat Annic een best volwassen en ‘goede’ smaak heeft. (Zakelijke jasjes, een Chanel tas, nette broeken.) Maar nu heeft ze dus zo’n nep Tribal jurkje dat ook op de markt verkocht wordt en zo’n tas met zo’n nep Gucci detail. Echt zo lelijk.

2 likes

Las in de comments dat ze een paar dingen heeft gehouden en de rest heeft teruggestuurd. Was alleen om haar ‘favorieten’ te tonen :roll_eyes:

4 likes

Omg nee joh wat erg dit.

Hoeft voor mij ook niet in het zicht inderdaad :stuck_out_tongue_closed_eyes: helpt natuurlijk wel als de wc apart is en niet in de badkamer… dan snap ik het nog wel…

Ja wel zonde inderdaad wegens alle moeite (alhoewel veel werk hadden ze wss zelf niet) om het zo netjes in te richten en dan snel weer te verkopen… vind het wel mooi maar ziet er op de video zelf niet echt gezellig en leefbaar uit… wss nu haar dochtertj er is zal het wel wat minder perfect zijn…

die fadim en marvin. ze zijn beiden allerlei dingen aan het zeggen via hun social media, fadim bijv in haar live en op haar story en onder een foto zei iemand ‘wil je wel met een man zijn die met andere meiden naar bed gaat’ en dat zij dan zegt ‘welke man? ik ben alleen?’ en dat seks met anderen haar niet boeit.

en dan nu marvin een foto met ‘every story has 2 sides, remember we all tell the story that makes us look good’.

en dan woon je dus nog steeds samen in één huis. terwijl je op social media zo indirect tegen elkaar in gaat. is toch raaar?

9 likes