Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Bij wie is dit?

Annics shoplog

1 like

Die shoplog van Annic
 Het is allemaal van die kleding voor 16-jarige meisjes. Ik vind dat Annic een best volwassen en ‘goede’ smaak heeft. (Zakelijke jasjes, een Chanel tas, nette broeken.) Maar nu heeft ze dus zo’n nep Tribal jurkje dat ook op de markt verkocht wordt en zo’n tas met zo’n nep Gucci detail. Echt zo lelijk.

2 likes

Las in de comments dat ze een paar dingen heeft gehouden en de rest heeft teruggestuurd. Was alleen om haar ‘favorieten’ te tonen :roll_eyes:

4 likes

Omg nee joh wat erg dit.

Hoeft voor mij ook niet in het zicht inderdaad :stuck_out_tongue_closed_eyes: helpt natuurlijk wel als de wc apart is en niet in de badkamer
 dan snap ik het nog wel

Ja wel zonde inderdaad wegens alle moeite (alhoewel veel werk hadden ze wss zelf niet) om het zo netjes in te richten en dan snel weer te verkopen
 vind het wel mooi maar ziet er op de video zelf niet echt gezellig en leefbaar uit
 wss nu haar dochtertj er is zal het wel wat minder perfect zijn

die fadim en marvin. ze zijn beiden allerlei dingen aan het zeggen via hun social media, fadim bijv in haar live en op haar story en onder een foto zei iemand ‘wil je wel met een man zijn die met andere meiden naar bed gaat’ en dat zij dan zegt ‘welke man? ik ben alleen?’ en dat seks met anderen haar niet boeit.

en dan nu marvin een foto met ‘every story has 2 sides, remember we all tell the story that makes us look good’.

en dan woon je dus nog steeds samen in één huis. terwijl je op social media zo indirect tegen elkaar in gaat. is toch raaar?

9 likes

Ja laatst had ze ook een bos bloemen gepost in haar stories met daaronder een of andere zielige poëtische tekst, kwam erop neer dat het uit was en hij daarvoor gezorgd heeft oid
Snap ook echt niet waarom dit op deze manier moet, nogal kinderachtig :expressionless:

1 like

Wat een ontzettend heftig verhaal van Lotte. Zo eng dat het ook nog zo dicht bij huis kan gebeuren. En ik snap wat ze zegt, dat die achtervolging misschien wel het allerengst voor haar gevoel is geweest : (

Ja dit inderdaad. Maar verder willen ze met rust gelaten worden hoor :roll_eyes:

Jeetje wat kinderachtig. Snap echt niet dat je dit op deze manier zou uitvechten op social media, waar iedereen mee kan kijken en oordelen.
Vraag me dan echt af wat voor relatie je hebt gehad als je elkaar zo weinig respecteert om dit zo te doen.

Ja precies

maar, maar
 in de recente vlogs gaan ze nog zo normaal met elkaar om, zonder ruzie. dus i really don’t get it haha

1 like

Hoop niet dat ze t voor views doet

Ik ging ook wat vlogs kijken vandaag en iemand zei ook iets van: “Waarom gaan jullie op date day als jullie uit elkaar zijn?” En toen heeft ze gereageerd met: “Dit is een week geleden opgenomen.”

Maar wat krijgt zij veel haatcomments. Echt niet normaal. Ik zou dat echt niet trekken

1 like

Wat voor relatie ze gehad hebben is duidelijk: Hij vroeg haar ten huwelijk, ze kochten samen een huis (wat ik wel een mega commitment vind)en vervolgens gaat hij (als alle verhalen waar zijn) vreemd. Kan me goed voorstellen dat zij behooorlijk zuur is en hem af en toe een flinke veeg uit de pan geeft

ik verbaas me telkens hoeveel mensen hier haar ook volgen haha voorheen kreeg ik weleens te horen, wie? insert meme

we zijn niet meer alleen @Vuile_bitch hahaha zo leuk

1 like

Ik verbaas me trouwens ook over het aantal kerstkaarten van Bonnie die al verkocht zijn
ik gun het haar zeker van harte, alle effort die zij stopt in haar youtubecarriére etc, maar
 ik zou niet weten waarom je zulke kerstkaarten zou gebruiken haha :flushed:

7 likes

Jaaa true, maar hoe zouden we kijken naar bijvoorbeeld je buurmeisje dat opeens allemaal facebookberichten zou plaatsen over haar ex? Dan zou je toch ook denken van meid, hou dat lekker voor je. Vind dat opzicht wel een redelijke analogie, want al zou je vriend vreemdgaan dan is het toch zo respectloos om dat met zoveel anderen te delen?

1 like

Nou ja niet eens delen, maar ze insinueert dingen bijvoorbeeld die story en dan weer verwijderen, maar wil dan niet precies zeggen wat er is en vindt het ook vervelend als men speculeert
Maar toch gaat ze door met van die vage hints droppen via Social media

1 like