Dat klopt, alleen denk ik wel dat het iets anders werkt als je hele leven online staat en iedereen mee kijkt. Vind het nog steeds niet classy, maar ik kan de frustratie ergens wel begrijpen. Ik zou me bizar verraden voelen.
Op de foto in Marvin zn story is hij in Walibi, en Fadim staat ook gewoon op die groepsfoto waar Marvin dr been vasthoudt
Ik heb ook wel eens de theorie gelezen dat sommige Youtubers alleen maar van die mega hauls doen om geld te verdienen aan de links die ze dan onder de video zetten. Dus dan bestellen ze voor €500 bij Boohoo of zo’n andere zaak, sturen ze alles weer terug na het filmen, en krijgen ze wel de commissie van die links die aangeklikt worden.
Dat zou me niks verbazen. Denk ook dat wannabe IG influencers dat bijvoorbeeld met designer dingen doen.
Ik hoop ergens dat het die Utrechtse rukker was, want die hebben ze nu gevonden toch? Vorig jaar ofzo. Misschien dat dat wat rust geeft. Wat haar is overkomen is ook echt waarom ik niet in het donker of uberhaupt s avonds alleen fiets, wat een nachtmerrie.
Heb de rest van het topic bijgelezen en lees mijn reactie weer en kan me hier zo over opwinden. Dat er mensen zijn die anderen zo beschadigen, gadverdamme.
Nouja hij mocht wel geen bosuien kopen natuurlijk
Ik erger me sowieso aan de discussie van winter/zomertijd pff stel je niet aan dat ene fucking uurtje. Ik werk 2x per maand een aantal diensten ‘s nachts en ga ook niet dood.
Maar goed Wil van de 2 moekes moet ff op insta benadrukken dat dr koters al om 4:50 op waren!!! Ohneeee zeg. Dat is dus eigenlijk 5:50 (nog steeds teringvroeg maar dat is voor hun normaal). Merk je toch niks van als je gwn hebt geslapen in t weekend op de normale tijd? Echt grote ergernis hoor…
En nu is dat met het online winkelen ook veel vereenvoudigd omdat je idd alles gemakkelijk kan terugsturen. Maar wel lekkere clickbait titels maken met ‘€500 shoplog’ en nadien alles gewoon terugzenden.
Omdat die video’s super populair zijn. Je moet maar eens kijken naar bijv. de views van zulke video’s in vergelijking met andere filmpjes die ze dan maken. Dus gewoon alles voor de money
Ik vind deze disccussie ook mega irritant maar er zijn wel gewoon heel veel mensen die er erg veel last van hebben en dat moet je niet onderschatten.
Of dat het gewoon 1:1 namaak is
Maar hoe doe je dat dan ieder weekend slaap je dan ook niet uit? En als je bijv op school het 1e uur vrij bent of op je werk een uur langer moet overwerken?
Gewoon uit interesse vraag ik dit hoor, want eerlijk gezegd kan ik me niet goed voorstellen wat het probleem is van een uur eerder/later opstaan en ontbijten.
Voor mij is het dat mijn hele ritme eruit ligt. Vooral het opstaan, avondeten en bedtijd voor kinderen ligt best vast. En dan heb ik echt een aantal dagen dat ik me een beetje gek voel. Wel vaak pas vanaf maandag, gisteren ging wel
Ik snap ergens dat je de discussie nergens op vind slaan als je er nul problemen mee hebt: Mijn eigen ervaring: uitslapen lukt mij niet, nooit gelukt ook. Ik ben dus structureel elke ochtend vroeg (altijd voor zeven uur) wakker & ga dus ook altijd op tijd naar bed om voldoende slaap te krijgen. Dat extra uur uit mijn systeem krijgen kost altijd even, maar later/eerder naar bed is geen optie want ik word gewoon vroeg wakker… Conclusie is dat ik een paar weken in het jaar behoorlijk vermoeid ben: 5:30 wakker worden, 1,5 uur in bed rusteloos en dan een volledige werkdag afdraaien is gewoon vrij slopend. Prima als dat een functie heeft, maar als het zinloos is ben ik er liever vanaf. De andere kant op wisselen is trouwens geen probleem.
In alle andere voorbeelden ( overwerken, later op het werk moeten zijn of iets) krijg je deze situatie trouwens ook niet, want je moet dan niet langer slapen. Langer slapen is in zo’n geval een keuze (ik sta op zulke dagen gewoon normaal op en vul de tijd in met taken die ik normaal s avonds doe, de dag wordt er niet langer van) en in dit geval een must.
Mijn kids waren ook om 4:50 wakker en dat is voor één nacht niet erg maar de dag is dan zoooo lang en die gasten zijn dan strontchagrijnig want moe.
En dat heb je dan als je pech hebt niet maar 1 nacht maar zo gerust 2 weken. Ik in ieder geval wel en ik overleef het prima maar dat uur extra in bed is gewoon lekker.
Moest effe dubbelchecken of ik niet op het Viva forum zat hoor
Ik vind t juist heerlijk. Heb eindelijk eens goed geslapen (want om 23.00u al moe ipv 00.00) en t was al bijna licht toen ik eruit moest.
Ik vind dat Bonnie stom onaardig doet over dat marathonplan van Nick. Laat m lekker.
Ik kijk eigenlijk nooit vlogs van Vera Camilla, maar had toch even de maandvlog en die blauwe-haren-kappersvlog bekeken en hoewel het absoluut niet mijn type zou zijn moet ik toch even zeggen dat ik die Jeffrey écht een schatje vind. Ik vind hem altijd zó lief voor haar.