Hahah wauw. Ik heb net toevallig ook die formuliertjes voor mezelf en anderen ingevuld (naja, ieder jaar). De Marokkaanse douane neemt deze forumulieren erg serieus en zijn ook niet gediend van ‘grapjes’. Hier zullen ze misschien overheen kijken maar sommigen maken van dat hele formulier een grap. En dan zijn ze (terecht) not amused.
Bonnie heeft drie reclamestukjes in haar nieuwe vlog van 17 minuten Dat is toch echt veel of ligt dat aan mij?
Volgens mij wordt het aantal reclames in een video niet bepaald door degene die upload maar door youtube.
Ja, ik vond het ook vervelend. Heb na de tweede of derde reclame de volg ook maar afgezet, was er klaar mee.
Ah ik dacht van wel… Vaak zijn het er namelijk niet zoveel dus dat is dan wel gek als Youtube dat ineens bepaalt en er daardoor mogelijk mensen afhaken.
Ligt misschien aan mij, maar ik vind Annic niet zo dun? Gewoon mooi slank, als je het zo kan noemen
Nee kan een youtuber zelf bepalen, zijn ook best wat opties qua advertenties.
Ah oke dat wist ik niet! Ja vind het ook veel hoor. Monica heeft er soms ook echt achterlijk veel maar haar vlogs duren een stuk langer!
Hoop het, ben wel klaar met Anna. Zag d’r gister bij HNTM en vond d’r stom.
Ehm nee?? Als de klok een uur terug gaat dan heb je een “extra” uur, wanneer je om dezelfde tijd als altijd opstaat slaap je een uur langer, en sta je een uur eerder op dan heb je even lang geslapen als normaal duhhhh.
Ik snap Wil’s gevoel wel, dat ze baalt dat haar jongens wakker worden na precies evenveel uur slaap zoals altijd, terwijl op deze ene dag in het jaar je geoorloofd een uur kan uitslapen zonder dat je later je bed uit stapt.
Ik ben opeens mega benieuwd wat voor namen Mascha en Greg aan hun kids geven later
Sfoefian
100 winterjassen? Jullie overdrijven wel vaak bij haar he haha. Ze heeft ook juist kei veel weggedaan.
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal over de lift? Als iemand dat wil delen
Totaal niet nieuwsgierig verder gelukkig
wow dat is echt heftig hoor. Ik had best wel een vooroordeel over haar eigenlijk…
Willemijn en Martine willen nu in 2019 een eigen mokkencollectie uitbrengen. Ook nu willen ze het wel weer zelf ontwerpen.
Ja ik vond haar ook wel oké! Hoogstens ongemakkelijk en daardoor niet helemaal chill reagerend.
Een lijn steunkousen lijkt me meer geschikt
tien mag van een vriendin niet meer zeggen dat ze ongesteld is, want dat impliceert door het woordje ‘on’ dat er iets mis met haar is en dus menstrueert ze tegenwoordig.
Wat zouden jullie doen als een vriendin dat tegen je zei?
Zeggen dat ze tyfus in haar oogbal mag krijgen