Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik vind de wintertijd oprecht heel chill. Vroeg opstaan vind ik zo fijn, de uren tussen zes en negen zijn echt favoriet. En nu kan ik makkelijk om zeven uur opstaan ipv acht uur. En de dag gaat zo lekker langzaam en vroeg naar bed.

24 likes

Die views op Anna’s video’s lopen ook wel echt terug. Zou ze al weer klaar zijn met YouTube?

1 like

Ohhh precies dit echt heerlijk. Ik zie nooit zo goed de toegevoegde waarde van langere licht in de avond. Op een gegeven moment ben je toch thuis en wil je slapen. Ik las laatst ook ergens dat als we altijd zomertijd zouden hebben het in de winter pas rond 9:45 licht zou worden, dan zou ik toch even gek worden

4 likes

Ik vind het gewoon prima zo. Niet teveel over nadenken haha. Heb toch geen vast ritme door m’n werk :).

Hahahhaa omg

22 likes

Haha ehh sommige mensen begrijpen zomertijd niet.

2 likes

The fuck, is dit op een officieel document?

8 likes

Jaa ik vond dit wel verhelderend! En omg die mensen die het woord zomertijd niet snappen. Geen sneeuw meer en geen winterkleding meer kopen?!

6 likes

Hahah wauw. Ik heb net toevallig ook die formuliertjes voor mezelf en anderen ingevuld (naja, ieder jaar). De Marokkaanse douane neemt deze forumulieren erg serieus en zijn ook niet gediend van ‘grapjes’. Hier zullen ze misschien overheen kijken maar sommigen maken van dat hele formulier een grap. En dan zijn ze (terecht) not amused.

11 likes

Bonnie heeft drie reclamestukjes in haar nieuwe vlog van 17 minuten :roll_eyes: Dat is toch echt veel of ligt dat aan mij?

3 likes

Volgens mij wordt het aantal reclames in een video niet bepaald door degene die upload maar door youtube.

Ja, ik vond het ook vervelend. Heb na de tweede of derde reclame de volg ook maar afgezet, was er klaar mee.

1 like

Ah ik dacht van wel… Vaak zijn het er namelijk niet zoveel dus dat is dan wel gek als Youtube dat ineens bepaalt en er daardoor mogelijk mensen afhaken.

1 like

Ligt misschien aan mij, maar ik vind Annic niet zo dun? Gewoon mooi slank, als je het zo kan noemen

2 likes

Nee kan een youtuber zelf bepalen, zijn ook best wat opties qua advertenties.

2 likes

Ah oke dat wist ik niet! Ja vind het ook veel hoor. Monica heeft er soms ook echt achterlijk veel maar haar vlogs duren een stuk langer!

Hoop het, ben wel klaar met Anna. Zag d’r gister bij HNTM en vond d’r stom.

5 likes

Ehm nee?? Als de klok een uur terug gaat dan heb je een “extra” uur, wanneer je om dezelfde tijd als altijd opstaat slaap je een uur langer, en sta je een uur eerder op dan heb je even lang geslapen als normaal duhhhh. :stuck_out_tongue:

Ik snap Wil’s gevoel wel, dat ze baalt dat haar jongens wakker worden na precies evenveel uur slaap zoals altijd, terwijl op deze ene dag in het jaar je geoorloofd een uur kan uitslapen zonder dat je later je bed uit stapt.

3 likes

Ik ben opeens mega benieuwd wat voor namen Mascha en Greg aan hun kids geven later

1 like

Sfoefian

20 likes