Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ben heel benieuwd welke kant ze hiermee opgaan. Kan me er zo niet echt wat bij voorstellen

Tjonge, telkens als ik denk waar gaat dit heen, komt ze wel weer met wat nieuws waarvan ik denk hoe kom je erbij??

2 likes

hahahaha thee over m’n toetsenbord, bedankt

1 like

eigenlijk moet ze dan ook niet menstrueren, maar vrouwstrueren als ze dan toch consequent wil zijn.

90 likes

Haha zegt ze dan ook niet meer ongeveer maar alleen nog maar plus-minus?

13 likes

on-getwijfeld.

15 likes

Kennen jullie dit kanaal? Vind haar echt hilarisch haha en lekker herkenbaar. Tanya Hennessy
https://www.youtube.com/channel/UCXAo7ytqRSMIlTdMCMeD3rQ

Ja ik vind ook niet dat ze slecht kritiek aanneemt in dat filmpje? ze reageert toch gewoon normaal zonder boos te worden oid

1 like

Danku danku haha

1 like

Ik ben het er best mee eens dat er iets mis mee is. Is toch ook super kut dat gedoe elke maand.
Jezus waar gaat de wereld heen. Ongesteldheidsshaming!

11 likes

Hier ben ik ook benieuwd naar, heb dat helemaal gemist. @Maestoso, care to elaborate?

1 like

Thanks! Niet zo spectaculair als ik had gehoopt :smile:

Wat loopt Tien te zwammen in dr vlog zeg, komt geen eind aan. Lijkt radio1 wel.

8 likes
2 likes

Je bent er toch vanaf… of heb je zondag gemist?

3 likes

Niet door te komen echt. Het hield echt niet op met haar lichaamsgerichte ingevingen.

1 like

Jaaa dus nog een paar jaar lekker lange zomeravonden :heart_eyes:

12 likes

Een leraar van mij op school is de vader van Yara en hij vertelde eens dat Anna vaak bij hun thuis over de vloer kwam. Hij was wel positief over haar, maar zei dat hij nog nooit zo’n harde werker als haar had ontmoet en dat ze ook echt heel hard kan zijn op zakelijk gebied.

5 likes

Hè ja, gezellig!

129 likes

Aftrekkalender hahaha veeg me op

36 likes