Het andere Youtubers/bloggers topic #3

100 winterjassen? Jullie overdrijven wel vaak bij haar he haha. Ze heeft ook juist kei veel weggedaan.

Ik ben wel benieuwd naar het verhaal over de lift? Als iemand dat wil delen :slight_smile:

Totaal niet nieuwsgierig verder gelukkig

6 likes

wow dat is echt heftig hoor. Ik had best wel een vooroordeel over haar eigenlijk…

Willemijn en Martine willen nu in 2019 een eigen mokkencollectie uitbrengen. Ook nu willen ze het wel weer zelf ontwerpen.

2 likes

Ja ik vond haar ook wel okƩ! Hoogstens ongemakkelijk en daardoor niet helemaal chill reagerend.

1 like

Een lijn steunkousen lijkt me meer geschikt

40 likes

tien mag van een vriendin niet meer zeggen dat ze ongesteld is, want dat impliceert door het woordje ā€˜on’ dat er iets mis met haar is en dus menstrueert ze tegenwoordig.

Wat zouden jullie doen als een vriendin dat tegen je zei?

43 likes

Zeggen dat ze tyfus in haar oogbal mag krijgen

201 likes

Ben heel benieuwd welke kant ze hiermee opgaan. Kan me er zo niet echt wat bij voorstellen

Tjonge, telkens als ik denk waar gaat dit heen, komt ze wel weer met wat nieuws waarvan ik denk hoe kom je erbij??

2 likes

hahahaha thee over m’n toetsenbord, bedankt

1 like

eigenlijk moet ze dan ook niet menstrueren, maar vrouwstrueren als ze dan toch consequent wil zijn.

90 likes

Haha zegt ze dan ook niet meer ongeveer maar alleen nog maar plus-minus?

13 likes

on-getwijfeld.

15 likes

Kennen jullie dit kanaal? Vind haar echt hilarisch haha en lekker herkenbaar. Tanya Hennessy
https://www.youtube.com/channel/UCXAo7ytqRSMIlTdMCMeD3rQ

Ja ik vind ook niet dat ze slecht kritiek aanneemt in dat filmpje? ze reageert toch gewoon normaal zonder boos te worden oid

1 like

Danku danku haha

1 like

Ik ben het er best mee eens dat er iets mis mee is. Is toch ook super kut dat gedoe elke maand.
Jezus waar gaat de wereld heen. Ongesteldheidsshaming!

11 likes

Hier ben ik ook benieuwd naar, heb dat helemaal gemist. @Maestoso, care to elaborate?

1 like

Thanks! Niet zo spectaculair als ik had gehoopt :smile: