Het andere Youtubers/bloggers topic #3

:rofl: Het gezicht van Bonnie ook bij die opmerking.

9 likes

Wat een “zwoele” blik :confused:

19 likes

Fadim heeft als plaatje:

Relatie status

Table for 1 But drinks for 2

Ik snap deze niet, wie wel?

Die doet ook mee met de aftrekkalender

35 likes

you know what they say, a blowjob a day…

1 like

Weer zo’n shapewear ding

1 like

Ik vond Tien juist altijd leuk, maar dat gezemel de laatste tijd en in deze vlog ook weer kan ik echt niet meer aan. Ik ben afgehaakt. Ook al lang op Wil sinds haar ‘it girl’ Instagram make-over.

2 likes

Hahaha ik wilde dit net komen posten :joy: Goede kalender wel

1 like

Ze is zwanger?

:stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Dat marathonschema van Nick is niet het soort marathon dat je zou denken :open_mouth:

10 likes

Throwing shots at Marvin again. Whats new, vind het echt kinderachtig worden. Vooral omdat die 2 ook gewoon naar Walibi zijn geweest onlangs

1 like

Denk tbh dat fadim het gewoon voor views doet.

3 likes

Hee ik heb ook les gehad van Michels! Een jaar of 8 geleden gaf hij les op de fontys in ehv waar ik op school zat, geen idee waar hij nu werkt haha.
Ik had toen ook zo’n andere docent die helemaal fan was van hem haha, hij zei toen ik een keer: ‘ja en toen kwam ik de docentenkamer binnen en daar zat gewoon Wil Michels aan tafel en hij zei hoi tegen mij!’

3 likes

Ooh het is gewoon een beetje triest om te zien hoe hard deze vrouw de J-Lo look probeert te doen, maar zo de plank misslaat.

Ps. Ze kijkt of ze net gaat niesen…

6 likes

Dames kom er maar eerlijk voor uit dat jullie de nieuwe Yvonne willen worden en dromen om Boer zoekt Vrouw te presteren.

7 likes

Ik heb op m’n opleiding volgens mij boeken die door hem zijn geschreven, haha. De naam kwam me al zo bekend voor.

1 like

Ik zit de vlog van Monica te kijken en ik ben plaatsvervangend blij dat ze van die facings is af gestapt haha moeke alert

3 likes

Jaa dit had ik ook! Dacht jeetje zit alleen maar te lullen die

Ik vind haar wel heel mooi hier

Ja. Maar vind het ook raar dat ze zit gejat heeft van Vlieger & Vandam.

image https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcT_zZUDEpJ494e42JzE-XxelYbA8Ba8Z6zEJ_WTE_xHRgk4du3t

8 likes