Hee ik heb ook les gehad van Michels! Een jaar of 8 geleden gaf hij les op de fontys in ehv waar ik op school zat, geen idee waar hij nu werkt haha.
Ik had toen ook zo’n andere docent die helemaal fan was van hem haha, hij zei toen ik een keer: ‘ja en toen kwam ik de docentenkamer binnen en daar zat gewoon Wil Michels aan tafel en hij zei hoi tegen mij!’
Ooh het is gewoon een beetje triest om te zien hoe hard deze vrouw de J-Lo look probeert te doen, maar zo de plank misslaat.
Ps. Ze kijkt of ze net gaat niesen…
Dames kom er maar eerlijk voor uit dat jullie de nieuwe Yvonne willen worden en dromen om Boer zoekt Vrouw te presteren.
Ik heb op m’n opleiding volgens mij boeken die door hem zijn geschreven, haha. De naam kwam me al zo bekend voor.
Ik zit de vlog van Monica te kijken en ik ben plaatsvervangend blij dat ze van die facings is af gestapt haha moeke alert
Jaa dit had ik ook! Dacht jeetje zit alleen maar te lullen die
Ik vind haar wel heel mooi hier
Ja. Maar vind het ook raar dat ze zit gejat heeft van Vlieger & Vandam.
Ik wou zeggen ‘bestond haar eerste collectie niet volledig uit plagiaat?’, maar dat was Nikkie Plessen zeker?
Ja klopt!
Vroeger (toen ik 17 was ofzo) wilde ik zo graag zo’n Vlieger & Vandam tas hahaha omg. Zo fout, gelukkig heb ik er nooit één gekocht.
Omg, was dit merk helemaal vergeten! Ik wou dat dus ook en gelukkig ook nooit gedaan. What was I thinking Zou dit nu nog bestaan? In deze tijden van mogelijke terreur kan ik me niet voorstellen dat je er voor kiest om met zoiets rond te lopen
Kans dat de politie je tegenhoudt is wel heel groot
Ik had een vlieger en van dam tas ongeveer 10jaar geleden en nam m ook gewoon mee naar vliegvelden enzo. Ik heb gelukkig langzaamaan een brein ontwikkeld
Dat pistooltje van Josh V zit ook vaak op haar kledingstukken gestikt, maar ik vond het nooit erg dat ze snel los kwamen. Dat ding is ook echt geen porem. Heb jaren geleden veel truien van dat merk gekocht (had toen geen idee wie zij was) en die zijn nu nog allemaal mooi en lekker dik. Da’s wel een pluspunt
“Door de foto’s die we ontvangen is hij nog evengoed bij ons”
Huh dat is toch helemaal niet hetzelfde als die hond echt bij je thuis hebben?
Wat is dit nou weer voor een onzin
Nee inderdaad. Vind dat een beetje een rare vergelijking die ze maakt.
Zou ook echt nooit een dier weg doen omdat ik een kind zou krijgen. Tenzij het dier echt agressief wordt of het kind extreem allergisch zou bijken te zijn maar dan nog zou ik er alles aan doen om een manier te vinden.
Mijn huisdieren zijn altijd mijn “baby’s” geweest. Een deel van familie. Dat doe je naar mijn mening niet zomaar weg. Komt een beetje over zoals al die mensen die vlak voor vakantie hun hond of kat of ander huisdier ergens buiten dumpen want ze hebben er geen zin meer in en opvang is te duur.
Nu heeft Muis volgens mij wel een goede nieuwe plek gevonden maar alsnog vind ik het maar raar. Denk dat het voor de hond zelf ook heel raar moet zijn geweest. Plots ergens anders zonder je vertrouwde mensen waar je al jaaaren bij hebt gewoond.
Volgens mij las ik ergens ook dat ze hem weg heeft gedaan omdat dat beter voor haar astma was? Maar dan vraag ik me dus af waarom je na zoveel jaren zoiets pas doet. Komt op mij eerder over als een excuus. Want als je er sterke astma klachten door krijgt dan zou dat toch al vanaf het begin moeten zijn lijkt me? (Correct me if I’m wrong).
Het kan toch ook dat de hond niet meer bij hun nieuwe leven past. Dan is het alleen maar beter dat de hond naar een plek gaat waar tijd & aandacht genoeg is. Dát vind ik juist goed zorgen voor een hond!
Ja dat bedoel ik dus. Vind het echt een raar verhaal en eigenlijk ook echt slecht. Ongeacht of hij daar 2 andere honden heeft om mee te spelen en dat hij daar ook een fijn huis heeft. Als je een dier aanschaft dan zorg je er ook voor tot hij sterft. Het is geen gebruiksvoorwerp dat je weggooit na een tijdje. Tenzij het natuurlijk echt niet anders kan en uitzonderingen daargelaten. Maar dat was hier volgens mij echt niet het geval.
Huh heeft ze die weggedaan?
Daar was ze zo gek mee voordat ze kinderen had
Ik snap het echt niet als mensen hun huisdieren wegdoen (en sorry maar aub nu niet allemaal verhalen waarom het in dit of dat geval echt niet anders kon of beter was, er zijn altijd uitzonderingen maar het principe blijft staan)
Je weet toch dat zoiets op lange termijn is, neem dan gewoon geen huisdieren.
Volgens mij bedoelt ze gewoon dat ze een paar planten in huis wil.