Ik bedoel dat als IK een kind zou krijgen en het blijkt extreem allergisch te zijn voor mijn huisdier dat ik er dan alles aan zou doen om het dier alsnog te houden. Mocht dit echt totaal niet kunnen dan houdt het op. Maar dan wel echt als het echt niet anders kan. Volgens mij heb ik ook nergens gezegd dat zij dat niet heeft gedaan? Maar dat neemt niet weg dat ik het nogal een rare gang van zaken vindt.
Ik heb ook hierboven aangegeven dat ze het nergens op haar blog heeft aangegeven terwijl ze verder wel over alles schrijft. Als een dier mij zo erg aan het hart gaat (zoals zij eerder over hem sprak) dan vind het dat best raar dat je daar niks over vermeld. En nee dat is ze niemand verschuldigd. Heeft in principe ook niemand wat mee te maken maar dat is mijn mening. Zeker omdat ze altijd zei dat Muis haar eerste kindje was. Dat en dat ze er nog een soort excuses bij vermeld als dat de kinderen erachter rennen vind ik raar.
Ik weet inderdaad niet of ze hiervoor al klachten had. Ik weet ook niet of ze er iets aan heeft gedaan. Maar het lijkt nu een beetje alsof ze er gewoon geen tijd meer voor had of geen zin meer in. (mede door dat ze zegt dat de kinderen er achter aan rennen want dat vind ik om eerlijk te zijn echt een lam excuus). En mede omdat Muis in een keer out of the picture was toen Maddox werd geboren want toen is hij ook weken, misschien wel maanden weggeweest. Ik snap dat 2 kinderen druk zijn. Zeker als je met een pasgeboren baby zit. Maar iedereen weet dat je je hond ook bij dingen moet betrekken en niet pas terug moet halen wanneer een baby al weken thuis is. Dat is voor een hond niet te begrijpen. Dat heeft natuurlijk niks met dit te maken maar dat vond ik ook al een beetje raar.
Volgens mij vernoemde ze haar astma als reden ook niet in de q&a? Of dat heb ik gemist.
Edit, - heb het even terug gelezen en ze heeft het wel over benauwdheid maar op mij komt het over alsof al de andere reden meer de hoofdzaak zijn dan de benauwdheid. Maar zo komt het dus op mij over. Dat kan natuurlijk per persoon verschillen.
Uiteraard is het fijn voor de hond dat hij goed opgevangen is en niet in een asiel zit. Dat hij nu andere honden om zich heen heeft. Maar ik blijf er wel bij dat ik dit best een rare actie vind.