In het Boulevard topic wordt het uitgebreid besproken haha.
Ik vind dit soort aannames echt ongepast. Je hoeft niet extreem allergisch te zijn om te beseffen dat het met een huisdier misschien niet langer houdbaar is en astma en allergie kan je ontwikkelen en dat kan zeker geleidelijk verergeren. Als jij/of je kind elke dag last heeft van klachten (vooral benauwdheid) is dat behoorlijk zwaar én het negeren van dergelijke allergieën kan behoorlijk belastend zijn voor de gezondheid (vaker verkouden, chronische bronchitis, longontstekingen). Zo raar is het dan toch niet als je als ouder voor de gezondheid van je kind kiest boven het huisdier, vooral als je je huisdier een fijne en veilige plek kan bieden bij een ander gezin?
Los daarvan: je kan na lang wikken en wegen tot de conclusie komen dat het niet meer lekker gaat na gezinsuitbreiding. Daar kunnen zoveel redenen achter zitten. Ik vind het ervan uitgaan dat zij het beestje zomaar hebben weggedaan zo pijnlijk en beschuldigend…
Nienke Plas laat echt heel vaak en lang achter elkaar haar zoontje in zijn ondergoed zien. Ik vind dit echt wel ondoordacht.
Net zoals Darcy altijd met de tweeling. Ook zoiets
Ik weet dat mensen die haar persoonlijk kennen haar zelfs zat zijn
Oeh, juicy!
Spill the tea
Ik ben wel benieuwd wat er nu uiteindelijk waar is over dat verhaal met Ronnie Flex… Zou er echt iemand anders zwanger van hem zijn of is het een schreeuw om aandacht/mediastunt?
De dames van Endless weekend, hebben zij ook nog een baan naast YouTube? Valt me nl op dat ze zo weinig uploaden, helemaal gezien het feit dat ze het samen doen. Maar misschien hebben ze hiernaast nog ander werk waardoor het gewoon niet meer kan, maar dat weet ik dus niet.
Ja, travellab natuurlijk
Ohja hahaha
Ik kijk die shopvideos van Edith en kan alleen maar denken: ja dit wil ik. God dit wil ik ook. Oh ja dat is leuk. Eindelijk eens een YouTube er waar ik echt wat aan heb
Op haar eigen kanaal? Edith Dohmen - citytrip?
nou ik hoef niemand te zien poepen hoor, al gaat het om de liefde van mijn leven. niet nieuwsgierig naar.
Zij was toch zelf een beetje allergisch voor die hond? Ze kreeg het benauwd van hem oid.
Alsnog geen goed excuus. Ik heb er wel een mening over maargoed
hee, ik sta daar weleens bij stil, dat ik dat zo grappig vind, dat ongesteld eerst een eufemisme maar was maar dat je nu alsnog aan lichaamsvloeistoffen denkt bij dat woord, waardoor het het doel niet langer dient. dus ik zou daar wel een boom over opzetten. sterker, ik zou zeggen god wat leuk dat iemand daar eindelijk eens over begint. maar ja that’s just me.
Hahahaha dat snap ik. Maar stel admin1 zit te poepen en jij moet douchen. Dat gebeurt mij best vaak hoor. (Met mijn eigen vriend dan niet met admin1)
Wij hebben de wc ook in de badkamer, maar die ene minuut kan ik wel wachten met douchen.
Of andersom, als hij doucht loop ik wel de badkamer in om even mijn haar te doen maar echt niet om te poepen.
Je mag wel een beeeetje proberen de magie te bewaren vind ik haha
Helemaal mee eens!