Het andere Youtubers/bloggers topic #3

https://www.forumfeminarum.nl/t/egf-boulevard

5 likes

De dames van Endless weekend, hebben zij ook nog een baan naast YouTube? Valt me nl op dat ze zo weinig uploaden, helemaal gezien het feit dat ze het samen doen. Maar misschien hebben ze hiernaast nog ander werk waardoor het gewoon niet meer kan, maar dat weet ik dus niet.

1 like

Ja, travellab natuurlijk :joy:

12 likes

Ohja hahaha

Ik kijk die shopvideos van Edith en kan alleen maar denken: ja dit wil ik. God dit wil ik ook. Oh ja dat is leuk. Eindelijk eens een YouTube er waar ik echt wat aan heb

4 likes

Op haar eigen kanaal? Edith Dohmen - citytrip?

nou ik hoef niemand te zien poepen hoor, al gaat het om de liefde van mijn leven. niet nieuwsgierig naar.

15 likes

Zij was toch zelf een beetje allergisch voor die hond? Ze kreeg het benauwd van hem oid.

Alsnog geen goed excuus. Ik heb er wel een mening over maargoed :sweat_smile:

4 likes

hee, ik sta daar weleens bij stil, dat ik dat zo grappig vind, dat ongesteld eerst een eufemisme maar was maar dat je nu alsnog aan lichaamsvloeistoffen denkt bij dat woord, waardoor het het doel niet langer dient. dus ik zou daar wel een boom over opzetten. sterker, ik zou zeggen god wat leuk dat iemand daar eindelijk eens over begint. maar ja that’s just me.

7 likes

Hahahaha dat snap ik. Maar stel admin1 zit te poepen en jij moet douchen. Dat gebeurt mij best vaak hoor. (Met mijn eigen vriend dan niet met admin1) :joy:

8 likes

Wij hebben de wc ook in de badkamer, maar die ene minuut kan ik wel wachten met douchen.
Of andersom, als hij doucht loop ik wel de badkamer in om even mijn haar te doen maar echt niet om te poepen.

Je mag wel een beeeetje proberen de magie te bewaren vind ik haha

6 likes

Helemaal mee eens!

1 like

Nee juist niet toch, beetje de magie bewaren dat je dat niet van elkaar ziet en hoeft te weten.

3 likes

Oh nou, als ik haast heb dan doe ik mijn ding hoor. Vind het niet zo’n big deal maar dat is blijkbaar heel onpopulair haha. Iedereen poept. Heb wel ook wel ergere dingen gezien van mijn vriend. :joy:

12 likes

daarom hebben wij met het verbouwen van de badkamer een muurtje met schuifdeur geplaatst zodat je de deur dicht kan doen met poepen!
we hebben ook geen apart toilet

3 likes

Dat lijkt me wel chill hoor! Niet dat iedereen denkt dat ik een enorme poepfetisj heb. Maar soms breekt nood wet gewoon in ons huishuiden, haha.

4 likes

hear hear… men zegt niet voor niets, het komt op als poepen! iedereen uit de weg

1 like

Weg

7 likes

Heb je niet nog een wc in huis? bijvoorbeeld beneden? Als mijn vriend staat de douchen ga ik daar niet naast zitten poepen, dan loop ik even naar beneden als de nood hoog is. :wink:

Nee ik weet niet in wat voor kasteel jij woont maar in Amsterdam en omgeving is een 2e WC even veel waard als een Ferrari. :stuck_out_tongue:

61 likes