Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Nee juist niet toch, beetje de magie bewaren dat je dat niet van elkaar ziet en hoeft te weten.

3 likes

Oh nou, als ik haast heb dan doe ik mijn ding hoor. Vind het niet zo’n big deal maar dat is blijkbaar heel onpopulair haha. Iedereen poept. Heb wel ook wel ergere dingen gezien van mijn vriend. :joy:

12 likes

daarom hebben wij met het verbouwen van de badkamer een muurtje met schuifdeur geplaatst zodat je de deur dicht kan doen met poepen!
we hebben ook geen apart toilet

3 likes

Dat lijkt me wel chill hoor! Niet dat iedereen denkt dat ik een enorme poepfetisj heb. Maar soms breekt nood wet gewoon in ons huishuiden, haha.

4 likes

hear hear… men zegt niet voor niets, het komt op als poepen! iedereen uit de weg

1 like

Weg

7 likes

Heb je niet nog een wc in huis? bijvoorbeeld beneden? Als mijn vriend staat de douchen ga ik daar niet naast zitten poepen, dan loop ik even naar beneden als de nood hoog is. :wink:

Nee ik weet niet in wat voor kasteel jij woont maar in Amsterdam en omgeving is een 2e WC even veel waard als een Ferrari. :stuck_out_tongue:

61 likes

Het poepen zelf zou ik nog geen onoverkomelijke ramp vinden wanneer het niet anders kan. Het is het afvegen van die reet dat ik niet per se hoef te zien van een ander. Dat is mij echt te intiem :joy:

6 likes

Sorry kan natuurlijk ook, ik woon ā€˜dorps’ :wink:
Voor ons nieuwbouw huis hadden wij wel de keuze om de wc boven apart te doen, maar ik vind dat toch ruimteverspilling. Liever extra kastruimte oid.

2 likes

Haha nou je bent niet de enige hoor, ik heb mijn vriend ook al zo vaak zien poepen en andersom! Ik dacht eigenlijk ook dat het normaal was. (Sorry voor de off topic maar ik vond het zo zielig anders voor Flamoes)

16 likes

Kan iemand me even roepen als het hier niet meer over poep gaat?

38 likes

Elkaar zien poepen… the horror!!
En dan heb ik het niet over poepen tijdens je bevalling, dat telt niet. Ik zit echt met verbazing te lezen hoe chill sommige van jullie hiermee zijn

8 likes

M’n vriend poepte vannochtend in de badkamer 3 meter verderop en toen heb ik hem vanuit bed gefacetimed en gevraagd of ik mocht zien wat er in de wc lag. He showed me. Never asking again.

64 likes

Haha ja Wat kan ik er nog over zeggen? Het zijn niet per se bekende mensen die dat zeggen en hun namen noemen vind ik daarom al ongepast

1 like

Ff geen poep maar een aligator. :crocodile: :crocodile: :crocodile:

Ik kreeg laatst random een filmpje aan de rechterkant als aanbeveling te zien van een jonge vrouw die veel reptielen (slangen/schildpadden) en amfibieƫn heeft en daarover filmpjes maakt. Ze heeft enkele jaren geleden een mishandelde aligator gered die nu in haar huis woont en de juiste zorg krijgt. (zie dit filmpje).

Ik vind het zo fascinerend dat ik nu opeens heel veel van slangen afweet, terwijl ik nooit een slang als huisdier zou nemen haha.

9 likes

Ja klaar!!

2 likes

Volgt iemand Jamie Li nog? Ik vond haar altijd heel leuk, maar ben echt enorm op haar afgeknapt toen ze zichzelf begon neer te zetten als sexy stoeipoes en dus ook steeds naakter en sexier in de vlogs verscheen. Toppunt was uiteraard haar boek. Ik zag nu net in haar instastories dat ze zich afvroeg waarom haar laatste vlog zo slecht bekeken werd, dus ik was benieuwd of zij nog wel een beetje gevolgd wordt.

8 likes

Liar

2 likes

Het poepen zelf heb ik absoluut geen moeite mee, alleen de lucht die ermee gemoeid komt is een ander verhaal hahaha.

Ik moet zeggen dat ik Bonnie echt superleuk vind, maar ze is altijd zo intens. Ze leeft heel bewust in het moment zegmaar. Dat heb ik zelf dus totaal niet, vind het wel bijzonder om te zien haha

1 like