Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik vind Bonnie’s Vlogs de leukste maar sinds @Evenveel heeft gezegd dat ze het altijd zo irritant vindt dat Bonnie altijd “ja knikt” als een gerecht lekker is, let ik daar op
En ja dat is irritant om te zien ja :confused:

19 likes

Ja klopt. In mijn oude appartement had ik mijn badkamer in mijn slaapkamer… als mijn vriend midden in de nacht moest poepen ging ik echt niet mn bed uit

:sweat_smile:

2 likes

Het was zeker dat of Wednesday Addams (als ze nog lang haar had).
of als Minnie Mouse is een stippenjurk met muizenoren. Dan graag Nick als minion.

Nee ik ben ook zeker afgehaakt

1 like

Ik had een ‘I’m a mouse, duh’-moment.

Vond Nick’s kostuum wel heel leuk (was te zien op insta). Ook niet eng, maar wel goed gedaan.

1 like

Je vergeet haar panterstaart erbij te zeggen

1 like

Wat heb je dan tegen haar gezegd?

*Reetweet

2 likes

Nee, ik keek haar vlogs sowieso minder omdat ik het teveel hetzelfde vind en dat dansen/hand boven haar gezicht/accentjes/sexy in shapewear echt teveel vond. Na het boek ben ik helemaal afgehaakt…

Probeerde laatst weer een vlog, maar nog meer van hetzelfde en het was eigenlijk saai. Ik ben jamie li af, maar sowieso kijk ik steeds minder yt

7 likes

Ik ben ook helemaal op haar afgeknapt. Eerst vond ik haar vlogs geweldig, maar langzamerhand werd ze een karikatuur van zichzelf en vond ik de vlogs niet meer leuk om te kijken.

4 likes

Ik vond haar vlogs altijd leuk, maar sinds dat boek ben ik echt op haar afgeknapt. En dan nog niet eens het boek zelf, maar de manier waarop zij (en d’r baegels :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:) op die kritiek hebben gereageerd.

5 likes

Joe sorry voor het terugbrengen van dit onderwerp maar… Waarom??? :worried:

19 likes

Because i am very, very weird :joy:

2 likes

Wat een kut programma. Terug naar de Roelvinkjes

4 likes

Wat is dat Boxing Stars erg??? Ze zien er uit ook…

Voor wie zijn jullie? Ik ben team Jessie

3 likes

Ik ben trouwens echt benieuwd hoe Massa dit gaat doen hahaha. Wanneer moet zij?

Het lijkt wel meer een bitchfight!

1 like

Nog niet bekend geloof ik wanneer Mascha moet. Zag dat zij tegen Joelle was ingedeeld maar die doet niet meer mee toch.

Ja Snake Discovery! Ik volg haar ook zij is zo enthousiast en blij met al die dieren. En ik vind slangen kleuren en de genetische abracadabra die er achter zit razend interessant!

1 like