Nee, ik keek haar vlogs sowieso minder omdat ik het teveel hetzelfde vind en dat dansen/hand boven haar gezicht/accentjes/sexy in shapewear echt teveel vond. Na het boek ben ik helemaal afgehaakt…
Probeerde laatst weer een vlog, maar nog meer van hetzelfde en het was eigenlijk saai. Ik ben jamie li af, maar sowieso kijk ik steeds minder yt
Ik ben ook helemaal op haar afgeknapt. Eerst vond ik haar vlogs geweldig, maar langzamerhand werd ze een karikatuur van zichzelf en vond ik de vlogs niet meer leuk om te kijken.
Ik vond haar vlogs altijd leuk, maar sinds dat boek ben ik echt op haar afgeknapt. En dan nog niet eens het boek zelf, maar de manier waarop zij (en d’r baegels ) op die kritiek hebben gereageerd.
Ja Snake Discovery! Ik volg haar ook zij is zo enthousiast en blij met al die dieren. En ik vind slangen kleuren en de genetische abracadabra die er achter zit razend interessant!
O nee ik wil het ook kijken maar ik moet even afwachten tot het op internet staat arghh ik was hier al bang voor, zichzelf zo serieus nemen en dan in de ring staan als pannekoek
Ik vind als je dit interview leest dat het denk ik een goede zet is. Ze hebben hiermee veel meer budget voor producties die ze willen maken. Denk ook dat hij dat in 2013 niet zo even had bedacht dat hij 100.000 euro nodig zou hebben voor de productie van een YouTube serie.
Ik was groot groot fan maar ben door dat overdreven sexy gedoe en haar boek en dan vooral haar reactie op alle ophef en ook hoe die vriendinnen the bagels reageerden (zo ordinair) heel erg op haar afgeknapt. Heb haar overal ontvolgd en kijk geen vlogs meer.