Sorry het was kiezen tussen twee kwaden: of mijn ergernis hier niet kunnen delen of delen in mijn smart maar deze ook overbrengen op anderen.
O nee ik wil het ook kijken maar ik moet even afwachten tot het op internet staat arghh ik was hier al bang voor, zichzelf zo serieus nemen en dan in de ring staan als pannekoek
Oh wow!
Heel fascineerend dat er gewoon een youtube-kanaal wordt verkocht, ik denk dat er dus echt wel heeel veel geld met gepaard gaat
Ik vind als je dit interview leest dat het denk ik een goede zet is. Ze hebben hiermee veel meer budget voor producties die ze willen maken. Denk ook dat hij dat in 2013 niet zo even had bedacht dat hij 100.000 euro nodig zou hebben voor de productie van een YouTube serie.
Ik was groot groot fan maar ben door dat overdreven sexy gedoe en haar boek en dan vooral haar reactie op alle ophef en ook hoe die vriendinnen the bagels reageerden (zo ordinair) heel erg op haar afgeknapt. Heb haar overal ontvolgd en kijk geen vlogs meer.
Had jouw reactie nog niet gelezen maar jij zegt precies hetzelfde ja!
in haar vlogs zei ze niet in de eerste maar ook niet in de tweede aflevering dacht ik
Wow wat een gaaf nieuws. Giel woont hier om de hoek, mn vriend heeft vroeger met hem vakken staan vullen en ik heb ooit een borrel met hem gedronken in de kroeg haha. Zo gek om te horen dan, hij werkt er ook wel mega hard voor.
Maar ik dacht dat er achter StukTV altijd al een heel team zat. Ook bij de eerdere filmpjes van hun. Omdat het soms zo gestaged is, maar wel goed in elkaar zit. En omdat het soms een TV programma lijkt. Ze hebben nu zelfs reclames op tv!
Ik kan echt niet geloven dat Jill een âstagiairâ krijgt haha sorry maar dit gaat mij echt mân pet te boven of hoe zeg je dat. Zij is helemaal niet consistent de afgelopen tijd, sowieso vind ik haar niet echt professioneel en dan 36 u!!! een stagiair. Lol. Je moet ât maar willen.
Ik heb het nog niet verteld hier maar voor mijn werk heb ik een samenwerking met haar proberen te regelen. Voor het geval ze meeleest zal ik niet in details gaan maar niet te doen, geen afspraken mee te maken en ze reageert ook niet meer op mails oid. Terwijl de investering al gedaan is. Lekker vrijblijvend allemaalâŠ
Bedoel je bedrag of ken je Talpa niet?
Ik kijk voor het eerst filmpjes van Kalvijn en dit is best geinig bedacht:
Hoop alleen zo erg dat hij iets aan zijn kapsel gaat doen.
Van die rechter word ik anders ook niet erg vrolijk
Ja klopt, zit in ieder geval al een paar jaar een team achter. Maar Giel is wel echt de leider en degene die het meeste doet, althans zo kwam het over in die aflevering die die Linda van hem heeft gemaakt.
Ja inderdaad! Heb het even opgezocht maar vooral de laatste story van Kay, hoe ze elkaar knuffelen, dat lijkt echt wel meer dan een vriendschappelijke knuffel
Jaaa dit denk ik ook! Paar weken geleden waren er ook al zulke dingen waarvan ik dacht hmm dat is iets meer dan alleen vrienden, maar weet niet meer wat. Kon alleen dit nog terug vinden haha.
Hij heeft StukTV ook opgericht/bedacht geloof ik.
Wel mooi hoe ze met hun kanaal echt kwalitatief goede series willen maken. Benieuwd hoe ze zich vanaf nu gaan ontwikkelen.