Ik zou me dan ook een beetje schamen ofzo. Wat heb je zo’n student dan te bieden?
Ik snap er ook geen reet van. Maar in haar laatste video zegt ze dat ze samen met haar stagiaire 36 uur per week ‘gaat knallen’. Die Pleun is toch gewoon een vriendinnetje van haar, lekker makkelijk. Snap ook niet dat die school dat goed vindt als stageplaats.
Ik ben ook afgehaakt helaas. Vind haar echt een karikatuur geworden met al die maniertjes.
Maar Jills stagiair is toch gewoon die Pleun Bierbooms. Komt voor mij meer over als de hele week gezellig met een vriendin doorbrengen, beetje dingen en daar ook nog studiepunten voor krijgen.
Ah oja, was even vergeten dat het om Pleun ging. Ik snap inderdaad ook niet dat school daar akkoord mee gaat, er zijn toch bepaalde eisen waar zo’n stage aan moet voldoen? Leerdoelen die je moet behalen? Maar eigenlijk snap ik ook niet dat Pleun dat wil. Wat heb je aan zo’n stage?
Ja precies! Maar misschien denkt die Pleun er wel andere dingen uit te halen. Ze heeft zelf ook een YouTube kanaal en heeft gevlogd, haar zangcarrière gaat volgens mij ook niet super, dus misschien hoopt ze zo op het gebied van Social Media ofzo wel wat te bereiken. Is maar een gok ik kan het ook mis hebben, maar het mes zal vast aan twee kanten snijden. En Jill heeft zo een goedkoop hulpje.
Edit: Effe on a postive note, wie weet levert het leuke videos op, ik heb Jill altijd wel leuk gevonden, misschien bedenken ze samen wel een leuke nieuwe serie of maakt ze weer een aantal leuke bucketlist videos.
Ja zoiets zal het dan wel zijn. Vanuit welke opleiding doet Pleun de stage dan?
Annemerels nieuwe vlog: in de eerste anderhalve minuut al 3 of 4x een duim omhoog van Tuurmans. Ik haak af.
*warning warrig verhaal en random brain dump plus speculatie
Zat Mascha eerst ook bij Social? Ja toch? Ik dacht dat dat van RTL was maar het is dus van Talpa. Of was Mascha bij het mediabedrijf aangesloten bij RTL? Aangezien haar manager nu Max van Marije is… Wat voor stap is dat? Waarom is hij ineens manager? Wat gaat Mascha en Marije dat brengen? Oh wacht! Zij zaten bij Social Influencers van RTL?
Ik vind het wel baas wat Giel zegt in dat interview: (hij wordt de baas van Social) ''Als hij daar straks de baas is, zegt hij, moet de kwaliteit van online video omhoog„ Het is soms te makkelijk. Views scoren, zonder kwaliteit. Tegen influencers die bij Talpa zijn aangesloten ga ik zeggen: wat wil je echt maken?”
Hoe prachtig was het geweest als Mascha de laan uitgestuurd was door Giel omdat haar video’s geen kwaliteit zijn. Misschien is dat ook wel letterlijk gebeurd bij de Influencers! Wauw en is dat de reden dat ze een random iemand uit haar vriendenkring benoemt als manager.
Ik vraag me ook af of hij nog een eigen leeft. Ik zie alleen maar Tuurtje die meegaat naar Annemeertjes vakantiebestemming en daar alle restaurantjes en plekjes opzoekt die wij al 10 jaar op haar blog zien, Tuur die in Annemeers huis haar favoriete ontbijtjes mee eet. Noem maar op. Hij komt erbij in haar leven, maar man leef ook je eigen leven en neem haar eens daarin mee! Ik wil wel eens wat anders zien dan de same old shit van Annemeertje. Het valt me echt op dat Annemerel de dominante is in hun relatie haha, hij mag wat mij betreft wel eens wat meer van zichzelf laten zien en horen.
Zolang hij zijn trainingen kan doen vindt hij het allemaal best.
@Swimgurl haha dat denk ik ook. Zou ik ook hebben
@lipkip ja natuurlijk! Maar ik zou Annemerel ook graag eens in ZIJN leven zien. Snap je wat ik bedoel? Puur voor mezelf hoor, eens wat nieuwe verfrissende content Haha
ik ben sowieso een beetje klaar met annemerels lievelingsdingen die al 10 jaar hetzelfde zijn :’)
Ik ben die bad make up science video’s een beetje beu aan het worden. Al is die frankenguru kleur, het resultaat, wel een aangenaam om te zien
Behalve als er een spon aankomt/is geweest. Dan heeft ze wel tijdelijk andere lievelingsdingen.
Hahaha hoop echt dat dit uitkomt!!
Laura Brijde plaatste gisteravond een foto in de stories waarbij ze schreef dat ze niet altijd blij is. En dat dit een foto was van een paniekaanval die ze net gehad had. Waarom plaats je zoiets tijdens of net na een paniekaanval? Waarom wacht je niet even tot je gekalmeerd bent en het verwerkt hebt?
ik denk eerder dat Mascha nu gewoon minder geld af hoeft te staan aan een manager. Hij is beginnend en kan dus geen hoofdprijs vragen - wat Social wel kan
Ik heb de vlog van Annemerel gezien en het lijken wel broer en zus op vakantie? Die vreemde koosnamen en het ontbreekt voor mij echt aan chemie. Al hebben ze wel dezelfde tik en dat is zo veel mogelijk van hetzelfde eten. Ze eten niet alleen elke avond bij hetzelfde restaurant, maar hij eet ook nog eens alle dagen pizza
Zo’n gevoel kreeg ik er ook van. Ze hebben het heel leuk samen, zijn graag bij elkaar maar de echte liefde zie ik niet.