Haha awh ik vind het wel schattig.
Ik kan er eigenlijk niet eens naar kijken, word er gewoon een beetje ongemakkelijk van
Ook wel een reactie van levensbelang
Oeh ik wilde kijken bij de story van Jessy, maar die is eraf gehaald! Zegt misschien wel genoegā¦
Ik zie het gewoon nog?
Oh oeps zie het nu never mind
Ik vond de enkellaarsjes die Sanny ontworpen heeft in de vlog wel leuk, dus ik wilde even kijken hoe duur ze waren. ā¬289.95 voor de laarsjes en ā¬259.95 voor het tasje.
NƩt iets boven mijn budget.
Was wel te verwachten als je samenwerkt met Fred de la Bretoniere. Maar toch, dan was de samenwerking van Annic met Manfield toch wat beter!
In het kader van āik wil mijn leven organizenā eindelijk aangemeld op youtube om me op kanalen te abonneren ipv steeds maar bij aanbevolen wat aan te klikken.
Op welke kanalen zijn jullie geabonneerd?
Zij beweert toch altijd van die dingen waar niks van klopt. Ze eet geen koolhydraten want dat mag ze niet (kan haar lijf niet aan). Sure Jan. Zelfde als met dit denk ik
āAnnemeerā heeft inderdaad duidelijk de broek aan in haar relatie met Tuurman (kots voor de koosnaampjes). Vind haar vriend ook een beetje overkomen als een lulletje rozenwater die alles maar accepteert en nooit tegengas zal geven
Hahaha. Ach, ik denk dat hem dat niks boeit. Ik denk dat hij best blij mag zijn met Annemerel als vriendin. Hoe hij in het echt werkelijk is is natuurlijk moeilijk te zeggen op basis van een aantal keren in haar vlogs, maar zij is sowieso een leuke meid.
Safiya Nygaard, Shane Dawson, Meggan Grubb, Glam&Gore, VeraCamilla, Monica Geuze, Roosmarijn Koster, grav3yardgirl, James Charles, Disfordazzle, Jenna Marbles, Arden Rose, Vet Gezellig, ClaireLucia, NikkieTutorials, Ryland Adams, megsquats, Tati, The Perkins, Garrett Watts, LustreLux
Dit is nadat mijn lijst is opgeschoond. Zou echt wat nuttigs met mijn leven moeten doen.
Ja plus er zijn niet zoveel mannen van Arthurs leeftijd die zoān jonge (of ja, relatief jonge) vriendin hebben denk ik haha.
Heeft hij kinderen dan? Wist ik niet! Hoe oud is hij eigenlijk
Ok, ik heb voor het eerst een vlog van Annemerel afgezet. Ik vind er gewoon niks aan.
Ik vind dat wel een beetje gek (van mezelf), want haar vlogs met familie op vakantie waren objectief gezien eigenlijk ook vrij saai en een beetje hetzelfde, maar die vond ik altijd leuk. En zelfs als ze een hele vlog alleen maar van Italiƫ naar Nederland in de auto zat met haar zusje vond ik dat nog leuk. Misschien mis ik haar familie gewoon.
Maar nu alleen maar met āTuurtjeā pastaās en pizzaās eten, I donāt know⦠Misschien zijn ze gewoon nog te verliefd en is het daarom voor buitenstaanders even niet zo boeiend. Ze zijn nog zo op elkaar gericht. Ik gun het haar wel enorm, een fijne relatie!
@anon44972210 Ik dacht dat hij rond de 47 was. En voor zover ik weet heeft hij geen kinderen.
Misschien dat dār dochter haar er even op kan wijzen en uitleggen dat dat toch niet zo isš die las hier mee toch?
Of jij wordt hierdoor straks ook famous via haar instastories
EGF kreeg een shoutout rond 8 min 30. Blijkbaar werd er veel over haar haar gezeurd
Hahaha, ik zou me als ik haar was eerder druk maken over het commentaar dat ze de meeste challenges maar halfbakken doet of halverwege afbreektā¦
āZe denken dat wij dat niet lezenā zegt ze ook echt.
Eeeh blijkbaar niet zó goed want er wordt echt elke week wel een grap gemaakt van āhoi mas/sint/lau/annemerelā etc.