Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ja “elle forum” kon niet meer leeeeven zo irritant vonden ze dr kapsel. Nou sorry meid, er kwam niet alleen commentaar op je kapsel maar ook op je challenges die je nooit goed uitvoert

11 likes

Lichtelijk overdreven Marije… :sleeping::unamused:

1 like

Ik heb geen idee of iemand haar volgt, maar heeft Myriam Ahmadi nieuwe billen? Vies van cosmetische chirurgie en behandelingen is ze sowieso niet, maar ik vind het altijd zo gek als iemand plotseling een nieuwe kont lijkt te hebben.

Samenvatting

25

2 likes

Het lijkt inderdaad wel zo. Maar haar benen lijken ook voller, misschien is ze gewoon aangekomen.

1 like

Als ze toch meeleest kan ze ook wel even wat met alle tips doen… :roll_eyes:

13 likes

Aimée, Emma Hill, Girlonthewhitebike, lifeofYvonne, Lisanne de Vries, Lotte, Manon, Moderosa, Noëll van Dreven, Roosmarijn Koster, Sarah Rebcca

Oeps, als jij wat nuttigs met je leven moet gaan doen, dan ik al helemaal, haha. Ik ben op 200+ kanalen geabonneerd en ik zie dat ik ze ook wel eens mag gaan opschonen.

3 likes

Overigens hebben ze de verhuizing niet mee gekregen denk ik want die max zegt: ‘Jij hebt nog steeds lelijk haar en het elle forum bestaat niet meer. Dus wie heeft er nou gewonnen, bitches’

Wie gaat hem vertellen dat ze nog steeds ‘lelijk haar’ heeft en dat wij er ook nog zijn? Bitches.

32 likes

Dit is helemaal niet het elle forum :rage: check je feiten marije

5 likes

Jij houdt van shoplogs of niet ? :hugs:

1 like

Uhm nee hahaha

Ja haha. De meeste video’s vind ik heel inhoudsloos en shoplogs is dan het enige dat ik tof vind. Behalve Roosmarijn, :heart: haar.

3 likes

Ik kijk de eerste video van Nina warink (vriendin van Kelvin) met Kaj Gorgels. En Kaj verteld daar dat hij 18.000 euro kreeg voor de campagne die hij had met Tikkie :scream:. Ben toch altijd weer verbaasd over de bedragen die met campagnes verdient kunnen worden.

5 likes

Dit zou ik echt leuk vinden! Al wil ik Kaj eigenlijk voormezelf houden maar ja.

1 like

Jee, ik ging even op de site van Haagse Rach kijken en daar staan heel veel recepten waarin ze zakken voorgesneden groente zegt te gebruiken (diepvrieszak, nasi/bamipakket etc) en ze zegt bij een recept met spitskool zelfs ‘was te lui om zelf te snijden’. Waarom zo wijs gaan doen over je verse zelfgesneden groente? Zo raar, heb je dan geen leukere onderwerpen om over te schrijven?

3 likes

Ja vind ik ook! Nina lijkt me heel lief, leuk en vind haar heel knap. Hoewel ze er op foto’s heel anders uit ziet dan op bewegend beeld. Maar ik versta haar soms heel slecht omdat ze best wel binnensmonds of zo praat. En af en toe denk ik echt ‘huh wat probeer je nou te zeggen?’ Of dan zegt ze eerst het een en twee seconden later het andere. Als voorbeeld dat stukje over Mascha en Gregor ‘Neee ben zelfs op hun bruiloft geweest, dat kan ik echt niet maken’ 3 seconden later ‘Ik ga voor Mascha’ :woman_shrugging:t3:

1 like

Ik vind het ook echt leuk dat Kaj geen genoegen neemt met van die halfbakken antwoorden

4 likes

Hahah ja herkenbaar. Je lijstje kwam mij bekend voor .

1 like
  • weg
1 like

Ik had nog nooit echt een filmpje van Mert (jeweetwel van Teskuh) gekeken maar moest hier wel hard om lachen:

5 likes