Verkeerde topic
Noooooo spoiler ik had met zin het Robinson topic niet aangekliktđ
Ik vind haar op bewegend beeld knapper dan op fotoâs!
Same
O kuuuuuuut sorry sorry sorry
CaseyNeistat, Colleen Ballinger, EnzoKnol, , jeffreestar, Kaj (van der Ree), NikkieTutorials, Molly Burke, Onnedi, shane, StukTV, Vloggloss, Safiya Nygaard.
En nog veel meer maar dit zijn de namen die jullie wat zeggen. Verder veel ASMR kanalen en ook dingen zoals VICE en The Late Late Show enz. Molly Burke vind ik echt een aanrader, is een blind meisje wat YouTube videoâs maakt.
Inderdaad, heb hem laatst gesproken en hij was heel vriendelijk hoor maar hij straalde wel het tegenovergestelde van âzijn mannetje staanâ uit.
Buiten haar vind ik haar haar ook echt geweldig. Sorry Marije.
Ik zag die story in de sportschool en ik dacht âwat hebben jullie nu weer gezegdâ
Op dit moment check ik wekelijks alleen Safiya Nygaard, Roosmarijn Koster, Snake Discovery,
Itâs Black Friday, piinksparkles, monami frost, boncolor en Katrin Berndt. Vooral buitenlandse Yters
Waar is die opscheer
Ooooooooooooooooooh ik word helemaal leip van Bonnie in haar laatste vlog. Vanaf 11:25 moet ze door een soort doolhof maar ze vindt het allemaal weer eng natuurlijk. Maar het ergste is dat haar stem ineens een aantal octaven hoger is, echt ze praat zo debiel.
Nick is trouwens wel weer grappig tipsy
Hahaha vind Nick zo cute als hij 'n beetje dronken is. Volgens mij hebben die twee het zo leuk samen!
Hahha oh ik vond Bonnie juist mega irritant. Nick deed lekker ballorig op de fiets en Bonnie er achteraan: âNIIIIIIIIICCKKK WE KRIJGEN EEN BOETEâ. Ja boeien, live a little.
Oh, en als je de Huismuts volgt op insta. Met haar OOTDtjes⊠Baby bump by @daddyhoxâŠ
Ja ik vond het ook niet zo leuk, ok als je bang bent maar waarom moet je er weer zoân overdreven drama over maken en dat dan ook nog in de vlog stoppen.
Trouwens, dat pakje dat ze droeg deed me hieraan denken
Ik vond het eigenlijk niet zo bij Bonnie passen, die had ik er eerder voor aangezien om lekker enthousiast als âex-wifeâ of zoiets te gaan.
Vond het wel fijn dat ze niet zeiden âJa het EGG bestaat niet meer maar nu kletsen ze op forumfeminarum!!1!1!!â op de een of andere manier. Niet dat het nu rustig of anoniem is, maar toch haha
Ja ik vond haar ook irritant en keek ik 1x in de app (zonder adblock, die ik heb met dank aan dit forum) en gewoon 3 reclames
Vond de outfit Lesley ann trouwens wel heel vet!
Ze maakte grapje over dat ze er lesbisch uit zag he, in dat jumpsuit. En toen zei Bon: âHaha lesss-ly Annâ.
Waarom niet LesBi Ann!? Zo frustrerend
Wie wat waar?