Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik geloof dat @anon65516664 het altijd over onze Haagse Rach heeft :grin:

3 likes

18 likes

Haha klopt vond ik ook al zo’n gemiste kans.

Ik kan niet goed uitleggen waarom, maar ik erger me kapot aan het feit dat Willemijn & Martine een mokkencollectie gaan maken. Vind het allemaal een beetje desperate overkomen denk ik.

8 likes

Ze hebben zo duidelijk door dat vloggen en bloggen hen niet rijk gaat maken, maar merchandise best een handje wil helpen. Waarschijnlijk nog een goed gesprekje gehad met Iris Zeilstra van Pluk over het idee en bam: euro’s

4 likes

Ik laat die collectie verstek gaan al komen ze met zo’n soort mok aanzetten:

Doe mij maar een leuke krabbenmand.

61 likes

Als ze meelezen moeten ze die mok even neer krabbelen als ideetje

5 likes

En horen wij op zijn minst een kortingscode te krijgen a la ZUREKANTOORTRUTTEN .

25 likes

Wij hebben in de stad een keer een halloweenfestival gehad waar je verkleed moest komen, ik heel fanatiek de mannen van de groep als zombie geschminkt met vellen van tissues, nepbloed en alles. Zelf ging ik als Jigsaw (dat poppetje). Wit hoofd met zwarte ogen en die rode dingen op mn wangen. Een soort clown achtig.
Komen we daar aan, is NIEMAND verkleed. Dik voor lul. Lomp over de zeik want ik vind het dan echt flauw als mensen niet verkleed gaan terwijl er wel een dresscode is.

Als ik de foto terugzie schaam ik me nog voor hoe ik eruit zag. :persevere:

30 likes

Ik heb een hekel aan halloween, kun je nagaan hoe weinig me ik hierover druk zou moeten maken… maar even serieus de rest moet zich schamen. If anyone. Jij niet. Jij had je aan de afspraak gehouden! Zo stom dat jij je dan lullig voelt, noem het dan als organisatie geen halloweenfeest.

Edit: ik word er gewoon boos van maar dat is dus goed bedoeld richting jou :slight_smile:

11 likes

Jeetje die extensions van Dee zien er echt niet uit (insta story). Vond haar toen ze met Enzo was best leuk maar nu is het alleen maar spon en gratis shit terwijl ze eigenlijk niks ervoor doet, alleen maar omdat ze een miljoen (!) volgers op insta heeft.

12 likes

Voor hun mokken collectie vragen Tien&Wil op insta welke woorden er in je op komen als je hun ziet…

Saai
Karig
Zweverig
Veenlijkfilter

27 likes

Ja en nick en lesy ann gingen samen later en die hadden het wel leuk. Ligt er dus echt aan met wie je erin gaat. Als bonnie iedereen bang maakt met brand en gegil dan zou ik er ook niks aan vinden

5 likes

Hahahah, ik vraag me af hoe het komt dat wil en tien nog publiek hebben? Het zijn echt twee saaie sufkutten geworden sinds ze gestopt zijn met LLG

7 likes

Nou ja zeg, ik snap dat je er nu niets meer aan hebt maar jij zou je juist niet moeten schamen, het is de rest die daar voor schut stond!

Ik heb het zelf trouwens laatst ook nog gehad (niet bij halloween) waar ik naar een verkleedfeestje ging en echt all out was gegaan, en de rest het thema had geĆÆnterpretreerd als ā€˜ik doe een fractie grotere oorbellen in dan normaal’. Was wel ongemakkelijk en vreemd :flushed: maar ik kan me daar echt niet voor schamen. Zeker niet met zoiets als halloween!

5 likes

Of zo’n mok waar de afbeelding verandert als je er iets warms inschenkt. Van een normale foto naar veenlijkfilter of andersom. :stuck_out_tongue:

18 likes

Door alle opmerkingen hier kan ik ook niet meer zonder irritaties naar de vlog van Bonnie kijken haha. Naast alles wat al is gezegd over de outfit wilde ik nog toevoegen dat ik het best gek vind dat Bonnie best vaak aangeschoten/dronken vlogt (laatste half jaar in ieder geval). Volgensmij is haar publiek namelijk best jong… Of is dat een oma-opmerking? :grimacing:

Jaaajullie hadden een aaaandereee
En daarna kwamen ze erachter dat ze precies hetzelfde hadden gedaan :joy:

1 like

Ja :stuck_out_tongue:
Tis niet dat ze zich voor de camera helemaal klem zuipt en bezopen aan 't filmen is? Ze schreeuwt alleen wat harder (nog harder)

6 likes

Vond de video echt tegenvallen, vooral omdat ze de heletijd op haar stories zei dat er heel veel werk in zit en maanden na toe leeft. Ze raken elkaar ook echt opvallend veel aan.