Wie screenshots maakt van je stories zie je niet toch
Haha fieuwww
James Charles heeft samen met Morphe een palette uitgebracht! Vind het echt wel een tof palette en een creatieve video (intro). Ben benieuwd of het dezelfde kwaliteit is als die eerste van Jaclyn, ik heb die en vind m echt mega chill qua pigment en structuur. Gebruik m alleen wel echt te weinig (uberhaupt makeup) om deze ook te kopen, maar ben enthousiast. Gun t m ook!
Ik krijg juist echt de kriebels van die rach die bij elke Blogger ‘leuk meis’ ‘top meis’ ‘leuk geschreven weer meis’ ‘lekker hoor weer meis’ moet commenten. Zonder hoofdletters uiteraard
Ga weg meis
Ik ken iemand die Meis heet en nu denk ik dat het aldoor over haar gaat
- Meis
- Meit
0 stemmers
Ik heb stiekem het idee dat lesleyannbibambem Nick stiekem leuk vind en andersom maar natuurlijk niet toegeven. Wellicht zie ik spoken maar sommige blikken. En Nick is zoo leuk als ie aangeschoten is.
Aaaah ik wil ook iemand in m’n leven die mij wijffie noemt
Maar ja daar doen we in Limburg niet aan
:’)
I feel blessed now
Kut ik wilde dat jij er iets anders van maakte zodat ik een Phineas en Ferb referentie kon maken
Hahah wat is het hier gezellig op vrijdagavond. Ligt het aan het tijdstip of aan de wijntjes? (of aan mezelf)
Haha om een of andere reden vind ik dit zo’n schattige post. Opeens zo opmerken van wat is het gezellig.
Ik had eerder ook het idee dat er wat speelde, maar meer in de hoek van een trio oid
Ohmygoddd I love it!! Zouden ze deze ook in NL gaan verkopen? Anders moet ik invoerkosten riskeren haha
Ik heb het Jaclynn Hill (geen idee of ik haar naam goed schrijf en te lui om t op te zoeken) palette vorige keer via Beautybay besteld, geen verzendkosten vgm! Weet niet of dat nu weer kan.
Beautybay verkoopt geen Morphe meer, Lookfantastic sinds kort wel.
Beide zijn Britse shops dus dan betaal je sowieso geen invoerkosten.
Same! Maar ik denk niet dat hij haar leuk vindt…