Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Teske heeft in haar nieuwste video een aantal fragmenten van haar album laten horen. Ik ga het een kans geven maar ik vind echt alles hetzelfde klinken in die video. Is de laatste minuut.

Omg ik zit die video van 2wm te kijken en ik dacht whyyyy combineert je een this or that video met het opruimen van je huis? Ik dacht eerst nog, is dit het nieuwe multitasken? Maar neeeeeee het is spon voor de nieuwe stofzuiger van Wil.
Echt te achterlijk voor woorden dit.

9 likes

De huismuts had net een instastory van haar outfit en dan bij haar buik stond ‘bump by @daddyhox’ . please don’t.

22 likes

Ja ik heb hem net gekeken maar echt
 :frowning_face:
Ik weet niet eens wat ik erover moet zeggen.

2 likes

:cry:

9 likes

Sorry, heel dom :grimacing:.

2 likes

Hij staat ook al op Spotify, ben het nu aan het luisteren maar t is vooral echt totaal niet mijn ding, ik ben niet echt fan van haar stem en die vage teksten. En t lijkt wel veel op elkaar idd (maar heb pas 3 nummers geluisterd dus misschien komt er nog wat verrassends)

1 like

:joy::joy:

25 likes

Wie screenshots maakt van je stories zie je niet toch :grimacing:

1 like

Haha fieuwww

1 like

James Charles heeft samen met Morphe een palette uitgebracht! Vind het echt wel een tof palette en een creatieve video (intro). Ben benieuwd of het dezelfde kwaliteit is als die eerste van Jaclyn, ik heb die en vind m echt mega chill qua pigment en structuur. Gebruik m alleen wel echt te weinig (uberhaupt makeup) om deze ook te kopen, maar ben enthousiast. Gun t m ook!

1 like

Ik krijg juist echt de kriebels van die rach die bij elke Blogger ‘leuk meis’ ‘top meis’ ‘leuk geschreven weer meis’ ‘lekker hoor weer meis’ moet commenten. Zonder hoofdletters uiteraard

Ga weg meis

16 likes

Ik ken iemand die Meis heet en nu denk ik dat het aldoor over haar gaat :joy:

• Meis
  • Meit

0 stemmers

Ik heb stiekem het idee dat lesleyannbibambem Nick stiekem leuk vind en andersom maar natuurlijk niet toegeven. Wellicht zie ik spoken maar sommige blikken. En Nick is zoo leuk als ie aangeschoten is.

5 likes

Aaaah ik wil ook iemand in m’n leven die mij wijffie noemt
Maar ja daar doen we in Limburg niet aan :frowning:

4 likes

:’)

4 likes

I feel blessed now :raised_hands::pray:

1 like

Kut ik wilde dat jij er iets anders van maakte zodat ik een Phineas en Ferb referentie kon maken

1 like

Hahah wat is het hier gezellig op vrijdagavond. Ligt het aan het tijdstip of aan de wijntjes? (of aan mezelf) :sweat_smile::blush:

5 likes