Haha om een of andere reden vind ik dit zo’n schattige post. Opeens zo opmerken van wat is het gezellig.
Ik had eerder ook het idee dat er wat speelde, maar meer in de hoek van een trio oid
Ohmygoddd I love it!! Zouden ze deze ook in NL gaan verkopen? Anders moet ik invoerkosten riskeren haha
Ik heb het Jaclynn Hill (geen idee of ik haar naam goed schrijf en te lui om t op te zoeken) palette vorige keer via Beautybay besteld, geen verzendkosten vgm! Weet niet of dat nu weer kan.
Beautybay verkoopt geen Morphe meer, Lookfantastic sinds kort wel.
Beide zijn Britse shops dus dan betaal je sowieso geen invoerkosten.
Same! Maar ik denk niet dat hij haar leuk vindt…
Mooie video van de bruiloft van Sarah Rebecca!
Wat zit er op foef zijn schouder? De gevolgen van Maschas nagels? Wild avontuur samen gehad? Of toch een gevecht met Ssssiem en Maniesj?
wauw inderdaad. Echt een sprookjes bruiloft. Heel mooi in elkaar gezet.
Volgens mij is hij een keer geopereerd omdat hij zijn sleutelbeen gebroken had
Draagt ie een toupet of slaat die haarbehandeling erg aan?
Ik krijg hier echt de kriebels van door de gezichtuitdrukking en de makeup het straalt een heel nare sfeer uit vind ik.
Ik vind het echt grappig dat Shirley heeft genoten van Anouk. Aangezien Anouk eigenlijk gewoon iedereen haat, dus de kans is groot dat ze 90% van haar fans ook haat
He shit dat is minder juicy dan ik dacht.
Al is het wel weer beter voor mijn brein. De mental image van seksende foefjes hoef ik niet zo zeer
Wow ik was shirley ook helemaaaaal vergeten
woow die zoontjes zijn al groot man
die eerste zoon was nog een baby toen ik voor het laatst keek
Ik vind Mascha echt heel knap op die foto!
haha wat een erotische foto? Ik word er helemaal awkward van
Dit idee heb ik ook bij Cynthia, dat stuk laatst ook weer over dat ze INEENS HET INZICHT KREEG waarom ze gèk is op het najaar.
Ze dacht al jaren dat het was omdat ze simpelweg van kaarsjes en dekentjes houdt, maar het blijkt dus te zijn OMDAT ZE INTROVERT IS.