Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik moet toch een beetje lachen om iedereen die hier kwam met hot foef enzo en dan komen ze vervolgens hiermee: back to square one :joy:

Ik snap dat ie blij is met zn bos, maar dat haar naar voren gekamt en die semi intense blik van hem ziet er toch niet uit :grimacing::joy:

5 likes

Hele rare foto, alsof ze zo seks gaan hebben

4 likes

Bijna iedereen in mijn omgeving trekt zo’n hoofd (zowel man /vrouw) op een foto. Vind ze nu vooral heel hipster doen :joy:

Ze doen wel erg hun best om intens te kijken hahaha

1 like

Bonnies haar zit hier al een stuk beter dan in de gemiddelde vlog. Er zit normaal altijd zo’n Bree Vandekamp-krul aan de onderkant.

11 likes

Net zoals met die miracle mornings waar zij en sanny voor pleitten, mensen met een baan hebben daar toch tijd voor?

1 like

Jawel als je het echt wilt sta je er gewoon een uur eerder voor op!

8 likes

Ja ik vond het ook leuk om te zien. Sowieso in de hele video zie je ze echt genieten en ze zien er zó gelukkig uit

1 like

Ik ook! Alleen hoe Masha haar mond doet vind ik irritant. Verder vind ik dat ze er allebei mooi op staan

1 like

Ik weet niet of jullie boho berry kennen? Zij is Amerikaans en maakt video’s over bullet journals. Zij staat om 5 uur sochtends op om te sporten, lezen, mediteren en nog wat andere dingen. En dan gaat ze van 9 tot half 6 naar kantoor. Zij staat dus ook uren eerder op om in de ochtend rustig de dag te beginnen.

Bij 8.10 laat ze het zien.
2 likes

Laat mij maar uitslapen :sweat_smile:

18 likes

Kennen jullie ikbenirisniet.nl ? Op haar blog gebeurt al een tijdje vrijwel niets meer en ze houdt zich nu (als ik het goed begrepen heb) vooral bezig met het verkopen van borduurwerkjes op Etsy. Ze voelde zich een tijd geleden niet goed trouwens, dus misschien heeft het nog steeds daarmee te maken.

Maar weet iemand hoe dat zit met Patreon? Haar Patreon site bestaat volgens mij nog gewoon. (waar mensen haar met een bepaald bedrag per maand kunnen steunen, en waar zij dan video’s voor maakte volgens mij)
Maakt ze daar nog wel content voor? Of is dat ook stilgelegd? Of moeten donateurs zelf beslissen dat ze ermee stoppen en gebeurt er verder niets?
Ik vroeg het me ineens af.

1 like

Nou ja niet hélemaal waar natuurlijk. Ook als je werkt kun je gewoon eerder opstaan en dit doen. Ik heb het een tijdje volgehouden om heel vroeg op te staan en voor dat ik naar werk ging eerst wat anders te doen zoals lezen. Helaas kom ik er nu het kouder wordt niet echt meer uit. (En eigenlijk verschuif je je vrije tijd gewoon want als je eerder opstaat moet je ook eerder naar bed.)

omg dit is trouwens ook wel next level plannen. Met al die lijstjes. Ze heeft zelfs een pagina met haar daily routine. Ik word er al moe van als ik er naar kijk.

2 likes

Hahaha maar dan kun je wel lezen!!

Ik vind dit eigenlijk echt wel heel knap hoor! Zou dit ook wel willen, maar dan kun je doordeweeks dus nooit met vrienden afspreken want dan moet je na je werk eten en naar bed.

Deed ik dit maar

5 likes

Gaat ze dan ook om 21.00uur slapen om voldoende slaap te krijgen of hoe doet ze dat?

Ja volgens mij zegt ze in die video dst ze om 10 uur naar bed gaat. Ik heb natuurlijk geen idee of ze dit werkelijk ook zo doet of dat ze het gewoon maar zegt en lekker tot 8 uur in haar bed ligt haha, maar volgens mij heefr ze met dit schema zo’n 7 uur slaap ofzo? Ik vind het vrij weinig maar blijkbaar heeft zij er geen moeite mee.

Hmm, 7 uur is niet heel weinig toch? Ik wil zelf altijd het liefst wel minstens 8 uur, maar 7 tot 9 is een beetje de richtlijn voor volwassenen dacht ik.