Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Thanks voor de tip, zal de wekker een uur eerder zetten zodat ik om 05.00 nog even heerlijk kan lezen :crazy_face:

5 likes

Goedzo! Jij komt er wel!

7 likes

Deze foto laat heel goed zien hoe zij elkaar zien haha. Super hot en steamy, terwijl de rest van de mensen ze gewoon ziet in pyjamabroek en hem zonder haar en denken: nope.

4 likes

Mijn favo Youtube kanaal:

No mistakes, just happy accidents.

28 likes

Ik meen dat ze laatst een story postte dat haar patreon donateurs een kortingscode kregen voor haar borduurspullen.

1 like

Lotte woont toch in Woerden?

Als íéts niet glamourous is, is het Woerden.

6 likes

Zullen we daar alsjeblieft niet over gaan speculeren hier?

6 likes

Dat vind ik ook! Vind ze heel erg sympathiek allebei!

Kaj gorgels en jessie jazz gespot op een date haha

22 likes

Persoonlijk vind ik dat baretje niet zo leuk. Toen ze in een vlog zei: “ik heb Ă©cht een barettenhoofd”, dacht ik al: ojee, dat wordt weer wat na de knotjes.

(Ik heb nu al 10 relativerende zinnen getypt omdat ik het zielig vind om iets ““gemeens”” over bonnie te typen, maar ik laat het hier maar bij :see_no_evil:)

7 likes

Anorexia valt niet echt te genezen en blijft altijd mentaal rondspoken. Vaak krijg je ook terugvallen door heel je leven heen, dus snap die # wel

3 likes

Ik vind baretten sowieso niet echt heel charmante hoofddeksels. Net als die opa-petten, die ook weer een trend zijn. Aimee vd Pijl draagt die nog wel eens en ik vind haar heel leuk om te volgen, maar die petjes mogen echt afbranden :sweat_smile:

3 likes

Tell me more, tell me more :smile:

Misschien heel random maar Bonnie gebruikt in haar vlogs soms van die Franse liedjes, en in een van die liedjes wordt het zinnetje ‘Tu fais semblant d’ĂȘtre content’ vaak herhaald. ‘Je doet alsof je blij bent’ dus. Ik weet dat het bij haar niet nep zal zijn, maar vind het wel grappig gekozen aangezien vlogs over het algemeen een oppervlakkige façade zijn van het leven van YouTubers.

Edit: Conspiracy theory misschien wil ze aan de buitenwereld laten weten dat het niet goed gaat met haar (mopje natuurlijk). Hoe heette die YouTuber ook alweer die zogezegd allemaal signalen uitstuurde over dat ze ontvoerd was? :stuck_out_tongue:

4 likes

Marina Joyce

1 like

Ik vind het stiekem heel grappig dat Annic toilet zegt. Toch niet zo chique als ze denkt.

6 likes

Ik snap het niet :see_no_evil: toilet is toch chiquer dan wc zeggen?

2 likes

Nee, juist niet;p net als koelkast/ijskast. Toilet is voor het plebs

3 likes

Is de titel van Sanny haar vlog een clickbait?

Ik dacht ook dat toilet chiquer was. Kom ik toch weer elke x als plebs over in restaurants etc

2 likes