Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Zit 'm ook te kijken nu en snap gewoon niet dat je al di troep in je huis wil hebben. Ja leuk om een paar nagellakjes oid te hebben maar met zo’n overload aan spullen dan heeft het toch helemaal geen meerwaarde meer?

6 likes

Ik zag gister een video met die Robert Rodenburg (?) van haar closet tour. Die kast puilde echt uit met alleen maar dure merken en weet ik hoeveel Chanel tassen die ze nooit draagt en zij bleef maar volhouden dat ze totaal niet materialistisch is.

image

28 likes

Dat is misschien ook wel met Anna. Zij probeert zo erg om nog relatable te zijn door altijd te zeggen dat ze niet materialistisch is etc. Terwijl we allemaal zien dat het wel zo is. Ze is gewoon best een harde zakenvrouw en dat is helemaal niet erg, maar gewoon voor velen niet relatable. Josh V probeert voor mijn gevoel ook niet relatable te zijn en daardoor trek ik haar persoonlijk al stukken beter. Zij leeft gewoon dat jetset leven zonder te verantwoorden

46 likes

Hahaha ja vond hem ook heel grappig. Waren ook wel echt lelijke dingen dus je kan er weinig positiefs over zeggen denk ik :joy:

4 likes

4 schoenendozen vol!!!

1 like

Josh en haar vriend zijn beiden positief getest op Corona. Gelukkig hun kindje niet maar wel heftig

2 likes

Ik vind het wel goed dat ze dit post, laat ook zien dat iedereen het kan krijgen.

68 likes

Haha ja dit en dan pakt ze dingen uit toilettassen oid en dan zegt ze dat ze niet meer weet wat het is, maar dan wil ze wel de hele inhoud per se houden. Wanneer gebruikt ze het dan als ze niet eens weet dat het bestaat :roll_eyes: zo krijg je veel troep ja. In het nieuwe huis waarschijnlijk ook want dan is er alleen maar meer ruimte.

2 likes

Het AD heeft wel een lekker oude foto van Josh gepakt trouwens

https://www.ad.nl/show/modeontwerpster-josh-veldhuizen-positief-getest-op-corona~a1bb552c/

7 likes

Wat een bak bieten.

13 likes

Alice reageert op haar gossip video met Anna:

25 likes

Dit wilde ik ook net posten! Love Alice en die insta tv van Anna die ze er ook inzet met dan die voorbij komende vraagtekens hahahaha
Anna stop maar gewoon met YouTube ga nog een boek schrijven of zo

20 likes

Ik merk dat ik een dingetje van Alice (onbewust) aan het overnemen ben. Ik zing de laatste tijd ook steeds vaker dingen i.p.v. het normaal uitspreken haha. :joy: Is gewoon onbewust gegaan maar ik heb het wel van Alice haha.

12 likes

Ik heb m ook net gezien inderdaad, super goed ook dat ze laat zien dat ze heel anders neer gezet wordt dan eigenlijk is. En dat Anna ook nog beweert daarna nog DM’s te hebben uitgewisseld met dat het gezellig was, terwijl dit helemaal niet gebeurd is :joy:

En btw, die overbelichting in die video’s van Anna zijn echt vreselijk, girl doe daar ook even wat aan

12 likes

Er staat een reactie onder de video van Alice “met die overbelichting kun je helemaal niet eens shady zijn” lool

27 likes

Hahaha ik las het net ja

1 like

Had iemand ook die tweets/instastory van Alwin gezien?? Dat sloeg ook echt alles hoor.

3 likes

Precies zo’n voorbeeld waarmee ze te hard probeert en daardoor juist niet sympathiek of relatable meer overkomt. Zelfde als zeggen: Alice en ik hebben nog dm’s uitgewisseld en dat is dan helemaal niet waar. Dan denk ik echt: waarom zeg je dat? Zou dan eerder zeggen: áls we Alice een naar gevoel hebben gegeven, dan spijt dat ons! Dat is niet onze bedoeling. En als ze dan ook nog een berichtje met die tekst erin naar Alice zou hebben gestuurd was daarmee de kous ook gewoon af. Maar zij begint dan over haar eigen onzekerheden? Snap daar zo niks van. Dan leef je toch heeeel erg in je eigen bubbel.

14 likes

Ik hoop het. Volgens mij verdienen deze influencers zát, die moeten toch wel wat kunnen opvangen? Ze staan zo ver af van wat voor de gemiddelde mens realiteit is dat een beetje dichterbij komen nog steeds behoorlijk bevoorrecht is denk ik. Ik vind het rot voor de normale hardwerkende zzp‘ers.

13 likes

Hahaha love dat Anna zonder blikken of blozen zegt dat ze daarna nog berichtjes hebben uitgedeeld. Alsof er geen screenshots bestaan :sweat_smile:

18 likes