Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Wat een clownerij

32 likes

Wie kent anna nog over 2 jaar dĂșĂșĂși meid :wave:

10 likes

liever sneller dan 2 jaar.

6 likes

Haha hardop gelachen om je laatste zin (alsof corona nog niet erg genoeg is). Ik bespaar het mezelf maar om die video aan te klikken denk ik

1 like

Ik heb een tip om de video’s leuker te maken. Neem elke keer dat Alwin dit gebaar maakt > :ok_hand: een shotje

3 likes

Er stond eerst ‘gebeurd’ daar wilde ik hier op haten
 maar hij heeft het alweer veranderd shit hahaha

1 like

Nee jongens niet drinken als Alwin zeurt! Niet heel handig om ib deze tijden te gaan coma drinken.

11 likes

Ik hoop niet dat dit verkeerd wordt opgevat maarrrr ik vind het echt lelijk dat Alwin in zijn vorige video over Corona (deze niet gezien) er iets van zei dat mensen overdrijven en dat het allemaal wel meevalt. Ik vind dat best een bijzondere uitspraak van iemand die zelf te maken heeft (gehad) met angsten en er een docu over heeft gemaakt? Met beelden van hem waarin hij bang is een hartaanval te krijgen nota bene. Dan zou je de angsten van mensen omtrent corona toch juist beter kunnen plaatsen of ben ik nou gek. Want afgelopen week was het misschien niet zo ‘erg’ allemaal als nu maar ook toen waren mensen terecht bang.
Net als dat gezeur over ZZP: ‘daar spaar je toch voor’. Zo zelfingenomen en arrogant.

51 likes

Hij zette vandaag weer iets op Twitter van “maar Rutte zegt dat we het allemaal gaan krijgen dus waarom blijven we binnen?”. Dus ik denk dat hij er echt gewoon helemaal niks van begrepen heeft. Hoe serieus het is en waarom we deze maatregelen nemen.

16 likes

Ja zo gek toch. Hartstikke fijn (oprecht) dat hij beter met z’n angsten om kan gaan maar lullig om het angst van anderen te bagatelliseren.

Ik vind hem er niet echt leuker op geworden om te volgen sinds de break met Saske.

1 like

:woman_facepalming:t2:

Love deze massale Alwinhaat

15 likes

Ik snap niet dat youtubers de drang voelen nog meer paniek te zaaien, zoals Josh V op haar stories doet met; “ga er maar vanuit dat er veel meer besmettingen zijn. Ik weet zeker dat 80% van mijn volgers een test heeft geprobeerd te bemachtigen maar deze niet krijgt. De overheid liegt hierover” e.d. 80% van de mensen een test probeert te krijgen?! :roll_eyes:

21 likes

Moeder van die Jipp Heldoorn en ze moet ver van het internet blijven.

2 likes

Houden zo :grimacing::laughing::laughing:

1 like

Hoooo wat ben ik jaloers! Lekker zo’n stinkbeest hebben wat kilo’s aan poep dropt. Ben ik blij dat het universum mij dat niet gunt

17 likes

Haha Laura heeft een storytime over haar meest beschamende moment ooit en ze verzekert je ervan dat haar moment sowieso tien keer erger is dan jouw meest beschamende moment. Ze dacht ze alleen was in het vliegtuig en toen liet ze een stinkende scheet. Bleek dat er iemand in de buurt was en haar raar aankeek. Nou nou, kan niet erger dan dat natuurlijk.

37 likes

image

12 likes

Bonnie gaat weer tijdelijk dagelijks vloggen, zie ik op Instagramstories

4 likes

Ja meerdere vloggers willen dit gaan doen. Huismuts ook al en denk dat er nog wel meer zullen volgen.

1 like