Anna werd wel echt flawless gepersifleerd door Elise Schaap. Jammer dat de TV kantine nog steeds tenenkrommend slecht geschreven is dus eigenlijk totaal niet grappig, maar Elise had haar stem en maniertjes in de vingers.
Ja bizar, zo goed. Elise verdient eigenlijk echt een eigen imitatie-programma los van de TV kantine
Je hebt toch van die groepjes van influencers. Wat was de naam ook alweer? Een Instagram hub ofzoiets? Dat ze aan elkaar verplicht zijn om op elkaar te reageren en elkaar zo te helpen.
Instapod toch?
Oh ja, dat was 'm!
Volgens mij wel ja. Klonk super onsympathiek Maar ja, anders word je niet opgepikt door het algoritme.
Zij is toch sowieso de enige die écht kan imiteren?
Haha wil je met mij in een pod. Lijkt me hilarisch.
Ik ga echt stuk hahahaha POWERvrouwen???
De comments zijn het leukste. Mn favo is âHeel Nederland zit zonder wc papier en Selma strooit er mee in haar clip.â
Volgens Sanny âmoeten we onszelf gezond visualiserenâ.
Hoezo kan je dit echt geloven en neerschrijven?
Jup zij ging huilen toen iemand zei dat diegene niet 5x per dag bidde
Wauw!!! En duidelijk zonder autotune ook
Ik weet nog hoe fantastisch ik Anna vond toen ze net begon. Vond alles leuk aan haar. En nu echt gewoon helemaal niks meer. Zo apart hoe dat kan van alles naar niks. Zag net een van haar laatste videoâs maar vind het helemaal niks. Kan ook niet uitleggen waarom niet.
Lekker random bericht haha maar denk er ineens aan.
Ik vond haar zo ongelofelijk knap, maar arrogantie doet af aan schoonheidâŠToen ik die work out video van haar zag waarin ze de camera aan het verleiden was kon ik alleen maar denken, meid waar ben je mee bezig??
Toen ze nog die vlogs had met haar ex vond ik haar nog wel leuk maar nu in dat nieuwe vriendengroepje echt vreselijk.
En dat ze dat jet set leven ook zo fanatiek nastreefde. Als ik haar leven nu soms even volg, benijd ik haar helemaal niet. Het lijkt allemaal zo vluchtig en oppervlakkig. Maar wie weet, misschien is dat het niet. Ik zit er niet in.
Ze heeft een ig video geplaatst hierover. Dat ze merkt dat er de laatste maanden veel meer kritiek is op hoe ze is terwijl ze niet zo is volgens haarzelf. Dat ze daar erg onzeker van raakt, niet meer weet hoe zij moet zijn dan op camera. Dat ze daarom niet zo veel meer op YouTube zit.
Het âligtâ dus niet aan jou. De meerderheid voelt dit lijkt wel, zo kwam het iig over in haar praatje.
Ik blijk skeerder te zijn dan Bonnie. Goeiemorgen zeg âŠ