Wow die tanden doen me denken aan de babytandjes die tegenwoordig al die tempa bn’ers onder hun facings hebben zitten brrrr
Brb, dit even posten op mijn snitch instagram.
Grapje
Ik kijk videos van de sidemen en 1 gast is echt een lars veldwijk knock off.
Zegt ze ook nog iets over dat vele vliegen van haar? Heb nog niet gekeken.
Als ik ook maar de helft van haar talent in dropshipping had, was ik nu ook zo rijk dat ik snel veel nieuwe tassen kon kopen.
Wie zegt dat ik dit niet tegen iedereen zeg? Bovendien is het een feit dat ze veel vliegt zoals te zien in haar vlogs. Ik was benieuwd of ze daar iets over zou zeggen.
Om eerlijk te zijn: voor haar vermogen, status en aanzien binnen dat wereldje vind ik dat ze pittig weinig doet. Valt me op dat stinkend rijke mensen altijd worden opgehemeld voor hun goeddoenerij, terwijl dat in sommige gevallen zelfs betaalde samenwerkingen zijn, het vaak goede doelen zijn waarbij zij zakelijk belang hebben (imago) én dat ze daardoor niet aangesproken mogen worden op de andere kant van de medaille.
Wat betekent bijvoorbeeld eco-friendly living, bij iemand die beduidend minder moeite hoeft te doen dan de rest van de wereld om dat te bereiken?
Kennen jullie haar nog?
Ze haalt geld op voor Italië (Corona)
Ziekenhuis in Milaan
ook echt heel veel al. Wat zouden ze met dat geld kunnen doen? Ik vermoed neem dat het probleem hem daar ook vooral zit in personeel en het tekort hier aan.
Wel echt nice dat ze haar bereik hiervoor inzet.
Reactie van Lotte onder een foto van queen of jetlags
Haha zei ze dit ook tegen Sarah over haar bijna identieke foto’s met zo een andere meid (die ik hier laatst voorbij zag komen)
Nee dat schreef Sarah zelf al in de caption
Oh daar gaat het me ook niet om hAha, maar vind dat nou echt zo een zogenaamde nieuwsgierige reactie van Lotte maar eigenlijk gewoon “hallo dat heb je gekopieerd”
Wat wil ze nou met die reactie eigenlijk zeggen
Ik vind het zo kwalijk om je als influencer in deze situatie tegen de overheid uit te spreken.
Ja en zeker als je net dankzij je volgers 10.000 binnen hebt geharkt en dan een beetje schenken omdat je geen baas hebt die regeltjes voor je maakt🤣
Nou wel handig voor Jennie dat zij deze keuzes dus zelf kan maken!
Omdat ze zzp’er is dus precies.
Genoeg mensen voor wie deze keuzes niet eens gemaakt kunnen worden.
Mijn baas stelt ook geen regels op hoor, Jen.
Aimée woont tegenwoordig praktisch in de kringloopwinkel geloof ik
Maar wat zou de overheid nog meer moeten doen dan?
Nu is alleen voor Brabant het advies om grote evenementen af te gelasten en om thuis te werken. Dat zouden ze ook voor heel Nederland kunnen adviseren.
Daarnaast worden heel veel mensen met klachten niet getest als ze niet in een risicogebied zijn geweest. Maar inmiddels zijn er in Nederland zoveel besmettingen dat je ook gewoon in Nederland besmet kunt zijn geraakt, maar omdat er niet getest is, tel je niet mee in de statistieken en hoef je ook niet in quarantaine. Dit zou een sneeuwbaleffect kunnen veroorzaken zonder dat we het door hebben. Het probleem is op dit moment waarschijnlijk dus al veel groter en de verspreiding gaat veel sneller dan er geregistreerd wordt door het tekort aan/zuinig omgaan met tests…
Ik zie momenteel heel veel voorbeelden voorbijkomen op Twitter van mensen met griepverschijnselen die niet getest worden en gewoon door moeten werken op bv. een school of kleine kinderen hebben (hou die maar eens op 2 meter afstand zonder spuug en snot) en die naar school moeten brengen. Want ze zijn niet in risicogebied geweest. Je kunt je afvragen of dat nu nog een goed criterium is en of we zelf inmiddels geen risicogebied zijn. ‘Was maar goed je handen’, is dan het advies…