Heerlijk dit.
Ik word helemaal naar van dat proosten met eten de hele tijd.
Kon deze video niet afkijken.
Jesse heeft ook een disstrack gemaakt over o.a. Roy van Royalistic (game videoâs enzo).
En Roy âboeit me helemaal niksâ -alistic legt in een filmpje van 18 minuten uit dat het hem niet boeit echt vermakelijk, vooral de reacties even lezen hahah
Ik vind Royalistiq ook echt wel een kneus met zijn Herres /RS7
Ik ookđ€ź
Normaal lees ik dit topic en gaat het over allemaal influencers die ik niet kijk maar wel ken
Maar nu zit ik al ff zo ???
Hahaha het boeit hem niks zegt die maar je ziet en merkt overduidelijk dat het hem echt wel boeit. Kende deze dude niet eens trouwens.
Ugh inderdaad en dan zoân irritant muziekje over die speeches heen.
Zouden Anna Nooshin en Queenofjetlags betaald worden om onder Selma Omariâs Instagramposts zo laaiend te reageren altijd? Van Anna snap ik dat nog wel, omdat ze Selma een keer bij Gossip heeft geĂŻnterviewd. Vind het zo random dat Noor dat doet, zie nergens een link tussen die twee. En die clip van Selma werd ook al in de stories van allebei gepromoot. Ik vertrouw niet meer op de spontaniteit en oprechtheid van complimentjes bij influencers
Anna werd wel echt flawless gepersifleerd door Elise Schaap. Jammer dat de TV kantine nog steeds tenenkrommend slecht geschreven is dus eigenlijk totaal niet grappig, maar Elise had haar stem en maniertjes in de vingers.
Ja bizar, zo goed. Elise verdient eigenlijk echt een eigen imitatie-programma los van de TV kantine
Instapod toch?
Zij is toch sowieso de enige die écht kan imiteren?
Ik ga echt stuk hahahaha POWERvrouwen???
De comments zijn het leukste. Mn favo is âHeel Nederland zit zonder wc papier en Selma strooit er mee in haar clip.â
Volgens Sanny âmoeten we onszelf gezond visualiserenâ.
Hoezo kan je dit echt geloven en neerschrijven?
Jup zij ging huilen toen iemand zei dat diegene niet 5x per dag bidde
Wauw!!! En duidelijk zonder autotune ook
Ik weet nog hoe fantastisch ik Anna vond toen ze net begon. Vond alles leuk aan haar. En nu echt gewoon helemaal niks meer. Zo apart hoe dat kan van alles naar niks. Zag net een van haar laatste videoâs maar vind het helemaal niks. Kan ook niet uitleggen waarom niet.
Lekker random bericht haha maar denk er ineens aan.