Het RIVM vraagt zich dat ook heus allemaal wel af.
Laat het adviseren asjeblieft aan de experts over.
Verder is er een coronatopic en begint er zo een persconferentie over mogelijke nieuwe maatregelen vanuit de overheid.
Het RIVM vraagt zich dat ook heus allemaal wel af.
Laat het adviseren asjeblieft aan de experts over.
Verder is er een coronatopic en begint er zo een persconferentie over mogelijke nieuwe maatregelen vanuit de overheid.
Dank je. Ik adviseer helemaal niemand, ik gaf antwoord op de vraag van @Foxyfoxtrot die in dit topic gesteld werd.
Monica komt met een serie op Videoland, Like Monica. Dus haar vlogs, maar dan door een crew gefilmd en niet meer gratis via youtube.
Volgensmij niet, maar daar was laatste weken al weinig meer aan omdat ze alleen dingen filmde waar die crew niet bij was. Weet niet hoelang de opnames duren
Wel goed dat Chiara Ferragni haar bekendheid nu inzet voor een goed doel. Ik blijf het alleen bizar vinden als ouders bijvoorbeeld DIOR kinderkleding kopen voor hun kinderen. (Alleen bij een hele belangrijke gebeurtenis (bijv. een trouwerij) kan ik er nog een beetje inkomen.) Daar groeien ze toch zo uit? Dan kan je toch beter wat extra geld overmaken naar de spaarrekening, heeft een kind veel meer aan.
Ik denk dat ze genoeg kinderkleding opgestuurd krijgt en ik denk dat zij zowel heel veel kan sparen voor haar kind en daarnaast merkkleding kan kopen.
Wie het breed heeftâŠ
Ja de realisatie dat ze zelf baas genoeg is om dat te kunnen zeggen is nog niet doorgedrongen
Wat doet ze eigenlijk moeilijk? Haar werk vindt toch online plaats? Waar zouden er dan regels voor moeten zijn? Een virusscanner ha ha ?
Ze is Dior uithangbord dus ze krijgt die spullen sowieso gratis!
Ik moet nu meer om jou lachen dan om mijn eigen grap
Net 10k binnengeharkt met boswandeling en 1-op-1 afspraken en dan lekker alles afzeggen. Wel slim!
Sorry maar ik vind dit lachwekkend. Alsof corona hier een fuck om geeft
Ach gelukkig heeft ze er geen spon in verwerkt
Jongens ze stuurt bergen positiviteit en alle liefde. Doe niet zo ondankbaar kan echt niet
âlaat ons focussen op ons gezonde lichaamâ
eh waar komt die veronderstelling vandaan dat iedereen gezond is? âOns krijg je niet kleinâ spreek voor jezelf, trut.
Is op insta , ik heb gister net Anna Nooshin geblokkeerd omdat ik die steeds met haar onsympathieke kop voorbij zag komen, dus ik vermoed dat het daarmee te maken heeft???
Edit : ik zie nu dat het eronder staat idd ahaha. Videos die je hebt bekeken.
Geil.
Hahahaha sorry maar ik ga stuk
Ons krijg je niet klein
Nou misschien wel meit, weet jij veel
Ze zal wel heel erg verliefd zijn op zichzelf. Oh wat schaamtevol!