haha jongens moest zo hard lachen om jullie reacties @Alpacamybags @grace alsof corona meeleest en er een fuck om geeft
@Zemraluani jessie in een string op bed met corona wijsheden
echt zó misplaatst en suf dit, echt zware cringe
haha jongens moest zo hard lachen om jullie reacties @Alpacamybags @grace alsof corona meeleest en er een fuck om geeft
@Zemraluani jessie in een string op bed met corona wijsheden
echt zó misplaatst en suf dit, echt zware cringe
lekker origineel weer Alwin
echt stom dat hij ook nergens credits aan Bonnie geeft van wie die óverduidelijk gecopycat is
(of doet hij dat wel? kon het niet aan m af te kijken maar sowieso niet in de intro of beschrijving iig)
tuurlijk heeft Bonnie het ook niet bedacht, weet ik ook wel, maar het zijn notabene vrienden van elkaar, dan geef je toch ff een shoutout?
Maar al die youtubers maken dezelfde soort video’s en het zijn ook nog eens allemaal ‘vrienden’. In dit geval gaat het toch om een bestaand concept dat hij absoluut niet zelf bedacht heeft maar Bonnie ook niet. Dan blijf je bezig
Als hij nu naar een kringloop zou gaan waar iemand binnen 20 minuten een outfit moet samenstellen voor hem zou ik het anders vinden
edit: Kringloopkwartier begint binnenkort weer he? Yay, dat vind ik echt een leuke serie.
Maar Alwin komt toch nooit (meer) met originele content?
Alsof je tegenwoordig nog origineel kan zijn op YouTube. Dan moet je vleesvervangers op het topje van de Eiffeltoren grillen oid.
Hahaha. Voor een beelddenker is dit echt een mooi beeld :’D
Ik ken ‘m natuurlijk niet en ik kan niet oordelen over de band met z’n familie, maar laatst filmde hij kort een stukje over de boekpresentatie van het boek van z’n vader en daar vertelde hij ook al niks over. Niks over de inhoud, niks over hoe hij het zelf vond. Vroeg me wel af waarom niet eigenlijk Geef ff een promo aan je vader die wel vaak voor jouw video’s op mag komen draven
Waar heb je het besteld ?
Via Etsy, verkoper heet HoffeltAndHooperCo. Wel redelijk prijzig maar heb gewoon geen zin om zelf alles uit te zoeken😋
Is dat Ramsay Bolton?
Geen idee of dit al gedeeld is hier maar ik keek net een video van Meghan Rienks en jemig, wat sketchy allemaal?! Lang verhaal kort, haar tweede kanaal is een tijdje terug gehackt en YouTube doet dus echt he-le-maal niets voor haar. Sterker nog, eerst beweerden ze zelfs dat haar kanaal niet gehackt was. Heb net de update video gekeken en die video gedraagt zich extreem vreemd op YouTube ook.
Dit is de video, bij mij staat ‘ie bijvoorbeeld nu op 45k views terwijl ze meer dan 2 miljoen volgers heeft(!) en hij gisteren op meer dan een half miljoen keer bekeken stond. Hij lijkt bij bijna niemand zichtbaar te zijn. Van haar Twitteraccount:
Wat frusterend en bizar, nu is ze nog een relatief grote YouTuber met redelijk wat bereik waardoor het wel wat aandacht krijgt, maar verbaas me er echt over hoe YouTube soms met z’n creators omgaat.
Heb een deel ook gezien, maar kan haar gedrag en manier van vertellen echt niet aan. Zal echt kut zijn als je gehackt word maar doe normaal hoor.
Teske plaatst er tenminste een normaal bericht over.
Ah ja, ik had er persoonlijk niet zo’n last van maar snap wel dat je dan een video van een uur lang niet uit kunt kijken, haha.
Gisteren had ze in dr stories een update, ze heeft ander voer gehaald en nu gaat het heel goed. Ze dacht dat de vorige brokjes te groot waren en dat hij (zij?) er niet goed op kon kauwen, dus nu heeft ze kleinere en gaat het veel beter. Hij/zij ligt nu ook op plekjes in huis waar die eerst niet lag en als Serena in de keuken met eten bezig is zit hij/zij er meteen naast.
Daar heb ik niks over gehoord.
Haha iedereen is toch een beelddenker
Helaas niet. Of wel. Het is maar hoe je het ziet padum tss.
Mijn vriend kan niet in beelden denken. Het heet afantasie geloof ik.