Alice reageert op haar gossip video met Anna:
Dit wilde ik ook net posten! Love Alice en die insta tv van Anna die ze er ook inzet met dan die voorbij komende vraagtekens hahahaha
Anna stop maar gewoon met YouTube ga nog een boek schrijven of zo
Ik merk dat ik een dingetje van Alice (onbewust) aan het overnemen ben. Ik zing de laatste tijd ook steeds vaker dingen i.p.v. het normaal uitspreken haha. Is gewoon onbewust gegaan maar ik heb het wel van Alice haha.
Ik heb m ook net gezien inderdaad, super goed ook dat ze laat zien dat ze heel anders neer gezet wordt dan eigenlijk is. En dat Anna ook nog beweert daarna nog DMās te hebben uitgewisseld met dat het gezellig was, terwijl dit helemaal niet gebeurd is
En btw, die overbelichting in die videoās van Anna zijn echt vreselijk, girl doe daar ook even wat aan
Er staat een reactie onder de video van Alice āmet die overbelichting kun je helemaal niet eens shady zijnā lool
Hahaha ik las het net ja
Had iemand ook die tweets/instastory van Alwin gezien?? Dat sloeg ook echt alles hoor.
Precies zoān voorbeeld waarmee ze te hard probeert en daardoor juist niet sympathiek of relatable meer overkomt. Zelfde als zeggen: Alice en ik hebben nog dmās uitgewisseld en dat is dan helemaal niet waar. Dan denk ik echt: waarom zeg je dat? Zou dan eerder zeggen: Ć”ls we Alice een naar gevoel hebben gegeven, dan spijt dat ons! Dat is niet onze bedoeling. En als ze dan ook nog een berichtje met die tekst erin naar Alice zou hebben gestuurd was daarmee de kous ook gewoon af. Maar zij begint dan over haar eigen onzekerheden? Snap daar zo niks van. Dan leef je toch heeeel erg in je eigen bubbel.
Ik hoop het. Volgens mij verdienen deze influencers zĆ”t, die moeten toch wel wat kunnen opvangen? Ze staan zo ver af van wat voor de gemiddelde mens realiteit is dat een beetje dichterbij komen nog steeds behoorlijk bevoorrecht is denk ik. Ik vind het rot voor de normale hardwerkende zzpāers.
Hahaha love dat Anna zonder blikken of blozen zegt dat ze daarna nog berichtjes hebben uitgedeeld. Alsof er geen screenshots bestaan
Het ging over dat hij niet snapte dat ZZPāers al bang waren na 3 dagen en nog allemaal shit eromheen. Uiteindelijk kreeg hij wat reacties erover terug en was het van āāja ik moet toch beter nadenken wat ik op internet zetāā Ja nee goh
Ze heeft hem er heel snel weer afgehaald
Wat dan?
Lieverd zoiets moet je screenshotten.
Oh oops sorry
Vind het altijd zo mooi om te zien hoe ver hij in jouw allergiezone zit
Het komt gewoon ook belerend over. Iemand had net een wasmachine kunnen vervangen oid, of een auto of whatever. Kijk dat hij een boterham kan ruilen voor een auto, betekent niet dat iedere ZZPāer profiteert van gratis diensten. Vind hem sowieso een irritant mannetje, dus ik snap je haat.
Ja, plus dat de meeste ZZPāers die ik ken dit vrijwel allemaal uit noodzaak doen. Zouden veel liever in loondienst ergens werken, maar komen in hun vakgebied zo niet aan de bak. Zoān eigen schuld, dikke bult, zelf gekozen voor dit risico-houding kan ik dus ook echt niet hebben.
Ik schrok ook van de ZZPāers die een paar dagen geleden al in paniek raakten. Inderdaad, als het goed is hangt je leven niet af van het inkomen van 2 weken.
(Nu komt het stuk dat ik off topic ga om over mezelf te praten.)
Maar met de maatregelen nu vind ik het ook spannend worden, ik had wel gespaard, maar heb door een weinig winstgevend jaar ivm verhuizing mān spaarrekening al flink moeten plunderen.
(Overigens, heb zelf wel een arbeidsongeschiktheidsverzekering, maar zolang ik zelf geen Corona heb, keert die natuurlijk niet uit.)