Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Voor niks gaat de zon op. Factuur volgt

4 likes

Hoe kan ze dit met droge ogen posten? Dit is toch de meest privileged post out there. Zoals boven wordt gezegd, niet iedereen heeft geld om uit eten te gaan en na deze weken hebben ze waarschijnlijk wel iets beters aan hun hoofd dan het redden van de plaatselijke horeca

4 likes

Wat gaat ze er vanuit dat iedereen zo vaak uit eten ging? Of bedoelt ze met (want dat deden we) haarzelf en haar vriend mee? :sweat_smile: ignorant

Overigens ga ik als al dit voorbij is sowieso wel bij dit restaurant eten:

10 likes

Die Menno typt dit bericht naar haar en zij deelt het, dus die Menno doet de aanname dat we een hoge frequentie ( :rolleyes:) van uit eten gaan hebben.

Aaaahh werkt dat zo. Jeetje haha als ik af en toe naar een restaurant ga en soms terras prijs ik me al gelukkig haha

1 like

Monica aan 't vitamine infuus voor Corona. Nu willen al haar jonge kijkers natuurlijk ook zo’n infuus. :roll_eyes: Vind haar soms zo dommig overkomen, maar vond die ‘toespraak’ aan het einde dan wel weer goed!

Oh en dat andere infuus of wat het ook was, waarbij je alleen maar hoeft te liggen maar wel 20.000 sit-ups doet, wat is dat nou weer voor iets achterlijks

12 likes

Omg bestaat het universum echt??!! :exploding_head: Ik leer hier nog eens wat!

20 likes

Ik zat vandaag Anna’s YT kanaal bekeken, maar what is up met al die video’s? Ik vind de content totaal niet bij haar passen. Die felle kleuren, de viral video nadoen en dan die gossip. Ik kan me niet voorstellen dat ze het leuk vindt om te doen. Het zal wel

3 likes

Alles voor de views en moneys is haar motto. Wel jammer dat ze niet zo veel views heeft

3 likes

Waarom zit Selma ineens in de video van Jessie.
En normaal vind ik alle veranderingen van Jessie best tof om te zien maar haar tanden zijn echt van echt appart. Net een kunstgebit

? I dont get it.

1 like

Zij is zo droog. Moest echt lachen om hoe ze zei dat ze slangen uit dr kut heeft hangen en dat ze bang is dat ze die eruit niest. :sweat_smile:

7 likes

Oh yesss voed mijn haat

19 likes

NOOIT, ALWIN

5 likes

Precies wat ik nodig had. Iets om te hate watchen.

5 likes

Wat ik dan wel mooi vind aan dat hele Anna verhaal die dan aan Alice vraagt zich even voor te stellen omdat niemand waarschijnlijk weet wie zij is
inmiddels heeft de video die Alice geplaatst heeft op Youtube ruim 2x zoveel views als die van Anna :sweat_smile:

100 likes

Wat een clownerij

32 likes

Wie kent anna nog over 2 jaar dĂșĂșĂși meid :wave:

10 likes

liever sneller dan 2 jaar.

6 likes

Haha hardop gelachen om je laatste zin (alsof corona nog niet erg genoeg is). Ik bespaar het mezelf maar om die video aan te klikken denk ik

1 like