Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

image

5 likes

1 like

Leeft Saske eigenlijk nog.

Misschien spuit11 maar wat is het doel van deze video? Laten zien dat er wat schappen leeg zijn en dat de stad wat rustiger is. Nou wat een bijdrage :+1: vind dat die influencers echt eens moeten stoppen met overal een slaatje uit te willen halen

5 likes

Ahhw wat sneu!

Mahaha, nu je het zegt had ik onderbewust denk ik ook die associatie

Snap niet wat mensen in die Enzo zien. Op meerdere vlakken zeg maar.
Anyway, Jesse doet het goed, hou van zijn stijl en dat op zo’n jonge leeftijd. Die collabs met Bram Krikke zijn ook echt geweldig.

3 likes

Josh en Mascha hebben een ā€˜wonderful women’ event georganiseerd waarbij ze een paar influencers hebben uitgenodigd. Ze hebben o.a. voor iedereen een speech geschreven met wat er allemaal zo fantastisch en geweldig is aan die persoon. Hoeveel veren kun je in iemands reet steken? Ik ben zo allergisch voor dat opgehemel (? dit schijnt geen woord te zijn), net als dat powervrouwen gedoe enzo bleeeh

14 likes

Love Jesse

Vooral verdwaald

Ik moet serieus wel eens hardop lachen om hoe Awkward dit was:
afbeelding

25 likes

Oh ja het powervrouwen diner op iniatief van Annic toen! Flash backs aan die over the top samenkomsten

5 likes

:face_vomiting:

3 likes

Heerlijk dit.

1 like

Ik word helemaal naar van dat proosten met eten de hele tijd.
Kon deze video niet afkijken.

Jesse heeft ook een disstrack gemaakt over o.a. Roy van Royalistic (game video’s enzo).

En Roy ā€˜boeit me helemaal niks’ -alistic legt in een filmpje van 18 minuten uit dat het hem niet boeit :joy: echt vermakelijk, vooral de reacties even lezen hahah

5 likes

Ik vind Royalistiq ook echt wel een kneus met zijn Herres /RS7

3 likes

Ik ook🤮

Normaal lees ik dit topic en gaat het over allemaal influencers die ik niet kijk maar wel ken
Maar nu zit ik al ff zo ??? :exploding_head:

28 likes

Hahaha het boeit hem niks zegt die maar je ziet en merkt overduidelijk dat het hem echt wel boeit. Kende deze dude niet eens trouwens.

1 like

Ugh inderdaad en dan zo’n irritant muziekje over die speeches heen.

1 like

Zouden Anna Nooshin en Queenofjetlags betaald worden om onder Selma Omari’s Instagramposts zo laaiend te reageren altijd? Van Anna snap ik dat nog wel, omdat ze Selma een keer bij Gossip heeft geĆÆnterviewd. Vind het zo random dat Noor dat doet, zie nergens een link tussen die twee. En die clip van Selma werd ook al in de stories van allebei gepromoot. Ik vertrouw niet meer op de spontaniteit en oprechtheid van complimentjes bij influencers :face_with_hand_over_mouth:

5 likes