Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik denk dat de meeste influencers gewoon zelf niet boeiend zijn. Ze staan alleen maar leuk op de foto en dat is het. Een echt gesprek kun je niet met ze voeren en wanneer het erop aan komt is dat wel wat mensen zoeken. Daardoor vallen ze vroeg of laat allemaal door de mand.

Ik volg daarom liever content creators op Youtube of blogs. Die doen tenminste moeite om iets boeiends te maken dan alleen maar selfies plaatsen. Want daar heeft eigenlijk niemand wat aan.

Krijg gewoon bijna stress van de opruim video van Lotte.

1 like

Hoezo denken mensen dat het interessant is om te kijken naar iemand die opruimt. Maar ik snap je, ik zou echt niet lekker kunnen slapen in zo’n rommelkamer

3 likes

Ja die ben ik ook aan het kijken nu. Wat een troep allemaal. Zoveel make-up ook, wat moet je ermee :sweat_smile: Heb gewoon zin om alles weg te gooien bij mij thuis zodat het niet zo wordt

2 likes

Het is interessant als het satisfying is, of als je er fijne tips uit haalt. Dit is gewoon rommel verplaatsen, gooi gewoon dingen weg.

2 likes

Dit. Een collega toen vertelde dat ze haar eens had ontmoet via werk en ze vond haar een heel naar persoon, echt zo iemand die álles doet om hogerop te komen. Toen geloofde ik dat niet zo en vond ik dat meer iets over mijn collega zeggen. Ik vond anna ook geweldig en zo knap! Nu is dat totaal andersom en denk ik hmmm misschien had die collega toch gelijk.

1 like

Zit 'm ook te kijken nu en snap gewoon niet dat je al di troep in je huis wil hebben. Ja leuk om een paar nagellakjes oid te hebben maar met zo’n overload aan spullen dan heeft het toch helemaal geen meerwaarde meer?

6 likes

Ik zag gister een video met die Robert Rodenburg (?) van haar closet tour. Die kast puilde echt uit met alleen maar dure merken en weet ik hoeveel Chanel tassen die ze nooit draagt en zij bleef maar volhouden dat ze totaal niet materialistisch is.

image

28 likes

Dat is misschien ook wel met Anna. Zij probeert zo erg om nog relatable te zijn door altijd te zeggen dat ze niet materialistisch is etc. Terwijl we allemaal zien dat het wel zo is. Ze is gewoon best een harde zakenvrouw en dat is helemaal niet erg, maar gewoon voor velen niet relatable. Josh V probeert voor mijn gevoel ook niet relatable te zijn en daardoor trek ik haar persoonlijk al stukken beter. Zij leeft gewoon dat jetset leven zonder te verantwoorden

46 likes

Hahaha ja vond hem ook heel grappig. Waren ook wel echt lelijke dingen dus je kan er weinig positiefs over zeggen denk ik :joy:

4 likes

4 schoenendozen vol!!!

1 like

Josh en haar vriend zijn beiden positief getest op Corona. Gelukkig hun kindje niet maar wel heftig

2 likes

Ik vind het wel goed dat ze dit post, laat ook zien dat iedereen het kan krijgen.

68 likes

Haha ja dit en dan pakt ze dingen uit toilettassen oid en dan zegt ze dat ze niet meer weet wat het is, maar dan wil ze wel de hele inhoud per se houden. Wanneer gebruikt ze het dan als ze niet eens weet dat het bestaat :roll_eyes: zo krijg je veel troep ja. In het nieuwe huis waarschijnlijk ook want dan is er alleen maar meer ruimte.

2 likes

Het AD heeft wel een lekker oude foto van Josh gepakt trouwens

https://www.ad.nl/show/modeontwerpster-josh-veldhuizen-positief-getest-op-corona~a1bb552c/

7 likes

Wat een bak bieten.

13 likes

Alice reageert op haar gossip video met Anna:

25 likes

Dit wilde ik ook net posten! Love Alice en die insta tv van Anna die ze er ook inzet met dan die voorbij komende vraagtekens hahahaha
Anna stop maar gewoon met YouTube ga nog een boek schrijven of zo

20 likes

Ik merk dat ik een dingetje van Alice (onbewust) aan het overnemen ben. Ik zing de laatste tijd ook steeds vaker dingen i.p.v. het normaal uitspreken haha. :joy: Is gewoon onbewust gegaan maar ik heb het wel van Alice haha.

12 likes

Ik heb m ook net gezien inderdaad, super goed ook dat ze laat zien dat ze heel anders neer gezet wordt dan eigenlijk is. En dat Anna ook nog beweert daarna nog DM’s te hebben uitgewisseld met dat het gezellig was, terwijl dit helemaal niet gebeurd is :joy:

En btw, die overbelichting in die video’s van Anna zijn echt vreselijk, girl doe daar ook even wat aan

12 likes