Dagelijks vloggen is al saai, maar nu al helemaal aangezien ze niets kan ondernemen. Zal vast heel interessant worden. #QUARANTAINEVLOG1
Iedereen heeft weer geld nodig
Ja ik dacht vanmorgen bij haar normale vlog al: ben benieuwd hoe de vlogs worden nu ze niets meer kan ondernemen, en dan gaat ze nu dagelijks vloggen
Je kiest ook wel weer het beste voorbeeld
Ik vind Bonnie altijd wel veel beter haar best doen om een leuke vlog te maken dan Mascha!
Ja toen ik het las dacht ik oh chill! Zij is wel zo iemand die dan in huis leuke dingen doet waar je zelf niet zo snel aan denkt. Soort van inspiratie opdoen hopelijk haha.
Ja true, maar ik hoef ook niet elke dag een dramatisch shot met een muziekje van haar woonkamer te zien haha.
Dat dacht ik bij die video waarin ze een dag geen elektriciteit gebruikt ook, maar viel toen vies tegen, haha.
Ik kijk liever Mas dagelijkse vlog dan Bonnie,
Bij Mas kan je je tenminste ergeren als ze weer waust over allerlei onzin en Bonnie is gewoon zo ontzettend kleinburgerlijk.
Ja dit hoop ik ook!
Het kan twee kanten opgaan, of ze gaat inderdaad dit soort dingen doen en benadrukken hoe āknusā dit is, of ze gaat (na een tijdje) zeuren over hoeveel ze moet editten en dat het zo saai is en dat ze sociaal contact mist.
En dat laatste is heel begrijpelijk, maar bij Bonnie zit er dan soms geen rem of filter op. Dat was toen ze nog wel dagelijks vlogde een reden om tr stoppen met kijken, maar ik denk dat ze de vlogs nu juist zo leuk en positief mogelijk probeert te maken voor iedereen die thuis zit.
De NASA wil even een hartig woordje spreken met deze home school.
Volgens mij denken mensen ook dat het testen gaat zoals in series; een wattenstaaf in je mik douwen en binnen 5 minuten de uitslag hebben.
Ik hou van horrorfilms maar ik schrik soms wakker als ik denk aan Bonnies vlogmas intro, dat moment dat ze haar ogen zo enorm openspert in bed.
Alles moet ook altijd in thema bij haar, het is net of je een actionfolder bekijkt, dan staan er weer overal Paashazen, dan weer Valentijnshartjes, dan weer een herfst tafel.
Wordt echt kriegel van die meid.
HAHAHAHAHAHAHAAA zo heerlijk hoe jij die vlogs omschrijft.
Wat fijn dat we niet hoeven te kijken naar vlogs/vloggers die we niet leuk vinden he.
Ik weet dat dit nogal een dooddoener is, maar ik bedacht me ineens: stel dat we in een totalitaire staat leefden waarin je verplicht elke dag zoiets moest kijken (of verplicht naar Jensen zou moeten kijken of zo) en waar censuur was zodat dit soort topics underground zouden moeten gaan en posten met gevaar voor eigen leven was.
Ik besef dat dit waarschijnlijk een rare post is maar 1.5 week sociale isolatie doet vreemde dingen met een mens
Vuile propaganda.
Wedden dat dit bericht straks verwijderd of aangepast wordt?
@moderators kunnen jullie als cadeau aan de gehele community @grace titel veranderen in āde vrouwelijke Alwinā
Zou me enorm veel goed doen in deze barre tijden xxx
Ik zou best een documentaire over Bonnie willen maken āKleinburgerlijk en groot op het internet.ā