Jep, geweldig concept Bon Appetit. Ik hou van die serie van Claire waar ze merk producten probeert te verbeteren en de serie van Carla waarin ze met mensen kookt zonder dat ze kunnen zien wat ze precies moeten doen.
Oh ja die serie is leuk! Ik ergerde me alleen enorm aan Molly daar haha
Ja love it, net die ene met die Guy Fieri trash can nachoâs gezien
Oooh jaaaa Blair and Elle! Waar zijn die gebleven of zitten ze er nog helemaal in en volg ik ze gewoon niet meer 
Ik dacht echt even dat Bon appetit een misplaatste kookserie van Boncolor was
wel een goede naam voor haar
Volgens mij zijn de beiden universiteit gaan studeren en gaan werken geloof ik! Blair iig dacht ik!
Ik moet jullie iets vertellen
Jaaa alleen Elle zit nog wekelijks op Youtube. Blair is weer gaan studeren nadat haar laatste relatie is beëindigd. En ja, ik heb echt niets te doen, haha! Maar Blair was echt mijn favoriet vroeger, dus ik vond het wel zielig wat ze allemaal vertelde. Ik hoop dat ze weer terug komt naar Youtube.
Ik volgde ook heel lang Miss Glamorazzi of Ingrid Nilsen, maar haar vind ik op de een of andere manier super betweterig geworden. Echt jammer, ik keek echt altijd naar haar videoâs.
Je bent eigenlijk een⊠FRIKANDELâŠ
Off topic, maar ik ben echt zo benieuwd hoe die Kelly eruit ziet haha, geen idee waarom.
Ja ik ook, nog in de tijd dat ze met Luke was!
Wat zou er gebeurd zijn tussen haar en Fleur vraag ik me nog steeds afâŠ
Niks maar ik heb liever een hele pak dan 1.
Moet er altijd aan denken dat Ronald Goedemondt kaassoufles de ultieme vrouwensnack noemt omdat mannen niet in gloeiendhete kaas durven happen.
Zie ook nooit een man kaassouflé eten eigenlijk, dus misschien heeft ie een punt.
holy shit zegt hij dat?! Ik had die jongen wel iets slimmer verwacht eigenlijk
Hahah heb ik ook. Ze heeft wel instagram volgens mij.
Oh jaaa, zij ging om met Fleur. En wat is die saai geworden zeg! Die Luke bleek ineens een nare vent te zijn of hij had iets met ongewenst gedrag gedaan? Het was in ieder geval echt een raar verhaal achteraf.
Aoeeerghhh ik erger me zo dat ik bijna een twitterprofiel heb aangemaakt om erop te reageren.
Wel oneerlijk dat het wordt neergezet alsof hij de adviezen negeert, hij vraagt gewoon opheldering en lijkt ervoor open te staan maar het gewoon echt niet te snappen. Ik kan daar wel sympathie voor opbrengen, het is ook gewoonweg een rare situatie en het is ook niet heel makkelijk ofzo.
Het geschokte hamster plaatje past er perfect bij!
Ik ben normaal heel goed in hatewatchen, maar in tijden van crisis kan ik Vetgezellig, Sanne & Mascha echt niet aan. Krijg er echt woedeaanvallen van.