Off topic, maar ik ben echt zo benieuwd hoe die Kelly eruit ziet haha, geen idee waarom.
Ja ik ook, nog in de tijd dat ze met Luke was!
Wat zou er gebeurd zijn tussen haar en Fleur vraag ik me nog steeds afâŠ
Niks maar ik heb liever een hele pak dan 1.
Moet er altijd aan denken dat Ronald Goedemondt kaassoufles de ultieme vrouwensnack noemt omdat mannen niet in gloeiendhete kaas durven happen.
Zie ook nooit een man kaassouflé eten eigenlijk, dus misschien heeft ie een punt.
holy shit zegt hij dat?! Ik had die jongen wel iets slimmer verwacht eigenlijk
Hahah heb ik ook. Ze heeft wel instagram volgens mij.
Oh jaaa, zij ging om met Fleur. En wat is die saai geworden zeg! Die Luke bleek ineens een nare vent te zijn of hij had iets met ongewenst gedrag gedaan? Het was in ieder geval echt een raar verhaal achteraf.
Aoeeerghhh ik erger me zo dat ik bijna een twitterprofiel heb aangemaakt om erop te reageren.
Wel oneerlijk dat het wordt neergezet alsof hij de adviezen negeert, hij vraagt gewoon opheldering en lijkt ervoor open te staan maar het gewoon echt niet te snappen. Ik kan daar wel sympathie voor opbrengen, het is ook gewoonweg een rare situatie en het is ook niet heel makkelijk ofzo.
Het geschokte hamster plaatje past er perfect bij!
Ik ben normaal heel goed in hatewatchen, maar in tijden van crisis kan ik Vetgezellig, Sanne & Mascha echt niet aan. Krijg er echt woedeaanvallen van.
Hahaha hoe dan! Ga wel echt stuk om deze droge foto.
Hahahaha hoe hij daar zo beteuterd staat met die knuistjes
Hard op lachen. Zie je nou wel dat Bonnie er alles aan doet om content te maken.
Haha zo kan het dus ook? Lijkt me toch precies niet de bedoeling om op dit moment vrienden in huis te nemen. Of ik interpreteer social distancing verkeerd 
Die vrienden moesten ook in quarantaine, ze waren samen op vakantie geweest.
Bonnie is niet grappig, Nick is prima twitter-materiaal zo te zien.
Voor de Bon Appetit fans; Epicurious heeft ook quality content op YouTube! Vooral 4 levels en Price points zijn leuk.
SortedFood vind ik ook een aanrader! Hilarisch en goede tips en lekkere recepten.
Dit is een van mijn favorieten, huilen van het lachen
Heeft iemand zich al gewaagd aan de nieuwste video van ons alle Sanneke89?
Het is toch raar dat jullie allemaal Nick geweldig vinden en Bonnie niet? LOLâŠik bedoel hij krijgt 77 likes met zoân foto terwijl als een vrouw (Bonnie) daar zo zou staan iedereen commentaar zou hebben van: âWAT EEN TERINGZOOI IS HET DAAR, WAT ZOEKT ZE EEN AANDACHTâ. Letâs be honest. Girls hating girls is hier een thema.