Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Straks zit dit huis als een blokhut aan haar been.
Ik vind het wel bizar dat ze niet wist wat de meest logische vervolgstappen zijn bij het kopen van een huis.

33 likes

Ik wist ĂŒberhaupt niet wat de volgende stap was om een huis te kopen dus begon ik maar een geldinzamelingsactie. Sorry, had er al over gepost maar ik blijf het zo bizar vinden.

42 likes

Hoe ik het begreep is dat ze geen volledige hypotheek kreeg voor de vraagprijs aangezien het een houten huisje is en hypotheekverstrekers dan vaak minder geld lenen. Dus ik denk dat ze die 10k nodig had om aan de vraagprijs te komen maar aangezien ze daar nu onder gaat zitten

1 like

Ik denk dat ze die 10 heeft gebaseerd op de getaxeerde waarde. Dat is de Max die je kan lenen (meestal). En de vraagprijs / bod hoeft uiteraard niet overeen te komen met de (getaxeerde) waarde.

Neemt niet weg dat ik het een hele bijzondere manier van doen vind
 ze heeft net gedaan alsof die 10.000 de laatste stap was. Kan mevoorstellen dat mensen zich een beetje voor gek gehouden voelen.

4 likes

Dit is niet helemaal oke hoor. Kennelijk heeft Anna iemand (tegen betaling) welkom geheten in haar prive woning en dan gaat die persoon dat doorkletsen en wordt dat hier op het forum gedeeld.
En daarnaast; als je in de basis een sloddervos bent, ben je dat uiteindelijk ook met je designerkleding en schoenen. Ik zou het raar vinden wanneer ze onderscheid zou maken tussen designer en niet-designer.

12 likes

Dit is nog heel mild qua roddel en zal haar imago echt niet schaden. Het maakt niet uit waar je werkt, je praat er toch over.

13 likes

O ja want die kinderen hebben niet gewoon een programma van uit school om te volgen
 Nee nee school of life!

11 likes

Ja ik ben het hier wel mee eens, gekletst word er toch wel. Ik twijfelde ook of ik het zou posten, misschien haal ik het wel weg.

Las dit vanochtend inderdaad, vind dat ZOOOO irritant!!! Scholen en docenten werken zich uit de naad om een programma op te stellen zodat leerlingen niet achter raken etc. Komt zij ff met haar zweefteven programma aan kakken, serieus wat denk je dan?? Allemaal heel leuk hoor school of life, maar eindstand werkt onderwijs in Nederland nog niet echt op die manier en zullen kinderen dus vooral gewoon de standaard lesstof thuis moeten gaan maken.

44 likes

Er is een heel speciaal plekje in de hel voor mensen die hier nu een slaatje uit proberen te slaan

67 likes

Ze moeten dat soort “coaching/coaches” sowieso verbieden. Vind het absurd dat mensen (veel) geld verdienen met zulke zweverige bullshit.

27 likes

Ik word ook echt een beetje moe van alle influencers die nu zitten “oh de kleine ondernemer, de bakker de traiteur, zielig, steun ze, ze worden zo geraakt”. Wellicht zie ik het verkeerd hoor, maar we worden allemaal geraakt. De bakker om de hoek, iedereen die nu extra hard moet werken, de starter op de arbeidsmarkt, de persoon met flexcontract, de zieke die net weer een beetje lekker ging. Ik vind het allemaal erg voor iedereen, maar nu roepen dat je partij x extra moet steunen vind ik toch een beetje wrang. De wereld draait niet om uit eten gaan en yoga’en.

En dan direct na je “och wat erg” post nog even je eigen overdure cursus promoten

49 likes

Bij zo’n “bijzonder” huis zou ik toch echt een aankoopmakelaar inschakelen.

Misschien kan ze Gregor inhuren

18 likes

Nou ik kan je een ding zeggen, en ik weet niet of wij hier een uitzondering in zijn, maar mijn vriend heeft een eigen bakkerij en lange tijd niet zulke hoge omzetten gehad. Rijen tot meters buiten de winkel gehad en helemaal leeg gekocht aan het eind van de ochtend.
Nu is het natuurlijk een ander verhaal mochten de winkels gesloten moeten blijven, maar tot nu niets om medelijden mee te hebben.

9 likes

. . .

Coaches zijn echt de kwakzalvers van het nieuwe millennium. Ik krijg spontaan nostalgie naar Biostabil 2000 en Jomanda.

61 likes

Ik had nog liever gehad dat iemand met een pabo of pedagogiek opleiding een 3 weken durende cursus op Instagram etc bedenkt wat voor educatieve dingen je thuis met je kinderen kan doen om ze een beetje bij de les te houden. Niet wederom weer van dit soort zweverige gedoe.

8 likes

Ughhhh ik trek dit echt heel slecht.

5 likes

“Xxx juf universe”

Oh help ik moet kotsen

Kan iemand deze vrouw van het internet halen aub :sob: :confounded:

57 likes

Ik heb echt een irrationele haat aan/tegen/voor (?) earpods in video’s haha. Ok nog niet half zo erg als mijn reactie na het lezen van deze “tekst”

17 likes