Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik ben stiekem wel benieuwd naar wat die 12 wetten zijn en wat hoe je met een experiment kan bewijzen dat het universum bestaat!?! (Misschien is dit ook een soort van ramptoerisme.)

4 likes

Een boze Instagram post van Jipp over dat we haar moeder serieus moeten nemen in 3…2…

12 likes

jij hebt gewoon niet de juiste money mindset :woman_shrugging:

Samenvatting

Dit is een grapje hopelijk is dit duidelijk.

4 likes

Cynthia is hier ook erg mee bezig (en met het promoten van haar cursus dmv een gulle 10 euro korting)

Maar dit is toch gewoon erg onrealistisch?

Als mensen straks echt krap bij kas zitten is een hoge frequentie van uit eten gaan en borrelen (terwijl dat lastig is) echt niet hetgeen wat het belangrijkst is om je geld aan uit te geven, hoe jammer dat ook is voor die ondernemers. Als mensen geld over hebben voor dat soort pleziertjes doen ze dat heus wel.
Ik hoop tegen beter in dat het niet zover komt natuurlijk (ik werk zelf trouwens ook in een sector die bij een recessie als eerste klappen krijgt).

5 likes

Gelukkig heb ik deze weken van bezinnen en healing om op de juiste frequenties te komen. Als ik er ben mag jij meedoen aan mijn cursus. Normaal €450, voor jou speciale prijs van €195 omdat je me dit deed inzien!

8 likes

Ooh ja dit is heel handig om te leren. Hiermee haal je je examens ook echt

2 likes

Het is zo van deze wereld. Lijkt me zo lekker om zo op cloud9 te leven. Afnemende gasten als de economie valt? Eh als de economie valt heeft het meerendeel van jouw volgers huizen die onder water komen te staan en banen die ze kwijtraken. Dus kunnen ze die €50 euro die ze nu van jou moeten schenken goed gebruiken.

7 likes

Je begrijpt het niet. Dan moet je dus juist uit eten gaan. Veel en vaak want dat was blijkbaar tot gisteren ook voor iedereen de standaard.

5 likes

Ik ga direct aan de slag. Veel uit eten en tussendoor eurotekens op mn visionboard! Dit advies doe je toch we gratis he?

5 likes

Voor niks gaat de zon op. Factuur volgt

4 likes

Hoe kan ze dit met droge ogen posten? Dit is toch de meest privileged post out there. Zoals boven wordt gezegd, niet iedereen heeft geld om uit eten te gaan en na deze weken hebben ze waarschijnlijk wel iets beters aan hun hoofd dan het redden van de plaatselijke horeca

4 likes

Wat gaat ze er vanuit dat iedereen zo vaak uit eten ging? Of bedoelt ze met (want dat deden we) haarzelf en haar vriend mee? :sweat_smile: ignorant

Overigens ga ik als al dit voorbij is sowieso wel bij dit restaurant eten:

10 likes

Die Menno typt dit bericht naar haar en zij deelt het, dus die Menno doet de aanname dat we een hoge frequentie ( :rolleyes:) van uit eten gaan hebben.

Aaaahh werkt dat zo. Jeetje haha als ik af en toe naar een restaurant ga en soms terras prijs ik me al gelukkig haha

1 like

Monica aan 't vitamine infuus voor Corona. Nu willen al haar jonge kijkers natuurlijk ook zo’n infuus. :roll_eyes: Vind haar soms zo dommig overkomen, maar vond die ‘toespraak’ aan het einde dan wel weer goed!

Oh en dat andere infuus of wat het ook was, waarbij je alleen maar hoeft te liggen maar wel 20.000 sit-ups doet, wat is dat nou weer voor iets achterlijks

12 likes

Omg bestaat het universum echt??!! :exploding_head: Ik leer hier nog eens wat!

20 likes

Ik zat vandaag Anna’s YT kanaal bekeken, maar what is up met al die video’s? Ik vind de content totaal niet bij haar passen. Die felle kleuren, de viral video nadoen en dan die gossip. Ik kan me niet voorstellen dat ze het leuk vindt om te doen. Het zal wel

3 likes

Alles voor de views en moneys is haar motto. Wel jammer dat ze niet zo veel views heeft

3 likes

Waarom zit Selma ineens in de video van Jessie.
En normaal vind ik alle veranderingen van Jessie best tof om te zien maar haar tanden zijn echt van echt appart. Net een kunstgebit

? I dont get it.

1 like