Echt leuk he jongens dat alle youtubers nu videos gaan maken met tips wat we kunnen doen thuis, zij hebben er verstand van ze doen niet anders
Lotte ook op instagram: thuiswerken dag 3! Meid je doet niet anders?
Benieuwd hoeveel Q&As we voorgeschoteld krijgen komende periode.
Hahaha voor haar verandert er letterlijk niks, het enige wat zij doet is boodschappen, honden uitlaten en haar moeder op visite laten komen
Mmm lekker broodje kaassoufflé
Neeee
Heeft dit forum de laatste tijd vaker dat alle giffies zo klein zijn
Hahaha geweldige omschrijving dit, zo waar en precies de reden waarom ik graag naar Bonnie kijk.
En die beren⊠Jullie hebben echt mijn dag gemaakt hiermee, thanks guys. Moest zo hard lachen dat mijn vriend mee kwam kijken.
- Broodje kaassoufflé eten met Bonnie
- Een pakje diepvrieskaassoufflés van de Boni alleen eten tijdens deze coronacrisis.
0 stemmers
Wat is er mis met een broodje kaassoufflé?
Aangezien ik vandaag helemaal niets te doen had ben ik mijn oude youtube abonnementen uit gaan zoeken. Want ik vind Nederlandse Youtubers die hier besproken worden echt niet boeiend. En man⊠Sommige OG youtubers zijn nu echt zooo anders dan vroeger.
Ik keek vroeger bijvoorbeeld naar Kalel Cullen, maar die is ook echt helemaal de weg kwijt lijkt het. En Iilly Singh heeft blijkbaar een talkshow en het is echt verschrikkelijk. Blair Fowler post helemaal niet meer en zij was echt mijn favoriet.
Ik ben nu echt aan het graven in de archieven, nostalgie jongensâŠ
Kalel Cullen was altijd al problematisch Vond het altijd zo fascinerend om al haar verschillende alter egoâs op te zoeken
Helemaal niks! Extra lekker met pindasaus (heb ik geleerd van het forum)
Ze lijkt me best gezellig om een middag mee in
een snacktentje te hangen. Zeker nu ik verder niemand zie is dat heel welkom
Jaaa, zij heeft echt vijf Youtube kanalen gehad. Dan had ze weer eens alle videoâs verwijdert en begon ze weer opnieuw. Haar gezicht is ook veranderd en niet positief, naar mijn mening dan. Ik vond haar altijd een mooi meisje, maar nu is ze duidelijk plastic fantastic.
Nu heb ik trek in broodje kaassoufle met mosterd
Ooh dat wist ik niet van die plastische chirurgie. Ik ga zo toch maar even stalken
Ja, ze heeft het ook toegegeven in een video. Ze was ook super vegan en nu ineens niet meer. Ze heeft alweer een tijdje geen video geplaatst, maar er zijn nog genoeg andere og youtubers die ik kan stalken, hahaha. Het is soms zooo raar om te zien hoe ze veranderd zijn.
Voor een daadwerkelijke culinaire experience raad ik jullie allemaal aan om de serie van Bon Appetit te kijken waar ze met een team superleuke mensen de perfecte pizza maken, zijn 5 afleveringen ofzo. Sowieso zijn die videoâs heel erg leuk, Brad en Claire zijn echt mij lievelings
Afgelopen weekend weer gekeken (in plaats van een bowlingbal)