Zij is zo droog. Moest echt lachen om hoe ze zei dat ze slangen uit dr kut heeft hangen en dat ze bang is dat ze die eruit niest.
Oh yesss voed mijn haat
NOOIT, ALWIN
Precies wat ik nodig had. Iets om te hate watchen.
Wat ik dan wel mooi vind aan dat hele Anna verhaal die dan aan Alice vraagt zich even voor te stellen omdat niemand waarschijnlijk weet wie zij isâŠinmiddels heeft de video die Alice geplaatst heeft op Youtube ruim 2x zoveel views als die van Anna
Wat een clownerij
Wie kent anna nog over 2 jaar dĂșĂșĂși meid
liever sneller dan 2 jaar.
Haha hardop gelachen om je laatste zin (alsof corona nog niet erg genoeg is). Ik bespaar het mezelf maar om die video aan te klikken denk ik
Ik heb een tip om de videoâs leuker te maken. Neem elke keer dat Alwin dit gebaar maakt > een shotje
Er stond eerst âgebeurdâ daar wilde ik hier op haten⊠maar hij heeft het alweer veranderd shit hahaha
Nee jongens niet drinken als Alwin zeurt! Niet heel handig om ib deze tijden te gaan coma drinken.
Ik hoop niet dat dit verkeerd wordt opgevat maarrrr ik vind het echt lelijk dat Alwin in zijn vorige video over Corona (deze niet gezien) er iets van zei dat mensen overdrijven en dat het allemaal wel meevalt. Ik vind dat best een bijzondere uitspraak van iemand die zelf te maken heeft (gehad) met angsten en er een docu over heeft gemaakt? Met beelden van hem waarin hij bang is een hartaanval te krijgen nota bene. Dan zou je de angsten van mensen omtrent corona toch juist beter kunnen plaatsen of ben ik nou gek. Want afgelopen week was het misschien niet zo âergâ allemaal als nu maar ook toen waren mensen terecht bang.
Net als dat gezeur over ZZP: âdaar spaar je toch voorâ. Zo zelfingenomen en arrogant.
Hij zette vandaag weer iets op Twitter van âmaar Rutte zegt dat we het allemaal gaan krijgen dus waarom blijven we binnen?â. Dus ik denk dat hij er echt gewoon helemaal niks van begrepen heeft. Hoe serieus het is en waarom we deze maatregelen nemen.
Ja zo gek toch. Hartstikke fijn (oprecht) dat hij beter met zân angsten om kan gaan maar lullig om het angst van anderen te bagatelliseren.
Ik vind hem er niet echt leuker op geworden om te volgen sinds de break met Saske.
Love deze massale Alwinhaat
Ik snap niet dat youtubers de drang voelen nog meer paniek te zaaien, zoals Josh V op haar stories doet met; âga er maar vanuit dat er veel meer besmettingen zijn. Ik weet zeker dat 80% van mijn volgers een test heeft geprobeerd te bemachtigen maar deze niet krijgt. De overheid liegt hieroverâ e.d. 80% van de mensen een test probeert te krijgen?!
Lol, hoe egoĂŻstisch ben je als je denkt dat iedereen nu als een malle voor zichzelf aan het bellen is voor een test? Ik ken een iemand die getest is en daarna gevraagd heeft en die valt in de hoogste risicogroep. We zijn niet allemaal zo verliefd op onszelf als zij, sommigen van ons kunnen zichzelf achter het collectief plaatsen.
Moeder van die Jipp Heldoorn en ze moet ver van het internet blijven.