Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Houden zo :grimacing::laughing::laughing:

1 like

Lol ik ging dus haar instastories kijken, is er een story dat ze samen geklapt hebben, binnenshuis😂 zo werkt ie niet he

Maar ik snap sowieso niet dat mensen deze mensen volgen, ook die Jip. Ver van mijn bed show. Ik denk (eig weet ik het wel zeker) dat ik iets heb tegen rijke mensen. Vooral rijke mensen die doen alsof ze niet enkel succesvol zijn in het leven omdat ze rijk zijn. En nog rijker worden omdat mensen niet inzien dat ze vooral zo chill leven omdat ze rijk zijn.

Edit: dat hele “Ik heb me nooit zorgen gemaakt over de school van mn tienermoederdochter. Nu is ze 23, heeft ze twee bedrijven, een paard een porsche en drie kinderen.” Eh ja: omdat jullie rijk zijn.

29 likes

Hoooo wat ben ik jaloers! Lekker zo’n stinkbeest hebben wat kilo’s aan poep dropt. Ben ik blij dat het universum mij dat niet gunt

17 likes

Haha Laura heeft een storytime over haar meest beschamende moment ooit en ze verzekert je ervan dat haar moment sowieso tien keer erger is dan jouw meest beschamende moment. Ze dacht ze alleen was in het vliegtuig en toen liet ze een stinkende scheet. Bleek dat er iemand in de buurt was en haar raar aankeek. Nou nou, kan niet erger dan dat natuurlijk.

37 likes

image

12 likes

Bonnie gaat weer tijdelijk dagelijks vloggen, zie ik op Instagramstories

4 likes

Ja meerdere vloggers willen dit gaan doen. Huismuts ook al en denk dat er nog wel meer zullen volgen.

1 like

Dagelijks vloggen is echt het saaiste ooit. Niemand is zo interessant dat je daar iedere dag naar wilt kijken. Kijk naar Mascha en hoe dodelijk saai die vlogs zijn. Of ja, blijkbaar zijn er kijkers voor maar hoe kun je jezelf vooral zo interessant vinden.

57 likes

Dagelijks vloggen is al saai, maar nu al helemaal aangezien ze niets kan ondernemen. Zal vast heel interessant worden. #QUARANTAINEVLOG1

12 likes

Iedereen heeft weer geld nodig

22 likes

Ja ik dacht vanmorgen bij haar normale vlog al: ben benieuwd hoe de vlogs worden nu ze niets meer kan ondernemen, en dan gaat ze nu dagelijks vloggen

Je kiest ook wel weer het beste voorbeeld

Ik vind Bonnie altijd wel veel beter haar best doen om een leuke vlog te maken dan Mascha!

13 likes

Ja toen ik het las dacht ik oh chill! Zij is wel zo iemand die dan in huis leuke dingen doet waar je zelf niet zo snel aan denkt. Soort van inspiratie opdoen hopelijk haha.

6 likes

Ja true, maar ik hoef ook niet elke dag een dramatisch shot met een muziekje van haar woonkamer te zien haha.

4 likes

Dat dacht ik bij die video waarin ze een dag geen elektriciteit gebruikt ook, maar viel toen vies tegen, haha.

3 likes

Ik kijk liever Mas dagelijkse vlog dan Bonnie,
Bij Mas kan je je tenminste ergeren als ze weer waust over allerlei onzin en Bonnie is gewoon zo ontzettend kleinburgerlijk.

21 likes

Ja dit hoop ik ook!
Het kan twee kanten opgaan, of ze gaat inderdaad dit soort dingen doen en benadrukken hoe “knus” dit is, of ze gaat (na een tijdje) zeuren over hoeveel ze moet editten en dat het zo saai is en dat ze sociaal contact mist.
En dat laatste is heel begrijpelijk, maar bij Bonnie zit er dan soms geen rem of filter op. Dat was toen ze nog wel dagelijks vlogde een reden om tr stoppen met kijken, maar ik denk dat ze de vlogs nu juist zo leuk en positief mogelijk probeert te maken voor iedereen die thuis zit.

De NASA wil even een hartig woordje spreken met deze home school.

2 likes

Volgens mij denken mensen ook dat het testen gaat zoals in series; een wattenstaaf in je mik douwen en binnen 5 minuten de uitslag hebben.

4 likes