Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik hou van horrorfilms maar ik schrik soms wakker als ik denk aan Bonnies vlogmas intro, dat moment dat ze haar ogen zo enorm openspert in bed.

Alles moet ook altijd in thema bij haar, het is net of je een actionfolder bekijkt, dan staan er weer overal Paashazen, dan weer Valentijnshartjes, dan weer een herfst tafel.

Wordt echt kriegel van die meid.

70 likes

HAHAHAHAHAHAHAAA zo heerlijk hoe jij die vlogs omschrijft.

4 likes

Wat fijn dat we niet hoeven te kijken naar vlogs/vloggers die we niet leuk vinden he.
Ik weet dat dit nogal een dooddoener is, maar ik bedacht me ineens: stel dat we in een totalitaire staat leefden waarin je verplicht elke dag zoiets moest kijken (of verplicht naar Jensen zou moeten kijken of zo) en waar censuur was zodat dit soort topics underground zouden moeten gaan en posten met gevaar voor eigen leven was.

Ik besef dat dit waarschijnlijk een rare post is maar 1.5 week sociale isolatie doet vreemde dingen met een mens :neutral_face:

14 likes

Huh jij bent toch de vrouwelijke Alwin volgens @Lula

1 like

125 likes

Vuile propaganda.
Wedden dat dit bericht straks verwijderd of aangepast wordt?

1 like

@moderators kunnen jullie als cadeau aan de gehele community @grace titel veranderen in “de vrouwelijke Alwin”

Zou me enorm veel goed doen in deze barre tijden xxx

28 likes

Ik zou best een documentaire over Bonnie willen maken “Kleinburgerlijk en groot op het internet.”

3 likes

Ik blijf zo jaloers op mensen dit dit soort naaivaardigheden hebben en gewoon een Victoriaanse jas kunnen maken.

19 likes

68 likes

20200318_122435

140 likes

212 likes

https://youtu.be/XhEPsw6CgwQ lovehome tours deze is van Dionne

Wat donker al die behangen, in die game kamer en de gang. Verder de inrichting nmsvpe, maar wel leuk om te zien

1 like

Ik ga stuk om al die beren :joy:

6 likes

Ik vind Bonnie ook kneuterig, maar vond wel de podcast bij ‘‘wat ik wou dat ik wist’’ leuk om te luisteren. Vond haar daarin leuk overkomen.

3 likes

Welke vlogs kijk je liever?

• Bonnie
  • Mascha

0 stemmers

Hoewel jullie omschrijvingen van Bonnie accuraat zijn kijk ik honderd keer liever naar haar vlogs dan naar die van Mascha. Bonnie is inderdaad kneuterig, maar ze doet haar best om interessante vlogs te maken, Mascha doet nul moeite en hangt maar wat rond in haar huis met Gregor.

Bonnie heeft leuke vrienden, geeft feestjes die er heel gezellig uitzien en ik vind Nick ook leuk en grappig, wat ik van Gregor niet kan zeggen.

Verder lijkt Bonnie veel meer te genieten van kleine dingen terwijl Mascha inmiddels een levensstijl heeft waar ik me totaal niet meer mee kan identificeren, maar er nooit echt blij van lijkt te worden. Ik kijk liever naar Bonnie die zeer gepassioneerd over haar nieuwe melkopschuimer praat dan naar Mascha die na vijf weken thuis echt weer toe is aan vakantie en wéér het vliegtuig naar Amerika pakt om daar de Walmart leeg te kopen.

22 likes

Ik houd enorm van Bonnie, ik ben echt dol op haar kneuterigheid en ik geniet heel erg van het sfeertje dat ze in elke vlog weet te creĂ«ren. Ik heb echter op “nee” gestemd toen ze vroeg of ze elke dag zou vloggen en sta er een beetje versteld van dat bijna iedereen op “ja” gestemd heeft, juist omdat ik de zorg die ze in haar vlogs steekt heel erg waardeer, evenals het feit dat er altijd wel iets leuks gebeurt, waar ze zelf enthousiast van wordt en wat ze dan ook zo weet te brengen. Ze komt op mij heel perfectionistisch over en ik denk eigenlijk dat ze zelf helemaal niet zo blij zou worden van dagelijks vloggen tijdens de lockdown, of dat het heel leuk wordt om mee te krijgen. Post gewoon wat meer instagramstory’s dan normaal in plaats van vlogs van 3 minuten, denk ik dan.

Ik heb een zwak voor Mascha maar ik kijk al meer dan 4 jaar geen vlogs van haar en kan me niet voorstellen dat ooit weer op te pakken, voel me al ongemakkelijk bij het idee. Ben echt niet goed in cringewatchen.

8 likes

Bonnie is net zo enthousiast over één kaassouflé als massa is over furst class vliegen én 9 sportleggings van VS.

26 likes

Ja heerlijk! Ergeren over gre foefje is helemaal mn hobby

6 likes