Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik zat net uit nieuwsgierigheid dr stories te bekijken en vond dat idd ook. ‘Hier wilde ik mijn polsen doorsnijden’ vind ik niet zo een geestige vergelijking.

Ook eerdere insta stories en posts die gedeeld werden/gezien heb zijn echt niet mijn smaak, terwijl ik groffere humor vaak wel leuk vin m, maar dit is zo onnodig en niet echt gevat.

1 like

Als dit waar is heeft ze wel een punt… maar het dan zo publiekelijk spelen? Is wel een kind betrokken :sweat_smile:

Ze heeft zeker een punt. Snap ook niet waar zo’n post goed voor is. Ze heeft Anna en ex immers al privé gesproken. Snap dat je die frustratie kwijt wil, maar zou dat eerder bij vrienden of familie ofzo doen :sweat_smile:

:crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

Hahaha wat doet hij popie jopie

2 likes

Ik ken Robbert Rodenburg eigenlijk alleen van Anna Nooshin, maar zag net dat hij voor het eerst een video op zijn eigen kanaal heeft geupload. En ik vind dit echt zo fijn om naar te kijken! Niet het meest originele concept uiteraard, maar ik ben echt een soort positief verbaasd want ik vind dit echt 100x fijner om naar te kijken dan die gossip video’s van Anna.
10 likes

Vond dit ook heel prettig kijken! Vind het ook knap hoe open Maxime is, vind haar echt een leuk persoon.

1 like

Ik heb nu net die eerste vlog van Bonnie haar dagelijks vloggen gekeken (Binnen bij Bonnie).

Maar ik vind 't direct echt een stuk saaier. Hoe kneuterig ook, ik mis haar edits en sfeerbeelden.

2 likes

Ja ik ook, ze zet er ook zulke slome verdrietige muziek onder, lana del rey is nog meer upbeat

2 likes

Ik vond het ook een beetje saai ja

Ik las even de comments en dacht: ‘ik geloof dat ik niet helemaal de doelgroep ben’. Allemaal mensen op de middelbare die niet naar school kunnen e.d.

Doet hij goed! Ben benieuwd hoe het is met andere gasten.

1 like

He, de IG van de vriend van Anna is offline nu. (Sirzeta)

Ik snapte dat niet, hoezo zou dat geblokkeerd worden, iedereen zegt dat nu toch?

1 like

Ik ben verder niet zo dol op haar humor maar ik vind ‘Met je bek’ nog altijd een van de chillste dingen om uit te kramen.

3 likes

Ja leuk dit! Luistert ook een beetje als een podcast, hou ik van.

Heel veel youtubers noemen het expres niet. Volgens mij inderdaad omdat de video demonitized of niet meer aanbevolen wordt

Ik vind het ook niet grappig hoor. Vind het echt super geforceerd overdreven komisch poepplashhahahahaha humor.
Maar ik ben dan ook zuur.

8 likes

Snap dat Sarah Rebecca het moeilijk heeft de afgelopen weken maar waarom steeds al die selfies als ze huilt??

3 likes

Aandacht

16 likes