Heb net de home tour van Dionne gekeken en het enige wat ik echt leuk vind aan het huis is de woonkamer en de keuken. Alles is zo donker??? Nouja als zij het mooi vindt is het prima ofc haha
Same. Het is gewoon een hartstikke leuke meid volgens mij, snap echt deze comments niet.
Nee ik ben van beiden geen fan.
Juist dat kneuterige, kinderlijke en zuinig imo gierige van Bonnie trek ik heeel slecht.
Ik kijk echt liever naar die kaassouffle
Maar dat is ook waarom ik Bonnieâs vlog wel leuk vind en Maschaâs vlog niet (of nou ja, daar heb ik geen interesse in dus die kijk ik niet)
Ik vind het eigenlijk wel verfrissend een keer niet hooguit 1 muur met kleur of een kleurvak. Ik vind alleen bepaalde accesoires in de woonkamer niet leuk waaronder die blue poefjes. Geven mij echt babyshower vibes.
Iew ik zit nu een vlog van Aimee te kijken en het lijkt net alsof ze nat haar heeft maar haar haar is gewoon zo enorm vet?
Jezus man, post dan niks.
Edit: scheelt me waarschijnlijk wel de aanblik van vette haren
Thank god is ie zo klein, ik haat het als ze zo doet
Echt leuk he jongens dat alle youtubers nu videos gaan maken met tips wat we kunnen doen thuis, zij hebben er verstand van ze doen niet anders
Lotte ook op instagram: thuiswerken dag 3! Meid je doet niet anders?
Benieuwd hoeveel Q&As we voorgeschoteld krijgen komende periode.
Hahaha voor haar verandert er letterlijk niks, het enige wat zij doet is boodschappen, honden uitlaten en haar moeder op visite laten komen
Mmm lekker broodje kaassoufflé
Neeee
Heeft dit forum de laatste tijd vaker dat alle giffies zo klein zijn
Hahaha geweldige omschrijving dit, zo waar en precies de reden waarom ik graag naar Bonnie kijk.
En die beren⊠Jullie hebben echt mijn dag gemaakt hiermee, thanks guys. Moest zo hard lachen dat mijn vriend mee kwam kijken.
- Broodje kaassoufflé eten met Bonnie
- Een pakje diepvrieskaassoufflés van de Boni alleen eten tijdens deze coronacrisis.
0 stemmers
Wat is er mis met een broodje kaassoufflé?
Aangezien ik vandaag helemaal niets te doen had ben ik mijn oude youtube abonnementen uit gaan zoeken. Want ik vind Nederlandse Youtubers die hier besproken worden echt niet boeiend. En man⊠Sommige OG youtubers zijn nu echt zooo anders dan vroeger.
Ik keek vroeger bijvoorbeeld naar Kalel Cullen, maar die is ook echt helemaal de weg kwijt lijkt het. En Iilly Singh heeft blijkbaar een talkshow en het is echt verschrikkelijk. Blair Fowler post helemaal niet meer en zij was echt mijn favoriet.
Ik ben nu echt aan het graven in de archieven, nostalgie jongensâŠ