Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Kalel Cullen was altijd al problematisch :no_mouth: Vond het altijd zo fascinerend om al haar verschillende alter ego’s op te zoeken

Helemaal niks! Extra lekker met pindasaus (heb ik geleerd van het forum)

11 likes

Ze lijkt me best gezellig om een middag mee in
een snacktentje te hangen. Zeker nu ik verder niemand zie is dat heel welkom :slight_smile:

1 like

Jaaa, zij heeft echt vijf Youtube kanalen gehad. Dan had ze weer eens alle video’s verwijdert en begon ze weer opnieuw. Haar gezicht is ook veranderd en niet positief, naar mijn mening dan. Ik vond haar altijd een mooi meisje, maar nu is ze duidelijk plastic fantastic.

Nu heb ik trek in broodje kaassoufle met mosterd

3 likes

Ooh dat wist ik niet van die plastische chirurgie. Ik ga zo toch maar even stalken

Ja, ze heeft het ook toegegeven in een video. Ze was ook super vegan en nu ineens niet meer. Ze heeft alweer een tijdje geen video geplaatst, maar er zijn nog genoeg andere og youtubers die ik kan stalken, hahaha. Het is soms zooo raar om te zien hoe ze veranderd zijn.

Voor een daadwerkelijke culinaire experience raad ik jullie allemaal aan om de serie van Bon Appetit te kijken waar ze met een team superleuke mensen de perfecte pizza maken, zijn 5 afleveringen ofzo. Sowieso zijn die video’s heel erg leuk, Brad en Claire zijn echt mij lievelings

8 likes

Afgelopen weekend weer gekeken :8ball: (in plaats van een bowlingbal)

Ja je hebt ook gelijk. En ik snap ook wel waarom mensen zich aan haar kunnen irriteren. Ik vind het gewoon zo’n onschuldige en vriendelijke meid en kan me niet irriteren aan die kneuterigheid maar ik ben zelf ook gewoon n beetje zo, dus ik herken me in haar op bepaalde vlakken.
Ik heb bijvoorbeeld weer helemaal niks met die no nonsense nuchtere vloggers waar velen hier wel van houden, ik hou wel van een beetje zweefteef.

2 likes

Jaaa Bon Apetit is geweldig!

2 likes

Jaaa, Bon Appétit is zo leuk! Ook die waarin Chris een gerecht gaat proberen na te maken zonder dat hij het gerecht gezien heeft.

2 likes

Love broodje kaassoufflee, vooral met mayo, pindasaus en uitjes <3

3 likes

Jep, geweldig concept Bon Appetit. Ik hou van die serie van Claire waar ze merk producten probeert te verbeteren en de serie van Carla waarin ze met mensen kookt zonder dat ze kunnen zien wat ze precies moeten doen.

1 like

Oh ja die serie is leuk! Ik ergerde me alleen enorm aan Molly daar haha

1 like

Ja love it, net die ene met die Guy Fieri trash can nacho’s gezien

Oooh jaaaa Blair and Elle! Waar zijn die gebleven of zitten ze er nog helemaal in en volg ik ze gewoon niet meer :woman_shrugging:t3:

1 like

Ik dacht echt even dat Bon appetit een misplaatste kookserie van Boncolor was :joy: wel een goede naam voor haar

40 likes

Volgens mij zijn de beiden universiteit gaan studeren en gaan werken geloof ik! Blair iig dacht ik!

1 like

Ik moet jullie iets vertellen

19 likes