Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Zou kunnen, maar daar hebben ze geen reden voor. Ze geven zelf aan dat veel Youtubers ook gewoon inkomsten kunnen draaien op dat soort video’s. Dus ze zijn er zelf ook gebaat bij om die video’s te promoten.

Wat wel kan is dat het algoritme bepaalde video’s beter oppakt. En sommige Youtube kanalen zijn nog niet goedgekeurd om over Corona te praten. Althans, dat staat op hun eigen twitter account. Heb het net even opgezocht. Het leek mij namelijk heel sterk dat Youtube zo’n belangrijk onderwerp onder het tapijt zou willen schuiven. Dat zou niet eens lukken, ook omdat adverteerders nu helemaal los gaan op dit onderwerp.

1 like

Zegt hij in dat filmpje dictatuur? Dat zou ik echt grappig vinden. Ik denk dat hij censuur bedoelt

7 likes

Ergens in de comments stond dat geloof ik. OOGROL…

1 like

Hij zegt het echt, op 1:20

1 like

Teeeeeering 100.000 stories van angel over haar bevalling.

En ze zegt dat ze niet snapt waar Blake z’n ‘dikke Zulu lippen’ vandaan heeft.

eFX_I4Nt_400x400

35 likes

Nah, beter van niet, ik vind Nick echt superleuk maar hij blijft een mens.
Als hij zelf zou gaan vloggen gaan bepaalde dingen opvallen, komen er op een gegeven moment toch dingen waar je je aan ergert.
Zo gaat dat met vloggers, niet omdat ze vreselijke mensen zijn maar omdat ze zichzelf langdurig vastleggen.
id est quod id est

4 likes

Ik voel me altijd enorm laaggeletterd als iemand gezegdes in het Latijn typt omdat het voor mij net zo goed Chinees kan zijn.

Snap er geen hol van haha

32 likes

Zijn daling heeft echt niet(s) te maken met Corona, alles aan zijn houding.

1 like

oh haha sorry dat was niet de bedoeling, het is gewoon steenkolenlatijn voor “het is wat het is”, maar ik vond dit grappiger klinken.

7 likes

Omg jij zegt ‘verontwaardigd toontje’ en nu weet ik eindelijk aan wie Alwin mij doet denken: Peter Pannekoek.

5 likes

GODVERDOMME Flamous nee.

Peter is mijn stiekeme genoegdoening, Alwin is mijn bonerkiller.

12 likes

Ik snap 'm wel hahaha maar het verschil is alleen dat Alwin absoluut niet grappig is

4 likes

Vind jij Peter Pannekoek grappig? :frowning:

8 likes

Sorry maar zijn Roast van Giel was wat ik nodig had.

Spijt me voor jullie dat jullie daar niet van konden genieten.

6 likes

Ik vind Nick op de een of andere manier echt zo’n wonderkind. Lijkt alsof alles wat hij doet/zich voor inzet hij goed kan en volgens mij is hij ook extreem slim met z’n dubbele bachelor en master en phd en alles. Lijkt mij ook wel een toffe jongen, alleen aan dat huppelige loopje irriteer ik mij mateloos haha; verder jaloeeeers.

23 likes
7 likes

Als 2020 Anna Nooshin voorgoed cancelt is dat wel een lichtpuntje.

146 likes

Sorry maar die ex is wel echt een aandachtszoeker hoor. “Spelen met mensenlevens” lekker melodramatisch.

Tuurlijk is het niet ok van Anna maar zoek dat lekker onderling uit en ga geen uitgebreid diepte interview houden met de Telegraaf

1 like

Ja daar heb je wel een punt!