Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Jaaa alleen Elle zit nog wekelijks op Youtube. Blair is weer gaan studeren nadat haar laatste relatie is beëindigd. En ja, ik heb echt niets te doen, haha! Maar Blair was echt mijn favoriet vroeger, dus ik vond het wel zielig wat ze allemaal vertelde. Ik hoop dat ze weer terug komt naar Youtube.

Ik volgde ook heel lang Miss Glamorazzi of Ingrid Nilsen, maar haar vind ik op de een of andere manier super betweterig geworden. Echt jammer, ik keek echt altijd naar haar video’s.

2 likes

Je bent eigenlijk een… FRIKANDEL…

3 likes

Off topic, maar ik ben echt zo benieuwd hoe die Kelly eruit ziet haha, geen idee waarom.

1 like

Ja ik ook, nog in de tijd dat ze met Luke was!
Wat zou er gebeurd zijn tussen haar en Fleur vraag ik me nog steeds af…

2 likes

Niks maar ik heb liever een hele pak dan 1.

2 likes

Moet er altijd aan denken dat Ronald Goedemondt kaassoufles de ultieme vrouwensnack noemt omdat mannen niet in gloeiendhete kaas durven happen.

Zie ook nooit een man kaassouflé eten eigenlijk, dus misschien heeft ie een punt.

38 likes

holy shit zegt hij dat?! Ik had die jongen wel iets slimmer verwacht eigenlijk

Jep: Tweet en dan gaat hij in berichtje eronder nog even door.

Hahah heb ik ook. Ze heeft wel instagram volgens mij.

Oh jaaa, zij ging om met Fleur. En wat is die saai geworden zeg! Die Luke bleek ineens een nare vent te zijn of hij had iets met ongewenst gedrag gedaan? Het was in ieder geval echt een raar verhaal achteraf.

1 like

Aoeeerghhh ik erger me zo dat ik bijna een twitterprofiel heb aangemaakt om erop te reageren.

Wel oneerlijk dat het wordt neergezet alsof hij de adviezen negeert, hij vraagt gewoon opheldering en lijkt ervoor open te staan maar het gewoon echt niet te snappen. Ik kan daar wel sympathie voor opbrengen, het is ook gewoonweg een rare situatie en het is ook niet heel makkelijk ofzo.

1 like

Het geschokte hamster plaatje past er perfect bij!:rofl:

1 like

Ik ben normaal heel goed in hatewatchen, maar in tijden van crisis kan ik Vetgezellig, Sanne & Mascha echt niet aan. Krijg er echt woedeaanvallen van.

5 likes

Hahaha hoe dan! Ga wel echt stuk om deze droge foto.

1 like

Hahahaha hoe hij daar zo beteuterd staat met die knuistjes

36 likes

Hard op lachen. Zie je nou wel dat Bonnie er alles aan doet om content te maken.

Excuse you, dit is kwaliteitscontent van Nick. Niet Bonnie.

17 likes

Haha zo kan het dus ook? Lijkt me toch precies niet de bedoeling om op dit moment vrienden in huis te nemen. Of ik interpreteer social distancing verkeerd :o_o:

17 likes

Die vrienden moesten ook in quarantaine, ze waren samen op vakantie geweest.

2 likes

Bonnie is niet grappig, Nick is prima twitter-materiaal zo te zien.

Voor de Bon Appetit fans; Epicurious heeft ook quality content op YouTube! Vooral 4 levels en Price points zijn leuk.