Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Hahaha ja en elise “ja dat heb je nu echt al 8 keer gezegd”

14 likes

Weet iemand waarom Sophie hol ineens de laatste paar insta post verwijderd heeft? Er stonden foto’s die er nu niet meer staan.

‘ja je pakt er wel eens een en dan denk je who dis?’

23 likes

Co plaatst een paar foto’s in Zuid Afrika waarbij ze knuffelt met haar collega’s / vriendinnen. Er vallen wat mensen over in de reacties dat het overkomt als schijt hebben aan de regels van 1,5 meter afstand etc. Zij legt uit dat ze net 11 uur in een vliegtuig op elkaars lip hebben gezeten dus dat zo’n foto dan ook wel even kan. Snap de redenatie wel maar toch vraag ik me af of het verstandig is om nu zo’n foto te delen. Geeft toch een verkeerd beeld.

3 likes
54 likes

Is dit zon haarband met fake bangs?

4 likes

Eeeeehm nou continu die irritante gekke bekken misschien??

21 likes

Hahahah zo slecht die foto zal ze ook blij mee zijn :joy::joy:

Zodat ze blijft drijven, lijkt een beetje op zo’n zwemslurf :joy:
image

11 likes

Onzr #bosbabe heeft maandag toch een bod gedaan op dat huisje?
Is er inderdaad nog geen nieuws of heb ik het gemist?

Begin echt het vermoeden te krijgen dat die haarstylist van dr haar stiekem haat

4 likes

Doet me echt een wannabe Lana del Rey denken.

10 likes

Belichting doet wonderen.

1 like

Doet me hieraan denken:
Unsere-kleine-Farm-rcm480x270u

33 likes

Supertoffe jurk de kleur en de mouwen zijn nu on trend. Alleen de kleur past niet zo goed bij haar huid. ( Ze is namelijk qua kleuren meer een ‘warm’ type en deze kleur is een ‘koude’ kleur. Waardoor zij een beetje wegvalt ipv met de jurk blend )

8 likes

Ik vind het net een nachtjapon

10 likes

Als je de vlog kijkt zie je dat ze er zelf super enthousiast over is, dan vind ik deze reactie zo onnodig onaardig.

25 likes

Haha ik vond het ook niet zo mooi. Grappig dat ze daarna zei dat het perfect zou zijn voor een trouw. De kwaliteit ziet er ook niet zo goed uit.

2 likes

Vind deze jurk juist heel leuk! Mooie hakken eronder, sieraden, ze staat er nu ook zonder make-up enz he.

Ik zou deze alleen leuk vinden met een grote lila/paarse 80s riem om de taille. :upside_down_face:

3 likes