Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Emmy (van Cynthia) is verloofd!

5 likes

Zoo dit is geen goede PR week voor Anna.

10 likes

Staat in het mommybloggerstopic. Maar idd super erg voor hen.

Je hoeft geen sorry te zeggen, je kan moeilijk alle topic volgen, wou het je gewoon maar laten weten :slightly_smiling_face:

1 like

ja echt zo liefdevol die hele video. Ging wel echt stuk om dat hij echt 4x in die video zei ‘het is LOEKA op zijn italiano’ en ook dat ie een paar keer geen idee had welke baby hij eigenlijk in zijn handen had haha. Echt heel cute

23 likes

Hahaha ja en elise “ja dat heb je nu echt al 8 keer gezegd”

14 likes

Weet iemand waarom Sophie hol ineens de laatste paar insta post verwijderd heeft? Er stonden foto’s die er nu niet meer staan.

‘ja je pakt er wel eens een en dan denk je who dis?’

23 likes

Co plaatst een paar foto’s in Zuid Afrika waarbij ze knuffelt met haar collega’s / vriendinnen. Er vallen wat mensen over in de reacties dat het overkomt als schijt hebben aan de regels van 1,5 meter afstand etc. Zij legt uit dat ze net 11 uur in een vliegtuig op elkaars lip hebben gezeten dus dat zo’n foto dan ook wel even kan. Snap de redenatie wel maar toch vraag ik me af of het verstandig is om nu zo’n foto te delen. Geeft toch een verkeerd beeld.

3 likes
54 likes

Is dit zon haarband met fake bangs?

4 likes

Eeeeehm nou continu die irritante gekke bekken misschien??

21 likes

Hahahah zo slecht die foto zal ze ook blij mee zijn :joy::joy:

Zodat ze blijft drijven, lijkt een beetje op zo’n zwemslurf :joy:
image

11 likes

Onzr #bosbabe heeft maandag toch een bod gedaan op dat huisje?
Is er inderdaad nog geen nieuws of heb ik het gemist?

Begin echt het vermoeden te krijgen dat die haarstylist van dr haar stiekem haat

4 likes

Doet me echt een wannabe Lana del Rey denken.

10 likes

Belichting doet wonderen.

1 like

Doet me hieraan denken:
Unsere-kleine-Farm-rcm480x270u

33 likes

Supertoffe jurk de kleur en de mouwen zijn nu on trend. Alleen de kleur past niet zo goed bij haar huid. ( Ze is namelijk qua kleuren meer een ‘warm’ type en deze kleur is een ‘koude’ kleur. Waardoor zij een beetje wegvalt ipv met de jurk blend )

8 likes