SortedFood vind ik ook een aanrader! Hilarisch en goede tips en lekkere recepten.
Dit is een van mijn favorieten, huilen van het lachen
SortedFood vind ik ook een aanrader! Hilarisch en goede tips en lekkere recepten.
Dit is een van mijn favorieten, huilen van het lachen
Heeft iemand zich al gewaagd aan de nieuwste video van ons alle Sanneke89?
Het is toch raar dat jullie allemaal Nick geweldig vinden en Bonnie niet? LOLâŠik bedoel hij krijgt 77 likes met zoân foto terwijl als een vrouw (Bonnie) daar zo zou staan iedereen commentaar zou hebben van: âWAT EEN TERINGZOOI IS HET DAAR, WAT ZOEKT ZE EEN AANDACHTâ. Letâs be honest. Girls hating girls is hier een thema.
Alwin is de meest gehate youtuber op dit forum hoor!
Girls hating everybody is het thema hier.
Als je kut bent ben je kut, kan me niet schelen wat je in je broek hebt zitten.
Ik wil nu eigenlijk zeggen waarom ik denk dat dat zo is, maar als ik dat zeg krijg ik alle karma weer terug. Misschien kan je raden wat ik denk:P
Mwah. Denk toch dat als Bonnie een Enzo was meerdere mensen hier plotseling zouden genieten van het idee van dagelijkse vlog.
ik ga kijken
ik snap niet wat ik zie op die foto. ik zie nick en een losse koelkastdeur. ligt nou die koelkastdeur er gewoon uit, zelf gedaan of is die er random afgevallen en waarom heeft dat met thuiswerken te maken pff heb mijn hersenen vandaag overdag al helemaal verbruikt merk ik al
Alwin is niet bepaald het toonbeeld van mannelijkheid zeg maar, waar niks mis mee is want een gevoelige man is een lot uit de loterij⊠hij wil echter heel graag zo overkomen en forceert dat, wat het dus tâ tegenovergestelde van mannelijk maakt voor velen. Onzeker zijn is geen gebrek maar hij print het uit op een spandoek âIk ben onzekerâ zonder dat beeld te spiegelen naar anderen. Heb begrip voor zijn angst, maar andersom lijkt hij dat niet terug te geven.
Denk dat daar de allergie vandaan komt voor velen. Waarschijnlijk is hij niet eens zo, maar hij komt zo over en dat is voor veel vrouwen een turn off. Onzekerheid.
I guess so. Enzo is mijn Bonnie. Vind t een strontvervelend kereltje.
Is er ook nog een tussenweg haha.
Je hebt de sfeer hier een beetje verkeerd geproefd denk ik, zit gewoon je eigen wereldvisie op ons te projecteren. Echt nobody cares about rotzooi hier hoor (ja misschien die zwijnenstal van Mascha). Nick wordt leuk gevonden omdat ie droog en vaak wel grappig is. Heeft Nada met zân geslacht te maken. Alwin is gewoon een self absorbed zeikerd grootste gedeelte van de tijd in zân vlogs. En idd, de enzo fans zijn op een hand te tellen.
Maar wat ik niet zo goed vat eigenlijk, waarom switch jij steeds tussen mee-haten van mensen en dan weer ons als een groep af te schrijven als zure vrouwen die de ander het licht in de ogen niet gunnen.
Edit want korter:
Ik vond hem vroeger sympathiek maar de laatste tijd vind ik hem uit de hoogte. Mijn irritatie heeft niets te maken met het feit dat hij onzeker is, maar juist met dat ik zou verwachten dat iemand die gekampt heeft met angsten en onzekerheid wat sympathieker/begripvoller zou zijn naar anderen. Ik vind hem met zijn tweets (over zzpâers en dat corona een griepje is) ronduit bot. Maar goed misschien is het ook mijn eigen misvatting dat je meer sympathie voor anderen hebt als je zelf dingen hebt meegemaakt.
En?
Snap het ook niet helemaal.
Haha, deze tweet werd mij aanbevolen door Twitter. Is dit Nick van Bonnie?
Ja dit snap ik ook niet! Op die leeftijd vond ik babyâs en zwangerschappen ook helemaal niet interessant haha
Omdat die extensions spuuglelijk zijn haha.