Ik kijk best vaak video’s van ruby granger om in een productieve flow te komen maar ik erger me zo vaak aan haar degelijkheid. Het begon te miezeren in haar nieuwste video dus zette ze haar rain hat maar op (sorry wtf wie heeft dit en waarom schaam je je niet om dit te dragen), ook heeft ze een bed jacket (???) die ze vlak voor het naar bed gaan aandoet maar er vervolgens niet in slaapt… Het is allemaal gewoon zo tot in de puntjes gepland en gecontroleerd. Ik vind het knap dat ze zichzelf zo kan motiveren maar can’t relate
Ja het is echt tegen het obsessieve aan! Ze wilde de tijd dat ze naar de bieb moest wandelen ook niet verspillen dus ging ze maar samenvattingen van boeken beluisteren
Omdat haar vroegere video’s denk ook goed aansloegen onder die groep. Jaloersmakend knappe hippe vrouwen, gewoond in New York, grappige filmpjes makend, lekker overdreven.
Ik dacht ook eerst dat het knap was hoe ze altijd zo productief kan zijn, maar na meerdere video’s te hebben gezien, vind ik het ook meer lijken op een ongezonde controledrang. Altijd maar iedere minuut van de dag gepland hebben en productief zijn, dat houdt toch niemand vol?
Als ik 12 was zou ik sowieso zoals haar willen zijn in de tijd dat ze nog in NY woonde. (Dit is geen zin maar jullie snappen me, hopelijk.)
Heb je die video over alles desinfecten voor corona gezien?? Vond haar victorian dinner wel heel leuk maar voor de rest is ze echt doorgedraaid naar mijn idee
Gewoon een prima video waarbij ze snoep eet! Ze zegt niks wat niet met snoep of eten te maken heeft. Prima als achtergrondgeluidje
Ze volgt nu ook therapie en ik denk dat het ook te maken met haar drang naar constante productiviteit en perfectionisme.
Ik vond haar video’s van acht uur studeren echt shocking, soms had ze niet eens huiswerk maar dan ging ze gewoon random een essay schrijven
Oké de laatste tijd post ik veel berichtjes door ze te dicteren maar dat ziet er soms een beetje raar uit
Nee maar klinkt intens! Echt heftig dat iemand op 19-jarige (?) leeftijd zo bezig is met productiviteit, er komt een punt waarop ze het allemaal toch niet meer kan evenaren.
Haha holy shit. Dit filmpje ga ik sowieso laten zien aan mijn studenten als ze klagen over een paper dat ze moeten schrijven waar ze 8 weken de tijd voor hebben haha.
Als tegenhanger zijn de video’s van Vee leuk, zij schrijft papers en essays in vijf uur, op deadlinedag!
Snap ook niet echt die grote roze ronde poef. Lijkt mij vet onhandig en veel ruimte in beslag nemen.
Ik irriteer me daar ook zooooo erg aan, gaat ze de trap BRANDEN met los haar, meit doe ff normaal. Die plastic shit op je hoofd smelt nog sneller dan je eigen haar hoor.
Snap sowieso niet zo goed dat je dan zo veel geld hebt en dan niet op zoek gaat naar dé beste kapper voor extensions of een halve pruik neemt ofzo.
Angel is in haar verhaal aan het posten vanaf waar ze gister gestopt is!
Jaaaa zo lief! Had me haar vriend eigenlijk heel anders voorgesteld. Op niks gebaseerd natuurlijk haha.
Ja heel leuk! Die gaat op mijn lijstje. En wat een lieve foto’s van angel met de baby en haar vriend met de baby🥰
Echt een superleuke naam! En d’r vriend is ook een knappe man hoor haha
Nu gaat Tien helemaal los met haar “nummers”. geboren op 18-03 om 18:03
Dit nieuwsgierig aagje vraagt zich toch een beetje af hoe dat nu zit met het gezin van de rachel (de huismuts)? Haar zus is in de 40 ofzo? Haar broer 53 (zie instastorie), hoe oud is ze zelf? Eind 20? Een leeftijdsverschil van meer dan 20 jaar wowsie. Tuurlijk alles kan, maar haar moeder oogt altijd redelijk jong dus dan ga je toch denken hoe dan?!
En ik judge niet, mn broer is ook 13 jaar ouder maar ben gewoon benieuwd