Nina is alles behalve mijn favo, misschien had ik mijn haat beter moeten verwoorden.
Vind haar nog erger dan Anna. En dat is knap.
Haha ja dat Monki pakket heeft ze gewoon doorgeschoven
Heb ook gekeken en vind het een mooie kwetsbare vlog.
Ik was zo verliefd op deze vader.
Ik vind het juist echt zoiets waarvan je in de winkel denkt dat het echt tof zou kunnen zijn, maar je in de praktijk nooit draagt omdat je je er toch ongemakkelijk in voelt.
Summary
1991?!??!?! Hahahah ik was nog niet eens geboren dit is echt een jeugdliefdesdrama brb even huilen
Maarja zij vindt dat oudroze shirt ook goed staan bij Nick, terwijl het echt zoān verschrikkelijke garnaalkleurige lap om hem heen was die zān hoofd alleen maar roder maaky
Welke van de mannen is de vader ? Haha
De middelste met de tandpastasmile
Jezus die Nina in Bonnies video. Als je 2 vlogs van Bonnie kijkt weet je haar stijl enzo. Is die meid gewoon bondjassen aan het bekijken voor Bonnieā¦
Jennie had natuurlijk een aantal sessies verkocht waarbij ze zou gaan afspreken met anderen (wandelingen en iets van een worksessie ergens?)
Had iemand hier die nou ook gekocht? Denk dat ze die gaat annuleren of niet?
Ik serieus ook nog nooit.
? ? ?
Wow, ik krijg hier nachtmerries van geloof ik.
Dit is echt creepy en ik geloof dat ik het ook niet helemaal snap?!
Binnenkort op Instagram: Bestel een template waarmee je een leuke foto kan maken alsof je in het bos wandelt met Helvegen. En boswandeling met virtuele meit, ook in deze rottige tijd vol onzekerheid! Inclusief schaalmodel om 1,5 m afstand te houden.
@Frozenflame het is tegenwoordig hip in bepaalde sectoren zoals de mode en muziek.
De producer Grimes deed dat ook o.a. omdat ze zwanger was:
āItās hard for me to do photoshoots and fit into clothes at the moment, but WarNymph (de digitale avatar / zelf) is here in your magazine promoting my album for me, haha,ā she tells The Face . āSo another one of its functions is like⦠techno-feminism or something. A lot of my friends arenāt having babies because theyāre worried about their careers, and we wanted to find a way to overcome this issue.ā
Ze is echt maar haar hoofd is gemaakt met 3D en op die manier kun je honderden verschillende mensen creeƫren
Ja nou het is een beetje hetzelfde als films en series, waarom zou je het doen, ja, algemeen vermaak? We weten allemaal dat GTST nep is maar toch heeft het invloed op ons op bepaalde manieren. En dit is ook zoiets!
Of gewoon een digitaal dak nemen (of gewoon een bushuisje maken in de SIMS).