Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Haha ik wilde net zeggen. Ik ken echt niemand die zijn baby aankondigt met: … en zo was de wereld weer een piemel rijker. The end.
:joy:

6 likes

Misschien een halfbroer? Neen, geen idee eigenlijk :smiley:

Ik doe dit ook voor het studeren zodat ik denk pfff luie drol ga ook iets doen. Maar idd het is echt een beetje too much. Ze wil zelfs productief zijn tijdens het tandenpoetsen? En doordat ze 1000 lijstjes maakt lijkt het juist alsof ze uiteindelijk minder doet doordat ze alles tot op de minuut probeert te plannen en daar weer allemaal tijd in gaat zitten.

Nu heb ik dit kanaal gevonden

Edit: dit was niet de goede link

https://youtu.be/l12kpnnUyVQ

Toch wat chiller (al staat ze wel om 5 uur op!!!)

1 like

Weet je waar ik echt een pleuris hekel aan hebt. Dat Jessie steeds JouwN zegt ipv gewoon Jouw.

7 likes

Zoals ik en waarschijnlijk nog meer mensen. Wat betekent het? :grimacing:

1 like

Hoewel ik me kan voorstellen dat “als je iets kan doen” best motiverend kan werken, vraag ik me af of je het juiste kanaal hebt geplaatst en vooral hoe je hierbij komt hahaha

4 likes

Hahaha kut nee ik heb het niet goed gekopieerd :woman_facepalming: Had dit eerder naar iemand anders gestuurd.

Dit is m!

En waarschijnlijk ken je hem al maar Ali Abdaal heeft ook wel goeie tips.

2 likes

En wat vinden we ervan dat Anne.merel nu weer dagelijks vlogt? :rofl: Veel mensen vinden haar vlogs normaal al saai maar nu denk ik al helemaal. :face_with_hand_over_mouth: In de laatste video maakt ze Tuur ook steeds belachelijk. Irritant.

1 like

Onpopulaire mening : ik vind dat piemelpapa en de wereld is een piemel rijker helemaal niet zo grappig. Was het leuk geweest om een meisje aan te kondigen als in :de wereld is een kut rijker? Hihaho ik ben een kut moeder?

24 likes

Ja

15 likes

Volgen jullie toevallig nog donkere YouTubers? Die gewoon Nederlands spreken.

Oef ja ik kan haar vlogs niet aan. Vond haar echt wel leuk om te volgen maar het is nu enkel nog hardlopen en Tuur. Eerder vond ik haar reizen erg leuk omdat ze dan vrij actief was.

Volgens RTL nieuws is deze dame de ex van de vriend van Anna. Ze is woedend omdat Anna en ex haar niet hebben laten weten dat Anna contact had met iemand met corona (Josh). Haar dochter heeft na die tijd nog dagen met Anna en haar vader doorgebracht. Ook bij het dochter brengen niets gezegd.

Ze heeft zonder naam boze post geplaatst op insta.

18 likes

Elise Schaap nailed echt elke persiflage. Nienke Plas in de nieuwe TV kantine, gewoon weer perfect gedaan.

Wauw, dat zou zo ontzettend lullig zijn.

Ik zat net uit nieuwsgierigheid dr stories te bekijken en vond dat idd ook. ‘Hier wilde ik mijn polsen doorsnijden’ vind ik niet zo een geestige vergelijking.

Ook eerdere insta stories en posts die gedeeld werden/gezien heb zijn echt niet mijn smaak, terwijl ik groffere humor vaak wel leuk vin m, maar dit is zo onnodig en niet echt gevat.

1 like

Als dit waar is heeft ze wel een punt… maar het dan zo publiekelijk spelen? Is wel een kind betrokken :sweat_smile:

Ze heeft zeker een punt. Snap ook niet waar zo’n post goed voor is. Ze heeft Anna en ex immers al privé gesproken. Snap dat je die frustratie kwijt wil, maar zou dat eerder bij vrienden of familie ofzo doen :sweat_smile:

:crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

Hahaha wat doet hij popie jopie

2 likes