Ohhhh nee dit is niet ok.
Nee, de persoon die er achter zit is niet belangrijk. Vergelijk het met een film, serie of game. Die karakters bestaan ook niet, maar daar maakt ook niemand een probleem van
Ik kan het hier niet mee vergelijken eigenlijk, al lees ik deze argumenten ook vanuit Jennie ja onder die foto.
Vind een film karakter en een influencer op social media niet hetzelfde. Snap die vergelijking ook niet, wat daar mee gezegd wordt?
Abribabe
haha alle reacties boven je + de reacties onder de foto van jennie laten volgens mij juist het tegendeel zien
Het gezicht moet iemand en een persoonlijkheid voorstellen maar mensen verhuren hun lichaam om dat gezicht op te gebruiken
Toch??? Zo begreep ik het uit de uitleg van Jennie
@Shadina
Dan is dat toch niet hetzelfde als een film karakter⊠vind ik
Is wel makkelijker want dan gebruik je gewoon motherlode voor je 10.000 simdollars
Nee het is nep. Er staat ook: de maker van Esther. De maker van Esther is natuurlijk wel een echt mens. Maar Esther is dus een creatie. Of ben ik nou helemaal gek??
Is dit net zoiets als lilmiquela dan?
Ze zegt in de reacties onder die foto dat alleen het gezicht nep/gephotoshopt is, maar dat het lichaam wel gewoon echt is.
Ja, maar dat lichaam is dus van iemand anders.
Ja precies hetzelfde
dat account is ook al sinds 2014 in gebruik?
ik vind dit bijzonder fascinerend maar tegelijkertijd ook totaal niet
Dat hoeft niet eens per sé
Ja is overgekocht van een Rotterdammer
maar blijkbaar komt ze wel echt uit Malmö want in 2014 plaatste ze een foto âback home to malmoâ ⊠dus ze hebben inderdaad iemands âverhaalâ overgekocht? wtf
Die foto van de oliebollen heeft 65 likes en een foto daarvoor 1200 duuuuus haha
Ja in de comments had iemand gezegd van ja raar de verhouding likes en volgers en toen had Jennie gereageerd dat het een overgekocht account is
ik word hier ongemakkelijk van