Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Even van het onderwerp af:
Maar ik heb dit kind dus al zo vaak op instagram gezien met stapels geld op de foto. Echt alsof men het kind alvast bekend probeerde te maken. Vaak met Lil Kleine. Maar het is dus de stiefdochter van Anna? Ik volg deze wereld echt niet. Zijn wel meer dingen waar ik me zorgen om zou maken als ik die moeder was.

2 likes

Ik ken Robbert Rodenburg eigenlijk alleen van Anna Nooshin, maar zag net dat hij voor het eerst een video op zijn eigen kanaal heeft geupload. En ik vind dit echt zo fijn om naar te kijken! Niet het meest originele concept uiteraard, maar ik ben echt een soort positief verbaasd want ik vind dit echt 100x fijner om naar te kijken dan die gossip video’s van Anna.
10 likes

Vond dit ook heel prettig kijken! Vind het ook knap hoe open Maxime is, vind haar echt een leuk persoon.

1 like

Ik heb nu net die eerste vlog van Bonnie haar dagelijks vloggen gekeken (Binnen bij Bonnie).

Maar ik vind 't direct echt een stuk saaier. Hoe kneuterig ook, ik mis haar edits en sfeerbeelden.

2 likes

Ja ik ook, ze zet er ook zulke slome verdrietige muziek onder, lana del rey is nog meer upbeat

2 likes

Ik vond het ook een beetje saai ja

Ik las even de comments en dacht: ā€˜ik geloof dat ik niet helemaal de doelgroep ben’. Allemaal mensen op de middelbare die niet naar school kunnen e.d.

Doet hij goed! Ben benieuwd hoe het is met andere gasten.

1 like

He, de IG van de vriend van Anna is offline nu. (Sirzeta)

Ik snapte dat niet, hoezo zou dat geblokkeerd worden, iedereen zegt dat nu toch?

1 like

Ik ben verder niet zo dol op haar humor maar ik vind ā€˜Met je bek’ nog altijd een van de chillste dingen om uit te kramen.

3 likes

Ja leuk dit! Luistert ook een beetje als een podcast, hou ik van.

Heel veel youtubers noemen het expres niet. Volgens mij inderdaad omdat de video demonitized of niet meer aanbevolen wordt

Ik vind het ook niet grappig hoor. Vind het echt super geforceerd overdreven komisch poepplashhahahahaha humor.
Maar ik ben dan ook zuur.

8 likes

Snap dat Sarah Rebecca het moeilijk heeft de afgelopen weken maar waarom steeds al die selfies als ze huilt??

3 likes

Aandacht

16 likes

Misschien heb ik Bonnies vlog verkeerd begrepen hoor, maar…

Als jouw koelkastdeur uit de koelkast zou vallen en er producten overal op de keukenvloer liggen…

• Zou ik eerst m’n warme lunch eten, anders wordt het koud!!1!/
  • Zou ik eerst opruimen en de spullen koud houden

0 stemmers

Vond het heel bijzonder haha

Ja dit vond ik ook vreemd inderdaad! Je gaat dat toch niet zo open laten liggen?!

1 like

Ligt eraan wat mijn lunch is en hoeveel honger ik heb

19 likes

Voor mij speelt in ieder geval mee dat ik een kat heb en dat beest dus tussen al dat eten zou liggen rollebollen.

Edit: oh ik zie dat de koelkast bovenop de vriezer staat! Nee dan valt 't wel mee en zou ik denk ik de grote troep oprapen, eten en dan weer verder oprapen.