Nou het is geen vriezer toch? Dingen in de ijskast kunnen wel eventjes opwarmen, zou er ook niet voor opstaan eigenlijk. Zou doen alsof ik het niet gemerkt had en iemand anders ermee laten dealen.
Dankzij mijn inner vreetzak is lunch zo naar binnen geschoven, dus die paar minuten dat eten buiten de koeling ligt maken heus niet zo veel uit. Lekker eerst ff genieten van mân warme lunch en daarna dealen met die koelkast.
Haha ik vind de Binnen bij Bon vlogs nu al een verrijking, al was het maar om dit moment waarin Bonnie de kijkers vertelt dat ze een hut wil bouwen met Nick. Die blik van hem
Ik zou zwaar geĂŻrriteerd zijn en daarom half proberen te ontkennen dat het is gebeurd en half mân irritatie wegeten om daarna pas te accepteren dat ik geen andere keus heb dan het op te ruimen. #unsuccesfuladult
Ik snap niet dat Bonnie dan niet dat hele koelkast moment filmtâŚ
En ook filmen dat ze het ook weer in elkaar zetten enzo. Dat had miss nog grappige content kunnen worden. Maar nee beetje de heletijd lullen over dat je binnen zit. Ja schat dat zitten we allemaal. Fix je koelkast en eet de andere helft van je kaassoufle
Dat is lekker rauw!
Ik vind die mystery box van alwin echt een super leuk idee maar die dynamiek tussen hem en lisa, zo irritant. Ik snap dat ze lekker bot tegen elkaar doen en ze dat beide niet erg vinden maar het kijkt gewoon niet leuk. En dan bijdehante, grappige gedrag van alwin komt me echt mn neus uit.
Precies dit is de reden dat ik de videoâs met Lisa niet meer wil kijken, terwijl Lisa me wel tof lijkt! Kijk trouwens sowieso geen Alwin meer.
Omgggy Martine noemt mensen die reageren op haar stories âvrouwtje 1, vrouwtje 2â
Dat had hij dus wel ooit! Hij uploadde eens in de maand ofzo? Maar de videos zijn verwijderd helaas. Was chill ge edit!
Zet er dan gewoon niets bij en post de screenshot zonder âcommentaarâ
Volgens mij niet, maar ik zie het haar wel doen haha. Als in, ze eet patat met snacks, zit halverwege vol en doet de rest van de snack in de koelkast. Niet dat ze maar de helft mag eten ofzo. Maar misschien heb ik het foutđ¤ˇââď¸
Ja ik vind het ook een leuk idee maar niet leuk om naar te kijken. En hij niest gewoon in de bloem, bah.
Is het toevallig dat ze op Teletubbies lijken of is dat de bedoeling? Was mân eerste ingeving namelijk. Ik durf niet te luisteren in de kapsalon.
Haha, wtfâŚ
Ik snapte de vlog van de huismuts gisteren al niet, jippe ja jee huisje in Zeeland maar het heeft maar 1 slaapkamer? Maar ze liggen dus echt met zân 3en op de gang en het jongste kind in die slaapkamerâŚ
Onze rode rakker is zo gefocust op goede content maken, geld speelt geen rol
HĂ HĂ !!
Hij zegt dat zijn videoâs niet worden aangeraden maar ik heb niet een van die coronavideoâs bekeken en hij staat de godganse dag in mân aanbevelingen, helemaal gek van