Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Maar waar moet 'ie van zichzelf mee stoppen? Ik ben te lui om die video aan te klikken, durft iemand het aan?

Z’n views lopen terug en hij denkt zelf dat het door het benoemen van Corona komt omdat hij zich niet voor kan stellen dat zijn video’s ineens niet meer leuk zijn. Hij moet misschien wat vaker eerlijke feedback lezen

13 likes

Hahaha, of het is een combinatie van beide. Misschien moet 'ie weer wat ludieke receptvideo’s maken met dingen die iedereen in huis heeft, zoals broccolisoep met smeerkaas (word daar nog steeds misselijk van als ik eraan denk).

5 likes

Maar ik snap het niet. Heeft hij niet door dat niemand op YouTube behoefte heeft aan coronafilmpjes als ze gewoon op zoek zijn naar afleiding? En hoezo snapt hij na al die tijd niet dat Google ziektes niet advertentievriendelijk vindt?
En nee, het heeft niks te maken met dictatuur, maar met van die mensen die onzin over corona gaan verspreiden en dalijk iedereen alsnog elke vreemde gaat knuffelen. Uugh.
En dan ook al die volgers die het “gek vinden” en hem gelijk geven. Why

Kan dat bozige toontje ook niet handelen

6 likes

Youtube heeft overigens niets tegen video’s waarin Corona wordt vernoemd, mits het correcte informatie is. Dat staat zelfs op hun eigen Twitter kanalen, dus het sowieso onzin dat er dictatuur zou zijn. Ze checken echter wel zo veel mogelijk kanalen om ervoor te zorgen dat er geen foutieve informatie wordt verstrekt.

1 like

Misschien een gekke vraag, maar dan kan YouTube hem wel op de achtergrond plaatsen?

Zou kunnen, maar daar hebben ze geen reden voor. Ze geven zelf aan dat veel Youtubers ook gewoon inkomsten kunnen draaien op dat soort video’s. Dus ze zijn er zelf ook gebaat bij om die video’s te promoten.

Wat wel kan is dat het algoritme bepaalde video’s beter oppakt. En sommige Youtube kanalen zijn nog niet goedgekeurd om over Corona te praten. Althans, dat staat op hun eigen twitter account. Heb het net even opgezocht. Het leek mij namelijk heel sterk dat Youtube zo’n belangrijk onderwerp onder het tapijt zou willen schuiven. Dat zou niet eens lukken, ook omdat adverteerders nu helemaal los gaan op dit onderwerp.

1 like

Zegt hij in dat filmpje dictatuur? Dat zou ik echt grappig vinden. Ik denk dat hij censuur bedoelt

7 likes

Ergens in de comments stond dat geloof ik. OOGROL

1 like

Hij zegt het echt, op 1:20

1 like

Teeeeeering 100.000 stories van angel over haar bevalling.

En ze zegt dat ze niet snapt waar Blake z’n ‘dikke Zulu lippen’ vandaan heeft.

eFX_I4Nt_400x400

35 likes

Nah, beter van niet, ik vind Nick echt superleuk maar hij blijft een mens.
Als hij zelf zou gaan vloggen gaan bepaalde dingen opvallen, komen er op een gegeven moment toch dingen waar je je aan ergert.
Zo gaat dat met vloggers, niet omdat ze vreselijke mensen zijn maar omdat ze zichzelf langdurig vastleggen.
id est quod id est

4 likes

Ik voel me altijd enorm laaggeletterd als iemand gezegdes in het Latijn typt omdat het voor mij net zo goed Chinees kan zijn.

Snap er geen hol van haha

32 likes

Zijn daling heeft echt niet(s) te maken met Corona, alles aan zijn houding.

1 like

oh haha sorry dat was niet de bedoeling, het is gewoon steenkolenlatijn voor “het is wat het is”, maar ik vond dit grappiger klinken.

7 likes

Omg jij zegt ‘verontwaardigd toontje’ en nu weet ik eindelijk aan wie Alwin mij doet denken: Peter Pannekoek.

5 likes

GODVERDOMME Flamous nee.

Peter is mijn stiekeme genoegdoening, Alwin is mijn bonerkiller.

12 likes

Ik snap 'm wel hahaha maar het verschil is alleen dat Alwin absoluut niet grappig is

4 likes

Vind jij Peter Pannekoek grappig? :frowning:

8 likes

Wtf Leeuw.

3 likes