Maar Lush heeft ook gewoon een webshop dus als ze nu niks naar influencers zouden sturen, zouden ze nu misschien helemaal niks meer verkopen omdat mensen niet altijd weten dat ze een webshop hebben.
Hahaha zweverige lowkey ecofascisten 
Lush doet juist veel met goede doelen. En ook nu. De lush in Rdam is gewoon aan het werk in kleine teams en maken pakketen voor de voedselbank en voor de mensen in de zorg.
Alles is bloei en influencers kunnen geen foto’s in bloemenvelden maken tot 1 juni.
Gaan ze toch doen. Lekker de bloemvelden verpesten en mij blokkeren als ik wat zeg erover op hun insta.
Oh shit, en daar zit je dan met je 10k van je volgers… Hmm haastige spoed is zelden goed. Ben benieuwd wat er aan de hand is
Misschien kunnen ze ook wel digitale bloemen toevoegen net zoals Jenny met die digitale influencer.
Ik vind het soieso appart. Misschien ben ik zuur he maar als ik 40 eu had betaald voor een leuke wandeling met haar die nu niet door zou gaan. Ja dan wil ik mn 4 donnies terug hoor. Kan je wel zeggen ja na juni maar dan heb ik andere plannen aju
Dit word in het mommyblogger topic besproken 
Ik snap je, en natuurlijk zijn er veel ergere dingen, maar ik begrijp heel goed dat ze er van baalt. Je creëert toch een bepaald beeld van deze periode. Een kind krijgen is hartstikke heftig. Als veel van wat je je had voorgesteld dan plotseling anders wordt, mag je daar best teleurgesteld over zijn, toch? Volgens mij geeft ze zelf ook aan dat er veel ergere situaties zijn.
Natuurlijk zijn er veel ergere dingen, maar ze mag hier toch best van balen? Ik kan zelf elk moment bevallen en kan er af en toe best even flink van balen dat de situatie nu zo anders is dan ik me had voorgesteld. Is toch een hele bijzondere periode en inderdaad laatste keer nog even uit eten, laatste babydingen shoppen of mijn ouders die mijn kindje straks niet mogen vasthouden in combinatie met hormonen die alle kanten opvliegen maakt het best een kutsituatie. Dat mag ze toch delen in haar vlog? Er zijn altijd mensen met een dodere cavia.
Edit: ik heb haar vlog trouwens niet gezien hoor dus geen idee hoe erg haar geklaag is.
Oh dezelfde manier van promoten als de man van Debbie om je handen goed te wassen zie ik.
Bron: instagram van de man van Debbie.
Ik voel gewoon pijn als ik hier naar kijk.
The fuck hey ben net wakker zeg 
Ik vind van wel, maar daar zullen de meningen over verschillen. Ik begrijp je punt wel, maar dat zou betekenen dat je nooit meer ergens over mag klagen.
Influencers delen veel meer dingen dan ik zelf ooit zou doen, maar dat “hoort” denk ik ook bij dat beroep. Daarom ben ik ook blij dat ik dat niet doe
Ik zou me als ik haar was echt zwaar doodschamen en zwaar in paniek raken van de gedachte dat je nu dus moet gaan zeggen eh ja eh huisje is niet gelukt dus die 10k heb ik niet nodig. Volgens mij is ze veeeel te voorbarig geweest en te snel die actie opgezet. Zeker als je al hoort dat ze nog niet wist wat er allemaal verder moest gebeuren wanneer je een huis koopt?? Ik zou me als ik haar was heeeel goed hebben laten voorlichten en zeker wel vanuit de makelaar/eigenaar/hypotheekverstrekker voor 90% zeker willen weten dat als ik die 10k had het ook naar alle waarschijnlijkheid door zou gaan.
Wow maar is dit echt zo?
Gaat dit over Willemijn? Ik hoop dat Djurre er toch wel bij mag zijn als ze moet bevallen. Het is al zo’n nachtmerrie.
Volgens mij iemand op het forum
Dat is net zo verschrikkelijk