Sorry maar zijn Roast van Giel was wat ik nodig had.
Spijt me voor jullie dat jullie daar niet van konden genieten.
Sorry maar zijn Roast van Giel was wat ik nodig had.
Spijt me voor jullie dat jullie daar niet van konden genieten.
Ik vind Nick op de een of andere manier echt zoân wonderkind. Lijkt alsof alles wat hij doet/zich voor inzet hij goed kan en volgens mij is hij ook extreem slim met zân dubbele bachelor en master en phd en alles. Lijkt mij ook wel een toffe jongen, alleen aan dat huppelige loopje irriteer ik mij mateloos haha; verder jaloeeeers.
Als 2020 Anna Nooshin voorgoed cancelt is dat wel een lichtpuntje.
Sorry maar die ex is wel echt een aandachtszoeker hoor. âSpelen met mensenlevensâ lekker melodramatisch.
Als zowel je stiefkind, ex van je vriend, ex schoonmoeder vriend en ex schoonzus vriend in de risicogroep zitten en jij in direct contact bent geweest met iemand met corona en van de ggd in quarantaine moet, vind ik het best spelen met mensenlevens als je dat niet even zegt en het kind gewoon laat langskomen. En hypocriet om dan wel even een coronaawareness-video te maken.
Tuurlijk is het niet ok van Anna maar zoek dat lekker onderling uit en ga geen uitgebreid diepte interview houden met de Telegraaf
Ik had het wellicht ook in de openheid gegooid. Ze heeft dus eerst Anna aangesproken en har ex en kreeg een âsorry als jij dat zo ervaart excuusâ. Ondertussen slaat Anna een financieel slaatje uit dit alles. Had in mijn boosheid ook de pers opgezocht denk ik. Wel even je volgers vertellen hoe erg het allemaal is, maar je eigen stiefkind kan het krijgen? Maar eerlijk gezegd: i love drama.
Ja daar heb je wel een punt!
Emmy (van Cynthia) is verloofd!
Zoo dit is geen goede PR week voor Anna.
Staat in het mommybloggerstopic. Maar idd super erg voor hen.
Je hoeft geen sorry te zeggen, je kan moeilijk alle topic volgen, wou het je gewoon maar laten weten
omg die kraamweek video van Tiger Elise, zo pittig een tweeling maar wat een fijne, eerlijke video. en haar vriend is zo lief!
ja echt zo liefdevol die hele video. Ging wel echt stuk om dat hij echt 4x in die video zei âhet is LOEKA op zijn italianoâ en ook dat ie een paar keer geen idee had welke baby hij eigenlijk in zijn handen had haha. Echt heel cute
Hahaha ja en elise âja dat heb je nu echt al 8 keer gezegdâ
Weet iemand waarom Sophie hol ineens de laatste paar insta post verwijderd heeft? Er stonden fotoâs die er nu niet meer staan.
âja je pakt er wel eens een en dan denk je who dis?â
Co plaatst een paar fotoâs in Zuid Afrika waarbij ze knuffelt met haar collegaâs / vriendinnen. Er vallen wat mensen over in de reacties dat het overkomt als schijt hebben aan de regels van 1,5 meter afstand etc. Zij legt uit dat ze net 11 uur in een vliegtuig op elkaars lip hebben gezeten dus dat zoân foto dan ook wel even kan. Snap de redenatie wel maar toch vraag ik me af of het verstandig is om nu zoân foto te delen. Geeft toch een verkeerd beeld.
Snap de redenatie eigenlijk niet. Heb van de week ook twee dagen samen met collegaâs gewerkt, maar dat is toch geen excuus om geen afstand te houden? Het is niet zo dat als je elkaar een keer hebt aangeraakt het virus is per definitie is overgesprongen en de rest niet meer uit maakt. Elk contact telt. Vooral als je vervolgens nog een keer als stewardess terug vliegt en weer contact hebt met andere mensen?