Sanny is ziek geworden, ondanks het feit dat ze zichzelf ‘gezond had gevisualiseerd’. Dat zegt toch iets over haar o zo fantastische wet van aantrekking als je het mij vraagt
Serieus, hoe lang kan ze die zever nog volhouden?
Deze stond tussen mijn aanbevelingen: Nynke, de stewardess vriendin van Co van Cowiththeflow, die mocht zingen bij OP1. Doet ze best goed!
Wat is dat met dat over- positieve denken tegenwoordig? Die Doutzen al met haar onzin en nu dit weer. Wat bezielt die mensen🤦🏼♀️
Heeft Suz er nog niets over gezegd??? Om het compleet te maken
Ik denk totdat ze vinden dat genoeg mensen hebben betaald om aan hun online cursus mee te doen haha
Zo kan ik ook blogger worden, na elk zinnetje zoveel witregels.
"Ik ben veilig.
Of
Toch niet"
Wat een onzin zeg.
Kan dit niet aan om te lezen
"– Toen leeftijdsgenoten aan het feesten waren, was ik mijn bedrijf aan het bouwen:
– En toen zij zich op die feestjes bezatten, was ik me aan het inlezen over hoe slecht alcohol eigenlijk voor ons is."
Oké wacht even hoor. Ik kijk nu voor het eerst een video van Sanny en ze heeft uitgezocht hoeveel mensen per jaar door de griep sterven, en dat zijn er heel wat. En vervolgens zegt ze: “Ik voel ook wel, heel diep van binnen, dat je op zielsniveau kan voelen dat dit zo moet gaan. Dat dit gewoon een nieuwe evolutie is, we hadden ook een tsunami kunnen krijgen of een ijstijd kunnen krijgen, maar het was wel echt tijd om schoon schip te maken, om op te schonen.”
OMG en daarna durft ze het nog over de wet van aantrekkingskracht te beginnen. Waar haalt ze al deze kronkels vandaan?
Dat zou pas schoon schip zijn!
Ik kan dit alleen zo lezen:
In België kan je ook nog naar tuincentra ook, volgens mij omdat het meestal voor een deel ook een dierenwinkel is. Bijvoorbeeld Aveve is hier open en de Makro ook.
Ben benieuwd hoe Bonnie het gaat “volhouden”.
Ik heb geen ziel. Ik heb dit namelijk niet aan zien komen
Klopt Aveve is nog steeds open, maar je mag er geen tuinproducten etc meer kopen, enkel dierenvoeding.
Ik voel aankomen dat Jennie de financiering van het boshuisje niet (of heel moeilijk) rondkrijgt door Corona. Ze gaat een post schrijven rondom de invloed op haar leven en noemt in het weekoverzicht alleen dat er gedoe is rondom het huis door Corona. https://jenniefromtheblog.com/my-week-in-pictures-333/
Ik ken inderdaad meer mensen die de koop van een huis (die in dat geval eigenlijk al rond was) nu op het laatste moment proberen af te blazen, ik ben benieuwd…
Oh echt? Had ik niet verwacht omdat je wettelijk gezien alles mag blijven verkopen dacht ik. Benieuwd of dat bij Makro ook zo is!
Ik word hier zo kwaad van. Opschonen. Wat een woordkeus. Krijg net een rouwadvertentie doorgestuurd van mijn moeder van iemand die dus is overleden door corona. Lekker opgeschoond wel
Ik schrik echt heel erg van hoe makkelijk het blijkbaar voor sommige mensen is om anderen (hele groepen! ouderen, zieken, boomers, whatever) te ontmenselijken. Niet alleen mensen zoals Boris Johnson, maar ook en vooral van die zweverige lowkey ecofascisten. What the fuck eyyy.
Vind dat Bonnie er goed op terug kwam zonder rare zelfverdediging tactieken. Gelukkig!
Ik snap lush niet zo goed. Ze sturen nu allemaal producten naar influencers wss omdat al dat spul opmoet wegens de houdbaarheid. Maar de winkels zijn dicht dus ik denk nu na die filmpjes niet “Oh leuke producten ik ga ff naar de stad om lekkere spulletjes te halen”
Ik had het toffer gevonden als lush die producten nu naar mensen in de zorg of wat dan ook had gestuurd om die in de watten te leggen ofzo. Is eigenlijk ook nog eens betere reclame.
Nu zit ik me op te vreten aan al die " Waaauw ik heb allemaal geweldige dingen van lush gekregen" vlogs.
Edit : ik zie dwt lush blijkbaar ook spullen heeft gedoneerd aan goede doelen. Toch vind ik nog steeds al die influencer shit irritant hahaha
Ja, dat zou Lush ook veel meer gesierd hebben!!